خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

نتایح جستجو

  1. S

    اطلاعیه (notification) در طراحی متریال

    اطلاعیه (notification) در طراحی متریال فقط اندروید اطلاعیه ها کاربران برنامه را درباره رویدادهای زمانی و مرتبط در برنامه مطلع میکنند. میتوانید برای مطلع ساختن کاربر از پیام های رسیده از دوستانش یا نمایش میزان پیشرفت برنامه جدید در حال نصب و بسیاری کاربردهای دیگر از اطلاعیه ها استفاده نمایید...
  2. S

    راهبری در طراحی متریال

    راهبری در طراحی متریال راهبری، کاربران را به بخش های مختلف برنامه یا سایت شما هدایت میکند. ساختار برنامه خود را بر طبق محتوا و عملیاتی که میخواهید کاربران ببینند، تنظیم نمایید. با قرار دادن مطالب و مقصدهای مهم سایت یا برنامه خود در کلیدها یا راهبری های جانبی توجه کاربر را به آن ها جلب کنید و...
  3. S

    3 نشانه براي اينكه شما بازاريابي پيامكي را بيش از اندازه سخت ميگيريد

    آيا آماده هستيد كه استفاده از اس ام اس انبوه را آغاز نماييد اما نمي دانيد از كجا شروع كنيد؟ شايد هم يك نسخه رايگان يك ماهه را دريافت كرده ايد و احساس مي كنيد كه اصول پايه بازاريابي پيامكي به قدر پيچيده است كه قادر به درك آن نيستيد؟ سخت نگيريد! بياييد از ابتدا شروع كنيم. ذهن خود را خالي كرده و از...
  4. S

    تابستان نزدیک است! ۴ کمپین پیامکی داغ تابستانی

    شما با اصول پایه بازاریابی پیامکی آشنا شده اید. آیا آماده هستید تا کمی‌ بیشتر وارد مسائل تخصصی و موردی شویم؟ همانطور که میدانید تابستان نزدیک است و کمپین‌های پیامکی شما باید در این راستا تغییر نمایند. حال زمان آن فرا رسیده تا پیشنهاد‌های قدیمی‌ خود را کمی‌ تازه کنید و شاهد پیشرفت بیستهری در...
  5. S

    تکنیک های اسکرول کردن در طراحی متریال

    تکنیک های اسکرول کردن در طراحی متریال تکنیک های اسکرول بر روی نحوه اسکرول شدن محتوا در ارتباط با نوار اپلیکیشن اثر میگذارند. نواحی قابل اسکرول در نوار اپلیکیشن: نوار وضعیت نوار ابزار نوار جستجو فضای انعطاف پذیر زمانی که میخواهید خاصیت اسکرول شدن را طراحی نمایید، نوارهای اپلیکیشن حاوی 4...
  6. S

    web.config چیست؟

    فایل web.config همانطور که از اسم آن پیداست یک فایل پیکربندی برای یکپروژه ASP.net میباشد .در هر پروژه ASP.net یک فایل web.config وجود داردکه امکان پیکربندی پروژه را فراهم میسازد . البته امکان اینکه چند فایلweb.config در یک پروژه وجود داشته باشد نیست . در انتهای این مقاله بعد ازمعرفی کلی این فایل...
  7. S

    تکنیک های اسکرول کردن در طراحی متریال

    تکنیک های اسکرول کردن در طراحی متریال تکنیک های اسکرول بر روی نحوه اسکرول شدن محتوا در ارتباط با نوار اپلیکیشن اثر میگذارند. نواحی قابل اسکرول در نوار اپلیکیشن: نوار وضعیت نوار ابزار نوار جستجو فضای انعطاف پذیر زمانی که میخواهید خاصیت اسکرول شدن را طراحی نمایید، نوارهای اپلیکیشن حاوی 4...
  8. S

    آیا کمپین‌های پیامکی شما کسل کننده هستند؟ ۳ نشانه اخطار

    افراد به این دلیل عضو لیست‌های پیامکی میشوند تا اس‌ام‌اس هایی را دریافت کنند که آنها را شگفت زده کند. به خاطر داشته باشید که آنها شماره شخصی‌ خود را در اختیار شما قرار میدهند. این افراد تمایل دارند تا احساس VIP داشته باشند و پیشنهاد‌های بسیار ویژه و اختصاصی دریافت کنند. در همین حال دوست ندارند...
  9. S

    تنظیمات (settings) در طراحی متریال

    تنظیمات (settings) در طراحی متریال تنظیمات برنامه به کاربر امکان میدهد تا سرویس ها و بخش های مختلف برنامه را به دلخواه خود تنظیم نماید. تنظیمات برنامه را همواره با برچسب "تنظیمات" یا "settings" نمایش دهید. آپشن های قرارگیری تنظیمات راهبری جانبی منوی نوار ابزار اجزاء تنظیمات برچسب ها متن...
  10. S

    مکانیزم جستجو در طراحی متریال

    مکانیزم جستجو در طراحی متریال ویژگی جستجو به کاربر امکان میدهد تا محتوای مورد نظر خود را سریعتر و راحت تر در سایت یا برنامه پیدا کند. در برنامه ها یا سایت هایی که حاوی حجم زیادی از محتوا هستند، گاربر باید قادر باشد محتوای مورد نظر خود را از طریق جستجو (search) بیابد. آپشن های جستجو جستجوی...
  11. S

    بدترین توصیه‌ای که تا به حال برای بازاریابی پیامکی شنیده ایم

    به عنوان یک صاحب تجارت به هر آن چیزی که می‌شنوید یا می‌خوانید اعتماد نکنید. حتی به شما توصیه می‌کنیم که اطلاعاتی‌ که ما در اختیارتان قرار میدهیم را نیز مجدد مورد بررسی قرار دهید. بخاطر داشته باشید که توصیه‌ها و ایده‌های بازاریابی پیامکی باید موجب شود تا شما در مسیر درست پیشرفت قرار گیرید. برای...
  12. S

    همه چیز را به باد ندهید! شیوه های اشتباه استفاده از بازاریابی پیامکی

    بازاریابی پیامکی مانند دیگر شیوه های بازاریابی اصولاً دارای استانداردهایی می باشد که به کم ان ها می توان بهترین نتیجه را برای خود رقم زد. پیش از استفاده و بکار گیری متدهای جدید، تحقیقات خود را تکمیل نمایید. بدانید که چه چیز بهتر از دیگر مسائل برای شما مفید واقع خواهد شد و چه چیز می تواند به شما...
  13. S

    50 ویژگی ضروری در وب سایت کسب و کارهای کوچک

    طراحی سایت برای کسب و کارها با هر اندازه ای مورد نیاز هستند. با این حال هنوز تقریباً نیمی از کسب و کارهای کوچک وب سایت ندارند. گدشته از ساختار و رنگ، ویژگی های بسیاری وجود دارند که برای وب سایت های موفق کسب و کارهای کوچک ضروری هستند. برخی از این ویژگی ها مشخص هستند مانند نام دامین ساده و قابل...
  14. S

    پیش از ارسال پیامک ها

    در صورتی که شما دارای یک کمپین پیامکی می باشید و به کمک بازاریابی پیامکی با مشتریان خود ارتباط برقرار می نمایید، باید بدانید که پیش از ارسال پیامک های گروهی مواردی وجود دارد که توجه به آن ها می تواند از ریسک شکست شما به حد زیادی کم کند. اما این موارد چه هستند؟ نگران نباشید ما به شما خواهیم گفت...
  15. S

    اقدامات لازم پس از آپدیت شدن الگوریتم های گوگل

    آیا جدیداً شنیده اید که الگوریتم رتبه بندی گوگل آپدیت شده یا تغییر کرده است؟ خونسرد باشید هیچ مشکلی نیست با رعایت این 3 نکته میتوانید شرایط را مدیریت کرده و به صورت سازنده با تغییرات گوگل برخورد کنید. تنها حقیقتی که در دنیای سئو وجود دارد، "تغییر" است. در واقع اینطور پیش بینی شده که گوگل...
  16. S

    ایجاد استراتژی مناسب برای بازاریابی وب سایت

    تصور کنید که به سال 1966 برگشته اید و میخواهید یک فروشگاه راه اندازی کنید، یکی از مسائلی که باید به آن فکر کنید ویترین مغازه یا فروشگاهتان میباشد. و حالا 50 سال بعد از آن زمان با فرض اینکه صاحب یک کسب و کار B&M هستید(یعنی شرکتی که وجود خارجی دارد و مکان فیزیکی دارد) همچنان درباره شکل ویترینتان...
  17. S

    چرا طراح و توسعه دهنده وب باید با یکدیگر کار کنند؟

    به نظر می آید که اکثر افراد با درست بودن این ایده که طراح و توسعه دهنده سایت باید با یکدیگر کار کنند، موافق هستند. ولی بیشتر اوقات این دو جدا از هم کار میکنند در حالی که مشغول کار بر روی یک پروژه واحد هستند. طراح، عناصر، پالت های رنگ و تایپوگرافی را ایجاد میکند در حالی که توسعه دهنده کدنویسی...
  18. S

    تأثیر طراحی سایت رسپانسیو بر روی بهبود سئو سایت

    سلسله مراتب ساده و بدون نقص که تنها در سایت های رسپانسیو یافت میشود چیزی است که ربات های گوگل و دیگر موتورهای جستجو به آن اهمیت و اولویت میدهند. به عبارت دیگر طراحی سایت رسپانسیو متشکل از یک URL و کد واحد برای لپ تاپ، موبایل، تبلت و desktop میباشد و باعث افزایش سرعت crawl و رتبه بهتر صفحات...
  19. S

    نکته ای در بازاریابی پیامکی که کلیه موارد را تحت الشعاع قرار می دهد

    بازاریابی پیامکی بسیار دوست داشتنی است! چرا؟ این شیوه به دلیل مقرون به صرفه بودن و سرعت خود توانسته محبوبیت زیادی را در میان صاحبین تجارت به خود اختصاص دهد. این امر تا زمانی می تواند برای شما موثر واقع شود که از آن اشتباه استفاده نکنید. دسترسی داشتن به شماره شخصی افراد موضوع کوچکی نمی باشد. مردم...
  20. S

    بازاریابی پیامکی برگ برنده ای برای شما

    در دنیای تجارت امروز شیوه های بسیار زیادی به منظور بازاریابی وجود دارد و صاحبین تجارت به راحتی‌ میتوانند هر کدام را که تمایل دارند برای خود برگزینند. اما نکته مهم اینجاست که درست ترین و موثر ترین شیوه کدام است.؟ با توجه به مقالاتی که در زمینه بازاریابی در اختیار قرار دارد و بر اساس تحقیقاتی‌ که...
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا