خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

پشتیبانی Wimax آشنائی با فناوری وایمکس *مبین نت*

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir



wireless-wimax.jpg



وایمکس (WiMAX) مخففی است برای قابلیت تبادل و استفاده‌ اطلاعات در سطح جهانی برای دستیابی از طریق مایکروویو یا همان Worldwide Interoperability for Microwave Access.
وایمکس به لحاظ سهولت دسترسی، پهنای باند وسیع و پوشش بی‌سیم پدیده‌ای یگانه در عرصه‌ ارتباطات است. شبکه‌های وایمکس به راحتی می‌توانند در محدوده‌ وسیعی، امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را برای سازمان‌ها، شرکت‌های تجاری و منازل مسکونی فراهم آورند.این فناوری در حالت ایده‌آل ۵۰ کیلومتر بُرد دارد و سرعت دسترسی ۷۰ مگابیت‌ بر ثانیه را تأمین می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم وایمکس این است که علاوه بر انتقال داده، از انتقال صوت و تصویر نیز بدون محدودیت حجمی و زمانی پشتیبانی می‌کند.
برای راه‌اندازی شبکه وایمکس تجهیزات شبکه رادیویی و هسته شبکه بی‌سیم بر عهده شرکت ارائه کننده خدمات اینترنت و هزینه مودم وایمکس (CPE) با شماست. می‌توانید بسته به نیاز خود از بین مودم‌های جیبی همراه، مودم‌های داخلی (Indoor) و مودم‌های بیرونی (Outdoor) یکی را انتخاب کنید.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا