خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

آیا فقط طراحی سایت کافی است؟

sitedar

New member
تاریخ ثبت‌نام
2017-11-23
نوشته‌ها
14
پسندها
0
امتیازها
0
با توجه به وجود اینترنت دیگر مردم کسب و کار خود را در آنجا دنبال میکنند .
هنوز برخی کسب و کارهای سنتی اهمیت وجود و طراحی سایت برای کسب و کار خود را در اینترنت درک نموده اند و از همین بابت در حال ضرر هستند زیرا کاربران بسیاری در اینترنت وجود دارند که کالا و خدمات خود ا از طریق اینترنت جستجو و خریداری می نمایند. با توجه به آنکه حضور و بارایابی در اینترنت هنوز برای شرکت ها همه گیر نشده است و بکر می باشد شرکت ها می توانند در این حوزه و با صرف هزینه اندک نسبت به سایر روش های تبلیغاتی مشتریان بسیاری جذب نمایند و کافی است وب سایت خود را زیرا نظر کارشناسان با تجربه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی طراحی نمایند


مروزه بازار اینترنت بسیار رایج تر شده است و هر روز به رونق این بازار اضافه می گردد و برای شرکت ها جایگان مناسبی برای بازاریابی و جذب مشتری می باشد. امروزه شرکت هاییدیده شده که قبل از حضور و گسترش اینترنت اعلام می نمودند کسب و کار بسیار خوبی داشته اند و فروش بالایی نصیب آنان می شده حال آنکه امروزه فروش خوبی ندارند و به تدریج در حال کسب و کار آنان در حال رکود می باشد که یکی از دلیل های آن می تواند عدم حضور در اینترنت برای شرکت ها باشد. زیرا امروزه کاربران بسیاری از اینترنت کالا خریداری می نماید و یا سفارش خدمات می دهند و شرکت هایی از این شرایط استفاده نموده و اقدام به طراحی سایت و بازاریابی از طریق اینترنت نموده اند و با این روش مشتریان جدیدی را جذب نموده اند و برای آنکه شرکت ها بتوانند به کسب و کار خود در این شرایط رونق دهند حتما می بایست حضوری قوی در اینترنت داشته باشند.


در شرکت دارکوب بهترین طراحی انجام میشود و دانش و مهارت زیادی وجود دارد


برای آنکه بیشترین حد میزان جذب مشتری از وب سایت خود را داشته باشید می بایست موارد ذکر شده در بالا را برای وب سایت خود در نظر بگیرید. اول از همه وب سایت می بایست محتوای کافی در زمینه فعالیت شما داشته باشد تا بتواند اطلاعات کافی در مورد محصولات و خدمات شما به کاربران شما ارائه نماید و همچنین به صورت دوره ای می بایست مطالب جدیدی در زمینه شغلی شما به وب سایت اضافه گردد تا سایت شما از نظر موتورهای جستجو سایتی فعال به نظر آید. دوم عملیات سئو یا بهینه سازی سایت به مجموعه عملیاتی گفتی می شود که طی آن رتبه وب سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شما در موتورهای جستجو بالا می رود که انجام این روش یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغ در اینترنت می باشد. سوم تبلیغ در سایر سایت ها باعث افزایش اعتبار شغلی شما می گردد و به برند سازی و جایگاه بهتر وب سایت شما کمک شایانی خواهد نمود. چهام نیز استفاده از سایر روش های تبلیغاتی در کنار طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی می تواند به برند سازی شما و اعتبار شرکت شما کمک نماید. امروزه شبکه های اجتماعی نقش گسترده ای در بازار وب دارند و فعالیت در این شبکه ها باعث جذب مخاطبان بیشتر برای کسب و کار و وب سایت شما خواهد گردید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا