خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

آیا مصرف پماد آنتی هموروئید در بارداری ضرر دارد؟

mahsa.23

Member
تاریخ ثبت‌نام
2017-02-18
نوشته‌ها
157
پسندها
0
امتیازها
16
وب سایت
partoclinic.com
%D9%BE%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D9%85%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg


مصرف پماد آنتی هموروئید در بارداری” باید حتما با تجویز پزشک باشد. آسیب های ناشی از عملکرد این پماد در ۳ ماه سوم بارداری کمتر است. پیش از استفاده از هرگونه دارو و پماد در دوران بارداری همیشه راه های بی خطرتر مثل حمام سیتز یا نشستن در وان آب گرم را امتحان کنید.

آیا می توان از پماد آنتی هموروئید در شیردهی استفاده کرد؟
اگر مادری، بواسیر بارداری یا زایمان داشته و طبق تجویز پزشک از پماد بعد از عمل هموروئید در دوران شیردهی استفاده می کند منعی ندارد ولی هیچ گاه نباید سرخود استفاده شود. هنوز در مورد انتقال این دارو از راه شیر دادن به نوزاد اطلاعاتی در دست نیست.

استفاده از پماد آنتی هموروئید برای کودکان مجاز است؟
پماد آنتی هموروئید برای کودکان
در کودکان ۱۲ سال و کمتر حتماً باید با تجویز پزشک باشد. معمولاً این پماد برای کودکان به همراه شربت ملین و نوشیدن آب فراوان توصیه می شود. اگر سر خود از این پماد برای داخل مقعد کودک خود استفاده کنید ممکن است عوارضی مثل نازک شدن پوست دیواره مقعد و خونریزی مقعدی را برای کودک داشته باشد.

ترکیبات و عملکرد پماد آنتی هموروئید چیست؟
کاربرد پماد آنتی هموروئید : پماد های ضد هموروئید معمولاً ۴ عملکرد اصلی زیر را دارند:

قابض کننده
بی حسی موضعی ناحیه
تسکین درد و ضد سوزش
ضد تورم و التهاب
اما “بهترین پماد مقعدی برای بواسیر” کدام است؟ امروزه مارک های مختلف ایرانی و خارجی از انواع پمادهای ضد بواسیر (ایرانی:رکتول،رینا، کرم ونوویتال- خارجی: آنوسل، ونوپلنت) وجود دارند که انتخاب بهترین پماد از میان آن ها کمی دشوارتر است. به طور کلی داشتن ترکیبات زیر در این پمادها نشان دهنده اثرگذار بودن آن پماد می باشد:

لیدوکائین: خاصیت ضد درد، ضد سوزش و ضد خارشی این پماد به دلیل داشتن لیدوکائین می باشد.
هیدروکورتیزون: که موجب ضد التهاب بودن پماد می شود.
زینک اکساید: که موجب ترمیم پوست و قابض کننده است.
آلومینیوم ساب استات: برای پوشاندن زخم
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا