خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

خدمات پشتیبانی ADSL استفاده از نویزگیر *رفع مشکل نویز شنیداری*

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام، ادب و احترام خدمت کاربران عزیز ایرسا پرو

شاید برخی از کاربران بعد از نصب مودم روی خط برای استفاده از اینترنت با این مشکل مواجه شدند که صدای خش و یا نویز شدید آزار دهنده ای می شنوند که باعث عدم وضوح صدا می شود.

همچنین دسته ای از مشترکین نیز به این مشکل بر می خورند که اضافه بر نویز شنیداری و...، وقتی که از تلفن استفاده می کنند، اینترنت قطع می شود.

برای حل این مشکل باید از نویزگیر استفاده کنید.
تصویری از نویز گیر یا اسپلیتر

1403837338521.jpg


استفاده از اسپلیتر در این مواقع بسیار ضروری است.

برای حل مشکل نویز شنیداری:

1- برای فقط مودم یک اسپلیتر قرار دهید.
اگر مشکل برطرف نشد:
2- تلفن را نیز به اسپلیتر نصب کنید. یعنی بر روی اسپلیتر هم مودم و هم تلفن نصب باشد.
اگر مشکل حل نشد:
3- تلفن را جدا کنید و فقط بر روی اسپلیتر، تلفن قرار گیرد.
اگر مشکل برطرف نشد:
4- برای هر یک از دستگاه ها اسپلیتر نصب کنید.


چنانچه کلاً مشکل نویز و سیگنال دارید از آموزش زیر استفاده کنید.

[h=3]رفع مشکل نویز و سیگنال از خط[/h]

موفق باشید.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا