- تاریخ ثبتنام
- 2014-01-12
- نوشتهها
- 889
- پسندها
- 0
- امتیازها
- 16
- سن
- 37
- محل سکونت
- تهران، پاسداران
- وب سایت
- www.irsapro.ir
با سلام، ادب و احترام خدمت کاربران عزیز ایرسا پرو
شاید برخی از کاربران بعد از نصب مودم روی خط برای استفاده از اینترنت با این مشکل مواجه شدند که صدای خش و یا نویز شدید آزار دهنده ای می شنوند که باعث عدم وضوح صدا می شود.
همچنین دسته ای از مشترکین نیز به این مشکل بر می خورند که اضافه بر نویز شنیداری و...، وقتی که از تلفن استفاده می کنند، اینترنت قطع می شود.
برای حل این مشکل باید از نویزگیر استفاده کنید.
استفاده از اسپلیتر در این مواقع بسیار ضروری است.
برای حل مشکل نویز شنیداری:
1- برای فقط مودم یک اسپلیتر قرار دهید.
اگر مشکل برطرف نشد:
2- تلفن را نیز به اسپلیتر نصب کنید. یعنی بر روی اسپلیتر هم مودم و هم تلفن نصب باشد.
اگر مشکل حل نشد:
3- تلفن را جدا کنید و فقط بر روی اسپلیتر، تلفن قرار گیرد.
اگر مشکل برطرف نشد:
4- برای هر یک از دستگاه ها اسپلیتر نصب کنید.
چنانچه کلاً مشکل نویز و سیگنال دارید از آموزش زیر استفاده کنید.
[h=3]رفع مشکل نویز و سیگنال از خط[/h]
موفق باشید.
شاید برخی از کاربران بعد از نصب مودم روی خط برای استفاده از اینترنت با این مشکل مواجه شدند که صدای خش و یا نویز شدید آزار دهنده ای می شنوند که باعث عدم وضوح صدا می شود.
همچنین دسته ای از مشترکین نیز به این مشکل بر می خورند که اضافه بر نویز شنیداری و...، وقتی که از تلفن استفاده می کنند، اینترنت قطع می شود.
برای حل این مشکل باید از نویزگیر استفاده کنید.
تصویری از نویز گیر یا اسپلیتر
استفاده از اسپلیتر در این مواقع بسیار ضروری است.
برای حل مشکل نویز شنیداری:
1- برای فقط مودم یک اسپلیتر قرار دهید.
اگر مشکل برطرف نشد:
2- تلفن را نیز به اسپلیتر نصب کنید. یعنی بر روی اسپلیتر هم مودم و هم تلفن نصب باشد.
اگر مشکل حل نشد:
3- تلفن را جدا کنید و فقط بر روی اسپلیتر، تلفن قرار گیرد.
اگر مشکل برطرف نشد:
4- برای هر یک از دستگاه ها اسپلیتر نصب کنید.
چنانچه کلاً مشکل نویز و سیگنال دارید از آموزش زیر استفاده کنید.
[h=3]رفع مشکل نویز و سیگنال از خط[/h]
موفق باشید.