خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

استفاده از html و css در وردپرس به چه صورت است؟

farsiblog

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-19
نوشته‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
canseo.ir
استفاده از HTML و CSS در وردپرس
اول از همه - وردپرس بر روی پایگاه داده های PHP و MySQL ساخته شده است. این به شما امکان می دهد حتی بدون دانش قبلی از HTML، CSS یا جاوا اسکریپت به سرعت طراحی وب را شروع کنید. شما می توانید وب سایت های جذاب و کاربردی ایجاد کنید. حتی راه حل های تجارت الکترونیک را می توان بدون نیاز به نوشتن یک خط کد پیاده سازی کرد. دانش HTML، CSS یا جاوا اسکریپت مفید است، اما لازم نیست. اما این برای دنیای طراحی سایت با وردپرس وب چه معنایی دارد؟ استفاده از HTML و CSS در طراحی سایت با وردپرس ممکن است؟

HTML و CSS از منظر فنی زبان های برنامه نویسی نیستند


HTML و CSS ساختار محتوا و سبک عناصر را توصیف می کنند.
HTML به مرورگر وب می گوید که چه محتوایی را نمایش دهد، CSS مسئول نحوه نمایش محتوا است. ما محتوا، ارائه و رفتار را از یکدیگر جدا می کنیم.

زبان برنامه نویسی مبتنی بر منطق جاوا اسکریپت


شما از جاوا اسکریپت (JS) برای تعاملی کردن وب سایت ها استفاده می کنید. JS به شما اجازه می دهد تا رفتار عناصر محتوای مختلف را در پاسخ به اقدامات روی سایت کنترل کنید. برای شخصی که در طراحی یا توسعه وب تجربه دارد، برخی از نیازها را می توان سریعتر با JS حل کرد. این شما را از اشخاص ثالث مستقل می کند و گاهی اوقات حتی به پول نقد تبدیل می شود. دانستن اصول اولیه HTML یک مهارت ارزشمند در هنگام عیب یابی است. علاوه بر این، این اعتماد به نفس را به شما می دهد که نه تنها با مضامین استاندارد وردپرس، خودتان تغییرات را ایجاد کنید.
منبع:
https://digiblog.blogminds.com/2023-14236154
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا