خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

اشتراک ویدیوی یوتیوب در اینستاگرام

mari2121

New member
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-26
نوشته‌ها
6
پسندها
0
امتیازها
0
یوتیوب اولین رسانه مهم اجتماعی در سراسر جهان است که میلیون ها فیلم روزانه به اشتراک می گذارد. با این حال ، اتصال YouTube به اینستاگرام یک چالش است. این مقاله توضیح می دهد که چگونه می توانید یک ویدیوی یوتیوب را به قالب ویدیویی اینستاگرام تبدیل کرده و آن را در Instagram به اشتراک بگذارید.


ممکن است حساب های اینستاگرام و YouTube خود را داشته باشید ، یا یک حساب اینستاگرام دارید که مجدداً ویدیوهای YouTube را دوباره ارسال کنید با این حال ، به نظر می رسد که تبدیل فیلم های یوتیوب یک چالش است و به اشتراک گذاری با اینستاگرام نیز به یک چالش بزرگ تبدیل می شود!


چگونه می توان فیلم های YouTube را در اینستاگرام دانلود و به اشتراک گذاشت؟
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، فقط می توانید فیلم های YouTube را در یک پلتفرم دیگر به اشتراک بگذارید که امکان اشتراک گذاری پیوند را فراهم می کند ، اما اینستاگرام یکی از آنها نیست.
بنابراین ، برای به اشتراک گذاشتن یک فیلم YouTube ، باید:
فیلم های YouTube را دانلود کنید.
فیلم دریافت شده را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
ابزارهای زیادی در اینترنت وجود دارد که می توانید برای دانلود فیلم های YouTube استفاده کنید و در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنم.
همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، فیلم YouTube را توسط YTmp3 downloader دانلود کنید.
آسان و سریع است ، اما اگر اندازه فیلم خیلی طولانی است ، ممکن است با خطایی روبرو شوید. بنابراین ، بهتر است فیلم های YouTube را با مدت زمان کوتاه دانلود کنید.
برای دانلود ویدیوهای یوتیوب این مراحل را دنبال کنید :
مرحله ۱: URL ویدیوی YouTube را کپی کنید.
مرحله ۲: به هر ابزار دانلود در YouTube آن را بچسبانید و فیلم را دانلود کنید.
مرحله ۳: برنامه اینستاگرام را باز کرده و طبق معمول فیلم را به اشتراک بگذارید. اگر با استفاده از رایانه یا لپ تاپ دانلود کرده اید می توانید از یک دسک تاپ برای اینستاگرام استفاده کنید.


اشتراک ویدیوی یوتیوب در اینستاگرام از طریق تلفن همراه
می توانید برای مرور فیلم های یوتیوب از هر مرورگر در تلفن همراه مانند safari ،chrome ،firefox استفاده کنید و هنگام ذخیره آن در تلفن هوشمند آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
برای به اشتراک گذاشتن ویدیوی YouTube در Instagram با استفاده از تلفن از آموزش آنلاین زیر استفاده کنید:
کپی کردن URL ویدیوی یوتیوب در هر مرورگری که باز کرده اید.
به mp4 downloader بروید یا از سایت ytmp3.com که در بالا معرفی کردیم استفاده کنید تا فیلم های یوتیوب را با فرمت mp4 کنید.
URL ویدیوی یوتیوب را کپی کنید و آن دانلود کنید.
فیلم را دانلود کنید.
برنامه اینستاگرام را باز کرده و فیلم را در اینستاگرام قرار دهید.

نکته : لطفا در صورت استفاده از دستگاه اندرویدی توجه کنید ، می توانید فیلم دانلود شده را در پوشه Downloads خود پیدا کنید. برای کاربران IOS کمی متفاوت است. می توانید به پرونده ها بروید و فیلم دانلود شده را در پوشه Downloads پیدا کنید. از آنجا می توانید آن را در گالری خود ذخیره کنید و سپس آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.


هنگامی که برنامه اینستاگرام را باز می کنید ، می توانید فیلم ها را از گالری آیفون بارگذاری کنید. بنابراین ، مطمئن شوید که فیلم را به گالری منتقل کرده اید.

چگونه ویدئوهای YouTube را در اینستاگرام در دسک تاپ به اشتراک بگذاریم؟
اگر از رایانه خود برای به اشتراک گذاشتن یا تبلیغ سایت هر پست اینستاگرام استفاده می کنید ، خبر خوب این است که می توانید به راحتی آن را از دسک تاپ به اینستاگرام به اشتراک بگذارید. پس از آماده شدن ویدیوی YouTube ، می توانید آن را از طریق دسک تاپ به اشتراک بگذارید.


اشتراک فیلم های YouTube در اینستاگرام می تواند فواید زیادی داشته باشد. می توانید مجموعه ای از فیلم های برتر تهیه کنید ، گزارش دهید یا مجموعه ای از فیلم های الهام بخش و غیره را ایجاد کنید. با این حال ، باید توجه داشته باشید که در حالی که ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید ، کپی رایت ضروری است.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا