خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دانستنی های ثبت شرکت در مشهد

karasabt

New member
تاریخ ثبت‌نام
2017-10-31
نوشته‌ها
53
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
kararegister.com
خدمت مشهدی های عزیز سلام و درود :)

میخام تجربیات خودمو در رابطه با ثبت کردن شرکت تو شهر قشنگ و معنوی مشهد با شما شیر کنم ولی قبلش میخام یه سری اطلاعات جغرافیایی در مورد شهر زیبا و توریستی مشهد در اختیار کسانی بزارم که هنوز فرصت نکردن به این شهر سفر کنند.

در کشور ما نیز خصوصاَ طی دو دهه اخیر تشکیل شرکت های تجاری اعم از خصوصی، عمومی ، تعاونی و دولتی قابل توجهی داشته است. یکی از این کلان شهرها که در چند دهه اخیر ، رشد چشمگیری در فعالیت های تجاری داشته است مشهد است . مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران است.


حالا میخام در رابطه با ثبت شرکت در مشهد و نکات لازمش براتون بگم. مسلما یه سری قوانین وجود داره و یه سری مدارک لازم که خب طبق قانون باید همراه داشته باشید اگه میخایید شرکت ثبت کنید که من به صورت تیتر وار براتون توضیح میدم.


_ تنظیم و تکمیل مدارک مورد نیاز
_ مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها و تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه و انتخاب 5 نام به ترتیب اولویت

اگه میخاهید نام برای شرکت خودتون انتخاب کنید بهتره این نکات رو بخونید قبلش :


نام های انتخابی باید دارای معنا و مطابق با فرهنگ اسلامی باشد.
نام های انتخابی می بایست تکراری نبوده و قبلاَ به ثبت نرسیده باشد.
در انتخاب نام شرکت حتماَ باید از اسم خاص استفاده شود.
حداقل تعداد سیلاب ها در نام شرکت 3 سیلاب است.
نام انتخابی نباید لاتین باشد.
_ ارسال مدارک مورد نیاز از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تاییدیه پذیرش و سپس درج بارکد پستی در سامانه


اگر مدارک کامل بوده و نقصی نداشته باشه کارشناس مربوطه در اداره ثبت مشهد نسبت به تهیه پیش نویس آگهی ثبت اقدام میکنه. مدارک به قسمت ثبت دفاتر ثبت شرکت ها تحویل و مسئول مربوطه پس از ثبت در دفتر و درج آن بر روی اظهارنامه نسبت به اخذ امضاء از متقاضی اقدام و متقاضی بعد از قید جمله " ثبت با سند برابر است " زیر دفتر را امضاء خواهد کرد. بعدش آگهی تاسیس تایپ شده به امضای رئیس اداره ثبت شرکت ها می رسد.
یک نسخه از مدارک در بایگانی اداره ثبت نگهداری و نسخه دیگر از مدارک بعد از مهر شدن تحویل متقاضی میشه. بعد از تایید تمام مراحل ، باید آگهی ثبت شرکت رو در روزنامه رسمی به ثبت برسونید.
بعد از چاپ آگهی در روزنامه رسمی، میتونید در شهر قشنگ و مذهبی مشهد کار خودتونو شروع کنید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا