خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دانلود انجمن ساز phpBB (نسخه اصلی + نسخه فارسی شده) - phpBB 3.0.11

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0



3.jpg
اسکریپت انجمن ساز phpBB یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین CMS ها برای ایجاد انجمن (Forum) میباشد. هزاران سایت انجمن معروف در سراسر دنیا با استفاده از phpBB طراحی شده اند. در ایران نیز اکثر فروم ها به وسیله این اسکریپت ایجاد میشوند.

phpBB یک سرویس متن باز (Open Source) است. به همین دلیل اگر با برنامه نویسی PHP آشنایی داشته باشید میتوانید تغییرات مورد نظر خود را در آن ایجاد کنید. هر چند امکانات مدیریتی phpBB به قدری کامل است که بدون نیاز به برنامه نویسی هم میتوان حرفه ای ترین انجمن ها را با آن ایجاد کرد.






4.jpg
توسط phpBB میتوانید برای انجمن خود به تعداد دلخواه شاخه و زیر گروه تعریف کنید و برای هر شاخه، یک یا چند کاربر را به عنوان مدیر تعیین کنید. همچنین میتوانید سطوح دسترسی مختلف برای مدیران بخش ها تعیین کنید تا انجمن را به راحتی اداره کنند. سیستم امتیاز بندی کاربران و امکان تعریف گروه های کاربری، از جمله قابلیت های منحصر به فرد phpBB است.

در این مطلب، علاوه بر جدیدترین نسخه از برنامه اصلی phpBB ، نسخه فارسی شده ی آن را نیز برای شما آماده کرده ایم.
5.jpg
هر دو نسخه اصلی و نسخه فارسی، به صورت یک پکیج فشرده شده قابل دانلود است:

4.gif
دانلود با حجم 2.6 مگابایت





دانلود نرم افزار کمکی



 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا