خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دانلود قالب رایگان گالری عکس html , نمونه کار شخصی و شرکتی highway

parsui

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-07-25
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
17.jpg


قالبی زیبا و کارآمدی دیگر در سایت ایران برای شما عزیزان آماده کرده ایم که به جرات میتوان گفت در نوع خود بسیار سبک , زیبا و کارآمد و بروز است . این قالب رایگان html که با نام highway منتشر شده است , در ظاهر تیره ! اما زیبا طراحی و پیاده سازی شده است . سازندگان این قالب html به خوبی میدانسته اند که چع المانهایی را برای زیبایی و افزایش بهبود کارایی وب سایت به کار ببرند .
این قالب در طراحی سایت با html5 و css3 طراحی شده است که دارای صفحات کم اما کاربردی است . 6 صفحه کارآمد دارد که هر کدام نیاز شما را برآورده خواهد ساخت و منو بسیار زیبا با افکتی جذاب دارد که نظر کاربر را به خود جلب خواهد گرفت .
توضیحات درج شده در سایت سازنده :
Highway HTML Template has a full-page video banner and a grid image gallery. About page and blog page included. Main menu and contact form are sliding full-screen overlay. There are 3 different variations of image gallery.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا