خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دانلود نرم افزار ضبط موسیقی های آنلاین Apowersoft Streaming Audio Recorder 3

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0


دانلود نرم افزار ضبط موسیقی های آنلاین
Apowersoft Streaming Audio Recorder 3

121.jpg
بسیاری از سایت های مرتبط با موسیقی به دلیل وجود قوانین کپی رایت اجازه دانلود رایگان آهنگ ها را نمیدهند. ولی شما میتوانید با استفاده از پلیری که در آن سایت ها وجود دارد به صورت آنلاین به موسیقی مورد نظر خود گوش دهید. این مسئله در بین سایت های ایرانی چندان مرسوم نیست، ولی در سایت های خارجی کاملا متداول است. و دلیل آن هم وجود قوانین کپی رایت است که به سایت ها اجازه نمیدهد تا امکان دانلود را برای بازدید کنندگان خود فراهم کنند.

در چنین مواقعی است که نرم افزاری مثل Apowersoft Streaming Audio Recorder به کمک شما خواهد آمد. این نرم افزار میتواند موسیقی های آنلاین را به صورت یک فایل صوتی (مثلا با پسوند MP3) دانلود کرده و در کامپیوتر شما ذخیره کند. به این ترتیب میتوانید در هر جایی به موسیقی مورد نظر خود گوش کنید.






122.jpg
نرم افزار Apowersoft Streaming Audio Recorder میتواند هر صدایی که به صورت آنلاین در یک سایت پخش میشود را دانلود و ذخیره کند. شاید شما هم وبلاگ یا سایت هایی را دیده باشید که یک موسیقی در پس زمینه آنها پخش میشود. اگر دوست داشته باشید آن موسیقی را روی کامپیوتر خود ذخیره کنید این نرم افزار در خدمت شما خواهد بود.


جدیدترین نسخه از نرم افزار ضبط موسیقی های آنلاین، Apowersoft Streaming Audio Recorder 3 به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید:

4.gif
دانلود با حجم 14.7 مگابایت


(شامل اطلاعات لازم برای فعال سازی نرم افزار + راهنمای نصب به زبان فارسی)




دانلود نرم افزار کمکی







 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا