خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دستگاه ورود و خروج تشخیص چهره

dastgahangoshtzani

New member
تاریخ ثبت‌نام
2020-02-03
نوشته‌ها
20
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
www.jahangostarpars.com
یکی دیگر از انواع محبوب سیستم ورود و خروج کارکنان، دستگاه ثبت ورود و خروج تشخیص چهره است.
این دستگاه هم مشابها با دستگاه اثر انگشتی، عملیت ثبت زمان تردد کارکنان را ثبت می‌کند فقط با این تفاوت که برای شناسایی آنان از شناسایی چهره‌ی کارمندان استفاده می‌شود.
دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره عملکردی دقیق‌تر و پیشرفته‌تر نسبت به سایر دستگاه‌های ثبت ورود و خروج دارد اما به تبع قیمتی بالاتر هم برای شرکت تمام می‌شود و سرعت پردازشگر آن کمتر از دستگاه‌های ورو و خروج کارتی است. این نوع دستگاه حضور غیاب، از پیشرفته ترین این دستگاه ها است.
خلاصه که اگر به دنبال حداقل میزان تقلب و بالاترین کارآیی از دستگاه‌های ثبت ورود و خروج سازمانتان هستید؛ ما این دستگاه را به شما توصیه می‌کنیم!
 

Anita

New member
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
10
پسندها
0
امتیازها
0
هنگامی که صحبت از تشخیص چهره می شود، اولین تصوری که به ذهن همه می آید دشتگاه تشخیص چهره است. ولی با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، امروزه دستگاه هایی به وجود آمده است که با استفاده از رفتار شخص می توان تشخیص هویت داد. روش این کار کاملا به صورت نامحسوس است و شخص هیچ اطلاعی از آم نمی برد. این روش علاوه بر اینکه مزایایی دارد، معایبی هم برای امنیت می تواند داشته باشد.
وقتی که شما در حال کار با یک سایتی هستید وقتی که به یکباره ماوس شما از صفحه محو می شود این ممکن است نشانه این باشد که سستم شما خراب است و یا در حال تست برای تشخیص هویت هستید. یا نحوه کار شما با ماوس و صفحه کلید و کلا هر حرکاتی که در حال کار با گوشی انجام می دهید اینها همه ممکن است برای تشخصی هویت شما بکار برده شود. امروزه بانکها و دستگاه های امنیتی بیشتر از این تکنولوژی استفاده می کنند و روز به روز هم بر تعداد این سازمان های برای استفاده از این تکنولوژی استفاده می شود.


 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا