خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دستگیره درب چوبی

taranehseo

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-10-04
نوشته‌ها
6
پسندها
0
امتیازها
0
دستگیره در چوبی
در نگاه اول به یک ورودی، بعد از رنگ درب و مدل چوب آن، اولین چیزی است که هنگام ورود توجه را جلب می‌کند. دسگیره در ورودی است که از آن برای باز کردن و بسته کردن درب استفاده می‌کنیم. موارد قابل ذکر خانه اکثر درب‌ها و منزل از جنس چوب هستند.، از همین رو دستگیره در اتاق هم جز خانواده‌های دستگیر شده در چوبی اطلاق می‌شود.


شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که فقط باید به ظاهر دستگیره توجه کرد یا متریال استفاده شده در آن مهم است؟ دستگیره درب چوبی دارای چه مدل ها و رنگ هایی است ؟ برای درب هایی که داریم از چه دستگیره هایی باید استفاده کنیم؟ برندهای داخلی بهتر هستند یا خارجی؟ و مواردی از این دست که قصد داریم با بررسی کامل، شما عزیزان می توانید بهترین و هوشمندانه تر داشته باشید. پس با ما همراه باشید.


وضعیت درب
اولین موضوعی که باید قبل از خریده در آن توجه داشته باشید این است که آیا درب شما نو می باشد یا اینکه درب جدید نیست و قبلاً دستگیر شده بر روی آن نصب شده است.


در جواب این موضوع باید بدانید که اگر درب شما نو یا جدید باشد باید هر گونه دستگیره درب چوبی را انتخاب کنید و با سلیقه خود انتخاب کنید.


ولی اگر درب شما نو نیست و قبلاً بر روی آن دستگیره بوده است، لازم است که به موارد زیر حتماً توجه کنید:


بعد از نصب جدید، نباید جای سوراخ های پیچیدگی قبلی باشد و باید آن را انتخاب کنید که این سوراخ ها را بپوشاند.
دستگیره که بر روی درب نصب شده است به مرور زمان تفاوت رنگ در درب ایجاد می کند که لازم است.
شما می توانید قبل از انتخاب دستگیره های جدید، نمونه ای از دستگیره های قبلی را به اطلاعات ما در یراق دات کام نشان دهید تا شما را در دستگیری درب چوبی راهنمایی کنند.


انتخاب یک دستگیره در مناسب
دقت در انتخاب دستگیره، از آنجایی که برای این موضوع مهم است که بررسی و گزینش دستگیره در فضای داخلی، قیمت کیفیت و کارآمدی آن، به خرید رضایت بخش و اقتصادی که با استفاده از مصرف مصرف کننده مناسب است، می شود.


انواع دستگیره درب چوبی
به طور کلی دستگیره‌های درب چوبی از نظر مدرن یا کلاسیک بودن طراحی، جنس، اندازه، نوع آبکاری و روش کارکرد؛ متفاوت و انواع مختلف دارند که عبارتند از:


دستگیره پلاک
دستگیره پلاک بیشتر روی درب دفاتر و ادارات، درب اتاق و درب سرویس بهداشتی استفاده می شود. این دستگیره‌ها و انواع قیمت‌های زیادی دارند که مدل‌هایی از سلایق را در بر می‌گیرند و مصرف‌کننده گزینه‌های بیشتری برای خرید و انتخاب هستند.


دستگیره پلاک انواع دستگیره اعم از دستگیره پلاک سوئیچی، دستگیره پلاک آپارتمانی، دستگیره پلاک کلیدی و دستگیره پلاک سرویس، دارد.


تنوع در جنس مصرفی در دستگیره های پلاک هم از موارد دیگری است که این محصول را در تولید بالا برده است. آهنی، آلمینیومی، سربی، زاماک وبرنجی از جنس های دستگیره های پلاک هستند.





دستگیره رست
دستگیره درب رست، بر خلاف دستگیره در پلاک، دو تکه است که مدل های بروز تری می شوند. دستگیره رست به صورت دو تکه می باشد که قسمت اهرم دستگیره از قسمت کلید خور آن ( سیلندر ) جدا می باشد. طراحی این ویژگی ها از زیبایی جلب توجه می کند و یکی از آنها انتخاب شده است که افراد زیادی را انتخاب می کنند.


نکته مهم دیگری که در مورد دستگیری وجود دارد این است که باید با توجه به مکان های دستگیره، سیلندر ( توپی یا مغزی ) و قفل مناسب آن را انتخاب کنید. به طور مثال برای نصب دستگیره رست دار سرویس بهداشتی، باید از سیلندر و قفل مخصوص سرویس بهداشتی استفاده کنید.


در درون بسته بندی دستگیره رزت ملحقاتی مانند: آچار آلن مخصوص نصب، رزت های درب و پیچ های نصب شده می شود.





دستگیره آپارتمانی
دستگیره درب آپارتمانی این قابلیت را دارند که انواعی از آنها در مقابل نصب شوند.


ضمنا طراحی خاص و آبکاری به کار رفته در این دستگیره ها باعث می شود که این دستگیره های دستگیره های لاکچری به حساب بیاید. موارد این دستگیره ها بیشتر درب استفاده از مجتمع و ساختمان است که در هنگام ورود توجه به خود جلب می کند.





دستگیره دیجیتال
دستگیره های دیجیتالی جزوه آخرین فناوری و مدرین دستگیره ها می باشند که در ورودی مجتمع و ساختمان ها کاربرد دارند. زیبایی زیبایی، امنیت و کاربرد آسان، انواع دستگیره‌های هوشمند را بسیار محبوب کرده است. این دستگیره ها بر اساس نیاز مصرف کننده روش های دسترسی متفاوتی دارند:


استفاده از پسوورد ورودی


کارتی


اثر انگشتی


تشخیص چهره


انواع دستگیره درب آپارتمان


دستگیره گرد
ه‌های گرد، مُشتی یا توپی، با حرکت چرخشی باز شده و استایلی کلاسیک و قدیمی دارند.


دستگیره مشتی یا گرد در گذشته استفاده از آن در زمان استفاده از آن کمتر می شود ولی این را می بینیم که باز هم از دستگیری بیشتر استفاده می شود که دلیل این موضوع به خاطر مکانیزم ساده، زیبایی و مقرون به صرفه بودن آن است. است.


با خرید دستگیره های گرد دیگر برای تهیه قفل، سیلندر و دستگیری به صورت خصوصی نیست و فقط کافیست یک جفت دستگیره گرد را انجام دهید. همچنین با توجه به احساس کلاسیکی که این دستگیره ها را ایجاد می کند، کاملاً مناسب دکوراسیون کلاسیک و درب های چوبی است.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا