خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی

k_yabari

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-14
نوشته‌ها
6
پسندها
0
امتیازها
0
راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی

با سپاس از این که خدمات شرکت ایرسانت را انتخاب کرده*اید، واحد پشتیبانی ایرسانت به صورت شبانه*روزی، در تمام روزهای هفته و در همه*ی ماه*های سال (٣‎٦٥*٧‎*٢٤‎) آماده*ی پاسخ*گویی به مشتریان است. بی*گمان، پس از تماس شما با واحد پشتیبانی، کارشناسان این بخش که از زبده*ترین و کارآزموده*ترین کارشناسان و متخصصان هستند، تمام تلاش خود را برای برطرف ساختن سریع و پاسخ به موقع به مشکلات شما انجام خواهند داد.

چنانچه بخواهید با بخش پشتیبانی گروه شرکت*های شاتل تماس بگیرید، می*توانید یکی از روش*های زیر را به کار گیرید:

با شماره 4440007 تماس حاصل و مشکلات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.
در سایت irsanet.net در قسمت گفت و گوی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی فنی به صورت آنلاین گفت و گو و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید.
در سایت My.Shatel.ir بعد از Login کردن، در قسمت «صدای مشتری» با انتخاب گزینه «اعلام مشکل» مشکل خود را توضیح دهید تا در کوتاه*ترین زمان ممکن کارشناسان ما پاسخ*گوی شما باشند.
به آدرس ایمیل ارسال کنید (مشکل، مشخصات و شناسه کاربری خود خود را در این ایمیل اعلام کنید)، تا در کم*ترین زمان ممکن همکاران ما پاسخ*گوی شما باشند.

هم چنین شما می*توانید بدون نیاز به تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی فنی مشکلات سرویس خود را برطرف نمایید:

با مراجعه به سایت ایرسانت و مطالعه مستندات قرار داده شده در این قسمت، مشکلات سرویس خود را شناسایی و با انجام راهنمایی*های مربوط، آن را برطرف کنید.
با دانلود برنامه "سیستم هوشمند پشتیبانی شاتل" بدون نیاز به تماس تلفنی و در کوتاه*ترین زمان ممکن مشکلات سرویس اینترنت خود را به صورت خودکار برطرف فرمایید. به خاطر داشته باشید که پیش نیاز استفاده از این نرم*افزار نصب برنامه NetFramWork 4. بر روی سیستم شماست.

همچنین چنانچه مایل هستید مشکل شما از طریق مراجعه حضوری حل شود، می*توانید از طریق تماس با شماره 4440007 درخواست خود را به بخش پشتیبانی شاتل ارایه دهید. بخش پشتیبانی حضوری ایرسانت به محض دریافت تقاضای مشتریان بلافاصله برای برطرف کردن مشکل به محل مراجعه خواهند کرد. چنانچه مشکل ایجاد شده به دلیل نقص در خدمات ایرسانت باشد، هزینه*ی برطرف ساختن این مشکل بر عهده ایرسانت و در غیر این صورت هزینه*ی ارایه*ی خدمات تکمیلی مطابق تعرفه*های ایرسانت بر عهده مشتری خواهد بود.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا