خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

راهنمای استفاده ASUS Download Master

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام

Download Master چیست؟
برنامه ای برای دانلود مستقیم فایل از اینترنت توسط روترهای ASUS بدون نیاز به اتصال و روشن بودن PC، با قابلیت دانلود فایل های Torrent. این برنامه مختص روترهایی می باشد که دارای پورت USB هستند و
قابلیت اتصال External HDD و Flash Memory را دارا می باشند.

راهنمای استفاده

به منظور استفاده از این برنامه لازم است یکی از روترهای ASUS که USB Support هستند را در اختیار داشته باشید.


37.gif
38.gif
39.gif



در این راهنما از ASUS RT-N16 استفاده شده است.
قبل از هر چیز می بایست Firmware دستگاه را به آخرین نسخه ارتقا دهید. آخرین نسخ Firmwareهای ارائه شده توسط ASUS را می توانید از سایت support.asus.com دانلود کنید. آخرین Firmware ارائه شده برای RT-N16 نسخه 3.0.0.3.78 می باشد.
نسخه جدید، Interface جدیدی برای این سری از روترها را بارگذاری می کند که در نسخ قبلی دیده نشده است، به منظور آشنایی بیشتر توضیح مختصری از این نسخه به همراه Screen Shot داده می شود.

یک Web Browser باز کنید. (Internet Explorer, Chrome, Firefox)
IP دستگاه به صورت پیش فرض 192.168.1.1 در نظر گرفته شده است. IP را در Address Bar وارد نمایید.


40.gif


سپس در پنجره Authentication Required هم User و هم Password را Admin وارد نمایید.

41.gif

صفحه اصلی RT-N16 مطابق عکس نمایش داده خواهد شد.


42.gif

پس از وصل کردن External H.D.D به USB یکی از USB های نمایش داده شده تغییر کرده و مشخصات و مدل H.D.D متصل شده را نمایش می دهد. می توانید برای مشاهده Detail بیشتر روی آیکون USB کلیک کنید.

43.gif


جهت استفاده از نرم افزار Download Master ابتدا می بایست H.D.D توسط نرم افزار شناسایی و تنظیمات لازم روی آن اعمال گردد. جهت انجام تنظیمات سمت چپ صفحه روی USB Application کلیک کنید.


در صفحه جدید تمامی امکاناتی که از طریق USB می توانید داشته باشید را مشاهده می کنید. در قسمت Download Master روی Install کلیک کنید.


44.gif




همانطوریکه مشاهده می فرمایید H.D.D متصل شده نماش داده می شود روی آن کلیک نمایید.

نکته: در صورتیکه به هر دو USB Port دستگاه H.D.D متصل کرده باشید و یا از USB HUB استفاده کرده باشید تمام H.D.D های متصل نمایش داده خواهند شد و می توانید از بین آنها H.D.D مورد نظر خود را انتخاب کنید.


45.gif
پس از انجام عملیات Check Disk روی H.D.D انتخاب شده صفحه جدیدی نمایش داده خواهد شد که توضیحاتی در مورد نحوه استفاده از این برنامه داده است. جهت مطالعه می توانید از فلش های کنار عکس برای رفتن به اسلاید بعدی یا قبلی استفاده نمایید.


46.gif

تنظیمات Download Master انجام شده و آماده استفاده می باشد. می توانید برای استفاده از Download Master Windows Utility روی Install The Windows Utility و در صفحه باز شده روی Download Now کلیک نمایید.

به منظور استفاده از Download Master می بایست نرم افزار نصب شده را بروز رسانی کنید. برای انجام این کار روی USB Application و سپس در صفحه باز شده روی Upgrade در قسمت Download Master کلیک کنید.

47.gif

توجه: مدت زمان بروز رسانی بستگی به سرعت اینترنت و ترافیک سایت دارد لطفاً تا انتهای پروسه بروز رسانی صبر نمایید. در زمان انجام این پروسه صفحه زیر نماش داده خواهد شد.

48.gif

سپس پروسه Upgrading از 0 تا 100 نماش داده خواهد شد و پس از آن به صورت اتوماتیک به صفحه USB Application منتقل خواهید شد. مجدداً روی Download Master کلیک کنید. در این مرحله لازم است همانند زمان ورود به کنسول تنظیمات Username و Password وارد نمایید
که همانطور که قبلاً گفته شد هر دو مورد "admin" می باشند.
در صفحه باز شده Task های خود را مشاهده می کنید که دقیقاً مشابه یک برنامه Download Manager معمولی کار می کند برای اضافه کردن Download URL روی علامت "+" کلیک نمایید.



49.gif

همانطوریکه مشاهده می فرمایید در صفحه باز شده می توانید Download URL فایل مورد نظر خود را وارد نمایید.

50.gif

از این مرحله به بعد نرم افزار Download Master کار دانلود را بعهده می گیرد. مشاهده می کنید که یک Task در قسمت Downloading اضافه می شود و فایل شروع به Download شدن می کند. شما می توانید با توجه به سرعت اینترنت خود چندین Task را Addکرده و دانلود آنها را به ASUS Download Master بسپارید.


 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا