خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

راهنمای جامع استفاده از BullGuard

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
Main Screen


شما می توانید پس از نصب و اجرای آنتی ویروس BullGuard صفحه اصلی نرم افزار را گشوده و از ویژگی هایی چون چک کردن سیستم خود از نظر آلودگی ویروسی، تهیه نسخه پشتیبان و ذخیره آن در محلی امن، ایجاد تنظیمات کنترل والدین و تنظیمات Firewall متناسب با نیازهای امنیتی شبکه داخلی خود بهره ببرید.



شما می توانیداز طریق صفحه اصلی آنتی ویروس BullGuard به تمامی قسمتهای نرم افزار از قبیل برنامه های کاربردی مرتبط، تنظیمات مرتبط با آنتی ویروس و نحوه عملکرد هریک از بخشها دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از صفحه اصلی آنتی ویروس میتوانید پیشنهاداتی را دریافت کنید که سطح امنیتی سیستم خود را ارتقاء دهید.


1412578710181.jpg




نوار ابزار آنتی ویروس BullGuard شامل 3 بخش می باشد که عبارتند از:


*Dashboard که از طریق آن میتوان به حالتهای مختلف نرم افزار دسترسی پیدا کرد.


*Settings که از طریق آن میتوان جهت تنظیم قسمتهای مختلف آنتی ویروس بهره برد.


*Support که از طریق آن می توانید به صورت مستقیم به قسمت پشتیبانی BullGuard دسترسی داشته و برای رفع مشکلات احتمالی از این سرویس بهره ببرید.


در قسمت چپ و پائین صفحه اصلی شما میتوانید وضعیت بروز رسانی آنتی ویروس را مشاهده کنید. آنتی ویروس به صورت پیش فرض بر روی حالت خودکار تنظیم شده و هر دو ساعت یکبار نسبت به بروز رسانی اقدام می کند. همچنین این قسمت میتواند به عنوان کلیدی جهت Update اقدام کند و با کلیک بر روی آن می توانید آنتی ویروس را Update کنید.


در زیر نوار ابزار اصلی دو گزینه به نامهای My BullGuard و Shop وجود دارند. قسمت My BullGuard شما را به سمت بخش My Account در سایت بولگارد هدایت می کند. پس از ورود به این قسمت میتوانید وضعیت اشتراک خود را چک کنید و یا اطلاعات شخصی حساب کاربری بولگاردتان را تغییر دهید ، همچنین می توانید درخواست صورت حساب کنید. قسمت Shop شما را مستقیما به صفحه خرید محصولات BullGuard هدایت می کند.


علاوه بر موارد ذکر شده در فوق سه بخش دیگر نیز در صفحه اصلی وجود دارند که عبارتند از:


*Status در این بخش می توانید وضعیت آنتی ویروس را از لحاظ وضعیت Update و تاریخ آخرین بروز رسانی بررسی کنید.


*Scan در این بخش می توانید حالتهای مختلف چک کردن سیستم را از لحاظ آلودگی ویروسی مشخص کنید.


* Back Up با استفاده از این بخش میتوانید نسبت به تهیه نسخه پشتیبان از سیستم خود اقدام نمائید.


SCAN section

استفاده از این قسمت به شما این امکان را می دهد تا فضاهای آلوده سیستم را مورد بررسی قرار داده و همچنین عملکرد بخش Registry را با استفاده از حالتTune up بهبود ببخشید.
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
Antivirus Module Overview

آنتی ویروس و Antispyware بر اساس یک موتور اسکن که مرتبا باید در حالت Update باشند طراحی شده است . همچنین با قرار گرفتن ویژگی هایی چون فایروال و Spamfilter در کنار آن میتوانید از داشتن محیطی امن و عاری از هرگونه ویروس اطمینان حاصل کنید.


جهت سهولت استفاده ، آنتی ویروس و Antispyware در یک ماژول با دو جزء گرد آوری شده اند :


*سرویس اسکن در دسترس(On Access) : با استفاده از این سرویس فعال ، آنتی ویروس تمامی فایلهایی که توسط سیستم عامل یا برنامه های کاربردی موجود بر روی سیستم استفاده می شوند را مورد بررسی قرار می دهد.


*سرویس اسکن درزمان تقاضا (On Demand) : با استفاده از این سرویس واکنشی ، آنتی ویروس با استفاده از پروفایل های تعریف شده بر روی آنتی ویروس اقدام به بررسی فایل های موجود بر روی سیستم در محل های تعریف شده می نماید. لازم به ذکر است که این عمل در زمان اجرای پروفایل مورد نظر صورت گرفته و خودکار نمی باشد.


1412578915541.jpg




A short overview of the Antivirus tab

بخش آنتی ویروس به شما این امکان را می دهد تا در این قسمت بر روی تمام فعالیتهای مرتبط با اسکن سیستم نظارت داشته باشید. برای مثال میتوانید با تعریف بازه های زمانی عملیات اسکن سیستم را خودکار کنید . همچنین با ذخیره کردن گزارشات بوجود آمده توسط آنتی ویروس میتوانید تاریخچه اسکن سیستم را بررسی کرده و در مورد بازدهی BullGuard قضاوت کنید . در نهایت میتوانید با استفاده از این بخش نسبت به تغییر گزینه های امنیتی در صورت نیاز اقدام نمائید.



*Quick scan : در این حالت آنتی ویروس محل هایی از سیستم را چک می کند که معمولا مورد حمله ویروس ها قرار می گیرند. همچنین سیستم را از لحاظ وجود Rootkit ها مورد بررسی قرار می دهد. لازم به ذکر است که در این حالت Registry نیز چک شده و تمام پروسه های انجام شده بر روی فایل های چرک نویس (Temporary) نیز مورد بررسی قرار می گیرند.


*Full scan : با استفاده از این حالت تمام فایل های موجود بر روی تمام هارد دیسک های سیستم اسکن می شوند. زمان صرف شده برای اسکن به بازدهی سیستم ، تعداد هارد دیسک های سیستم، نوع فایلهای تحت بررسی و مقدار فضای اشغال شده توسط فایلها بستگی دارد.



*Custom scan : در این حالت شما می توانید به پروفایل های موجود بر روی آنتی ویروس دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید پروفایل های مورد نظر خود را ساخته و به 4 پروفایلی که به صورت پیش فرض توسط BullGuard در نظر گرفته شده بیافزایید.


با استفاده از بخش Settings می توانید وارد ماژول On Access شده و تعیین کنید که چه بخش هایی مورد اسکن قرار بگیرند ، همچنین می توانید تنظیمات این بخش را به دلخواه تغییر دهید یا مشخص کنید که در زمان مواجه شدن آنتی ویروس با تهدید ویروسی چه عملی انجام شود.
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
[h=1]ایمیل های مزاحم[/h]





Spamfilter Module Overview



برای استفاده از این بخش می توانید با استفاده از صفحه اصلی آنتی ویروس وارد قسمت Dashboard شده و تنظیمات این بخش را تغییر دهید. در این بخش می توانید با پر کردن لیستهای سفید و سیاه ایمیل ها متناسب با نیازهای امنیتی خود نسبت به ورود ایمیل های مزاحم اعمال نظر کنید. برای اعمال تنظیمات این بخش می توانید از آنتی ویروس یا نرم افزاری که جهت ارسال ایمیل استفاده می کنید بهره ببرید.



1412579233711.jpg



*Configure: با استفاده از این بخش می توانید به سرعت نرم افزاری که برای ارسال ایمیل استفاده می کنید را تنظیم کنید. همچنین میتوانید تعیین کنید که ایمیل ها در چه پوشه ای قرار بگیرند یا بر روی لیست سفید ایمیل ها مدیریت کنید.



*Edit blacklist: در این بخش می توانید لیست ایمیل هایی که قصد ندارید به آنها اجازه ورود بدهید را مرور و مدیریت کنید.



*whitelist Edit: در این بخش می توانید بر روی لیست ایمیل هایی که قصد دارید به آنها اجازه ورود دهید مدیریت کنید.



با استفاده از قسمت Settings در صفحه اصلی آنتی ویروس، میتوانید تنظیمات عمومی این بخش را بر روی تمام نرم افزار های ارسال ایمیل موجود بر روی سیستم خود اعمال کنید.



تمامی نرم افزار های ارسال ایمیل استاندارد و مجاز بر روی سیستم نوار ابزار ایمیل های مزاحم را در اختیار کاربر قرار می دهند و از این طریق می توان به Spamfilter آنتی ویروس بولگارد ، تعیین ایمیل وارد شده یا موجود به عنوان Spam ، تعیین ایمیل واردشده یا موجود به عنوان مجاز (not spam) و قسمت تنظیم نرم افزار جهت تشخیص ایمیل های مزاحم دسترسی پیدا کرد.



Microsoft Outlook toolbar



1412579233742.jpg




Windows Mail toolbar



1412579233743.jpg





IncrediMail toolbar



1412579316421.jpg





Mozilla Thunderbird toolbar


1412579316432.jpg




با استفاده از قسمت راهنمای Spamfilter می توانید عملکرد این بخش را بهبود ببخشید. افزایش روند تشخیص Spam و جلوگیری از نشانه گذاری ایمیل های مجاز به عنوان junk از مزایای این سیستم می باشد. این راهنما بلافاصله پس از نصب آنتی ویروس بولگارد و در زمان استفاده از نرم افزار های ارسال ایمیل به شما پیشنهاد می شود. همچنین شما می توانید به صورت دلخواه و از طریق نوار ابزار افزوده شده به نرم افزار نسبت به شناسایی Spam ها اقدام نمائید.




How does BullGuard help you keep your inbox clean





Spamfilter بولگارد از دو ماژول برای خلاصی از دست ایمیل های مزاحم استفاده می کند :


*Local Component : این ویژگی بر روی سیستم شما نصب می شود و در ارتباط مستقیم با نرم افزار ارسال ایمیل می باشد. زمانیکه ایمیلی به سیستم شما وارد می شود و به عنوان Spam شناسایی می شود توسط این سرویس به پوشه ای که جهت Spam ها در نظر گرفته شده است هدایت می شود. این سرویس به شما امکان می دهد که ایمیل ها را به عنوان Spam یا مجاز نشانه گذاری کنید. همچنین با استفاده از راهنمای ایمیل های مزاحم میتوانید تنظیمات Spamfilter را با نرم افزار ارسال ایمیل وفق دهید در اینصورت تشخیص ایمیل های مزاحم به نحو موثرتری انجام شده و از بروز اشکالات در انجام این پروسه تا حد ممکن جلوگیری می شود.



*Bayesian Filter : این ویژگی به صورت شخصی برای هر کاربر در نظر گرفته می شود و با توجه به تغییرات محتوای ایمیلهای Spam خود را وفق می دهد. برای تشخیص احتمال اینکه ایمیل مجاز است یا Spam این سرویس از تکنیکی استفاده می کند که در آن با مقایسه حروف و جمله های درون ایمیل جدید با حروف و جملات ایمیل های موجود در صندوق پستی شما نسبت به نشانه گذاری ایمیل به عنوان Spam یا مجاز اقدام می کند . این تکنیک بسیار موثر بوده و امروزه به عنوان قویترین راه حل تشخیص ایمیل های مزاحم به کار می رود.




Spamfilter بولگارد سرویسی مشترک است که با استفاده از ورودی هایی که توسط تمام کاربرهای بولگارد در سراسر جهان بوجود آمده است برای تشخیص ایمیل های مزاحم استفاده می کند. بوسیله این ردپاها این پایگاه داده افزایش پیدا می کند و Spamfilter بولگارد به نحوی پیچیده و در سطح بالا و با کارایی موثر جهت تشخیص ایمیل های ناخواسته اقدام می کند. از این رو ورودی های هر کاربر بولگارد به عنوان کلیدی است برای حل این معضل و کاهش دریافت ایمیل های ناخواسته توسط سیستم ، توجه داشته باشید که رد پاهای موجود در این پایگاه داده دارای مشخصات شخصی و قابل تشخیص توسط نرم افزار می باشند.



Spamfilter بولگارد از نرم افزارهایی چون Microsoft Outlook ، Outlook Express ، Windows Mail ، Mozilla Thuderbird ، IncrediMail پشتیبانی می کند.




Why do e-mail addresses get swamped by spam e-mails




راه های بسیار زیادی وجود دارند تا شما را درگیر ایمیل های مزاحم کنند. در بسیاری از مواقع این اعمال بدون اینکه اشتباهی از سوی شما رخ داده باشد انجام می شوند و باعث مزاحمت شده و وقت و انرژی فراوانی را برای رفع آن از شما طلب می کنند. در اینجا قصد داریم به توضیح برخی از این روشها بپردازیم :



*یکی از دوستان شما که ایمیل شما را در اختیار دارد مورد حمله ویروسی قرار می گیرد و لیست ایمیل هایش برای سروری که Spam ارسال می کند فرستاده می شود در نتیجه پس از مدتی صندوق پستی شما پر از ایمیل های مزاحم می شود.



*اگر شما برای دریافت خبرنامه ها در سایتی ثبت نام کرده باشید . در این حالت توسط نرم افزارهایی که وجود دارند این لیست ایمیل ها توسط سرورهای ارسال Spam سرقت شده و برای شما Spam ارسال می شود.



*Forum هایی در اینترنت وجود دارند که درباره مسائل مختلف بحث می کنند و اگر شما وارد یکی از آنها شده و در بحث شرکت کنید بلافاصله توسط سرورهای ارسال Spam شناسایی شده و مورد حمله واقع می شوید.



*ممکن است ایمیل شما توسط یکی از دوستانتان که قصد دارد در Forum ی عضو شود وارد شود در بسیاری از مواقع برای انجام کامل مراحل ثبت نام از کاربر خواسته می شود که ایمیل چند نفر را برای پیوستن به Forum وارد کند.



*برخی از سرورهای ارسال Spam با استفاده از لغات مشخص و دانستن نام دامنه های اینترنتی مانند Yahoo و MSN اقدام به ارسال Spam به صورت تصادفی می کنند.



اگر آدرس ایمیل شما وارد لیست یکی از سرورهای ارسال Spam شود بسیار محتمل است که آدرس شما بین لیست سرورهای دیگر هم جا به جا شود زیرا سرورهای ارسال Spam به صورت دوره ای لیست ایمیل های خود را به اشتراک می گذارند. در نهایت راه های بسیاری وجود دارند تا Spam ها برای شما ارسال شوند. اینکه چگونه از اینترنت استفاده می کنید و تا چه حد مراقب سایت های مشکوک هستید به شما کمک می کند تا حجم کمتری از Spam ها را دریافت کنید ولی این رقم هرگز صفر نخواهد شد. استفاده از سرویس Spamfilter به شما کمک می کند تا حجم این Spam ها را کاهش دهید.





Best practices to reduce the spam amount you risk getting in your e-mail inbox





* بسیاری از کاربران از یک آدرس ایمیل به عنوان قربانی استفاده می کنند بدین صورت که برای ثبت نام در وبسایت های مختلف ، Forum ها و وبلاگ ها از این ایمیل بی ارزش استفاده می کنند و زمانی که از صحت سایت مطمئن شده و Spam ی دریافت نکردند نسبت به استفاده از ایمیل واقعی خود اقدام می کنند.



*هرگز ایمیل واقعی خود را در اختیار وب سایت ها، Forum ها ، وبلاگ ها و اشخاص غیر مطمئن قرار ندهید.



*هرگز از ایمیل های دارای امضاء برای ورود به وب سایت ها، Forum ها و وبلاگ هایی که پروسه ورود ندارند و برای عموم در نظر گرفته شده اند استفاده نکنید. توجه کنید که این پیج های اینترنتی صرفا نرم افزارهایی می باشند که جهت بدست آوردن ایمیل شما مورد استفاده قرار می گیرند.



*همواره از سرویس Spamfilter بر روی سیستم خود استفاده کنید. (توجه داشته باشید که تمامی کمپانی هایی که سرویس ایمیل در اختیار کاربران قرار می دهند از سرویس Spamfilter استفاده می کنند.)


* بانکها و سرویس های خرید اینترنتی مانند Paypal هرگز برای پاسخگویی از ایمیل استفاده نمی کنند و به هیچ وجه از شما نمی خواهند تا اطلاعات شخصی و مالی خود را از طریق ایمیل یا سایر روشهای ارتباطی online ارسال کنید.



Buried in spam e-mails, there can be lots of hidden threats to you or your computer




*ایمیل هایی که حاوی ویروس یا لینکی به سایتهای پرخطر می باشند به صورت خودکار و به محض باز کردن ایمیل ویروس را دانلود کرده و بر روی سیستم پخش می کنند.



*ایمیل هایی که جهت کلاهبرداری و به صورت تقلبی ارسال میشوند و به تقلید از وب سایت بانکها یا سایر موسسات اقتصادی از شما در خواست می کنند تا اطلاعات مالی خود را بروز کنید یا به شما اعلام می کنند که مورد سوءاستفاده قرار گرفته اید و نیاز است تا رمز عبور خود را تغییر دهید.



*ارتباط با نرم افزارهای امنیتی رایگان (برای چک کردن سیستم به صورت آنلاین ) که معمولا جاسوس افزار (Spyware) می باشند.



*وب سایت هایی با نرم افزارهای رایگان که معمولا هزینه زیادی دارند و برای دانلود نرم افزار از شما آدرس ایمیل می خواهند. این گونه سایتها آدرسهای ایمیل را برای پایگاه داده سرورهای ارسال Spam جمع آوری می کنند.
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
[h=1]کنترل والدین[/h]

Parental Control overview




1412579438171.jpg





*Create Profile: در این بخش می توانید برای هر کدام از فرزندان خود پروفایل ایجاد کنید.


*Select Profile: با استفاده از این بخش می توانید پروفایل هایی را که در حال حاضر وجود دارند را انتخاب کرده و نسبت به تغییر تنظیمات آنها اقدام نمائید.


*Edit Profiles: با انتخاب این گزینه وارد صفحه جدیدی خواهید شد که در آن می توانید نسبت به تغییر تنظیمات پروفایل انتخاب شده اقدام کرده و یا پروفایل جدیدی ایجاد کنید.


*View Reports: در این بخش لیستی از تعداد پروفایل های موجود به همراه تمام جزئیات آنها به شما ارائه می شود.



Introducing Parental Control




این سرویس به عنوان یک ویژگی جدید به بولگارد افزوده شده و به شما این امکان را می دهد تا با چشمانی باز بر عملکرد فرزندان خود در فضای مجازی نظارت داشته باشید. این سرویس از کودکان شما در برابر محتویات نامناسب و سایت های مشکوک محافظت می کند. همچنین می توانید زمان استفاده از اینترنت را برای فرزندان خود محدود کنید و با نظارت بر اعمال فرزندانتان در فضای مجازی به آنها کمک کنید تا از اطلاعات شخصی خود به درستی محافظت کنند. در نهایت با استفاده از این سرویس و طبق صلاحدید شما خطوط قرمز ترسیم می شوند.


این ماژول بر اساس یک پروفایل منحصر به فرد که بر اساس سلب دسترسی به محتویات ممنوعه ، اعمال محدودیت در زمان استفاده از سیستم و اینترنت و عدم اجازه دسترسی به اطلاعات غیر مجاز در فضای مجازی طراحی شده پایه گذاری شده است. برای جلوگیری از دسترسی کودکان به این بخش و محافظت از تغییرات اعمال شده توسط والدین قسمتهای تنظیمات پروفایل ها و گزارشات پروفایل ها توسط رمز عبور محافظت می شوند.


نظارت بر محتویات ، فیلترینگ و سلب دسترسی به اطلاعات غیر مجاز بر اساس گروه های سنی تعریف شده در پروفایل در نظر گرفته می شوند که در زیر به برخی از انواع این محتویات غیر مجاز اشاره می کنیم :


*وب سایت ها و محتویات شامل تصاویر و اطلاعات مستهجن


*ارتباطات و رسانه ها : شامل سرویسهای Chat ، ثبت قرارهای ملاقات شخصی ، سرورهای اشتراک گذاری اطلاعات (Peer to Peer) مانند سرورهای تورنت یا سایر انواع آن و شبکه های اجتماعی و خصوصی


*مطالب بحث برانگیز : شامل فعالیت های جنایی ، فرقه ها و مکتب های دینی ، محتویات تعصب و تنفر آمیز ، داروها و نرم افزارهای غیر قانونی ، سرقت ادبی ، محتویات تلخ و ناگوار و خشونت و استفاده از سلاح


*سرگرمی ها و خرید : شامل وب سایت های تبلیغاتی و سایت های مرتبط با خرید الکل ، دخانیات ، قمار ، خرید و بازی


لازم به ذکر است که والدین می توانند بنا به صلاحدید خود عمل کرده و از پیش فرض های فوق تبعیت نکنند برای مثال اگر تصور می کنند که سایتی بی دلیل فیلتر شده می توانند آن را از لیست خارج کنند یا بالعکس.



محدودیتهای زمانی پیش فرض جهت دسترسی به سیستم و اینترنت عبارتند از :


* با استفاده از این سرویس می توانید بر روی نام کاربری که برای ورود به کامپیوتر توسط فرزندانتان استفاده می شود مدیریت کرده و بر اساس این نام کاربری محدودیت زمانی تعریف کنید.


* شما می توانید به نام کاربری که تحت نظارت شماست اجازه استفاده از اینترنت را در زمان مشخص شده بدهید.


* با استفاده از این سرویس علاوه بر نظارت بر نحوه استفاده از کامپیوتر و اینترنت میتوانید بر بازه زمانی استفاده و حجم آن نیز مدیریت کنید. برای مثال می توانید تعیین کنید که فرزندتان در بازه زمانی ( 8-12) می تواند 2 ساعت از اینترنت استفاده کند.



اعمال محدودیت:


* برنامه های پیام رسانی فوری : با استفاده از این سرویس می توانید برنامه های مربوط به Chat نظیر AOL ، Google Talk ، ICQ ، Yahoo Messenger ، MSN Messenger ، mIRC را بلاک کرده و همچنین وب سایت هایی که از طریق آنها می توان به صورت Online چت کرد را محدود نمائید.


* سایر نرم افزارهای نصب شده : در این بخش به شما این امکان داده می شود تا از اجرای برخی از نرم افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر برای نام کاربری مورد نظر جلوگیری به عمل آورید. این عمل را می توانید با تعریف پسوند فایل برای مثال (exe) در این بخش انجام دهید.


* با استفاده از این سرویس می توانید بر روی اطلاعات شخصی خود محدودیت ایجاد کنید به این صورت که نام کاربری مورد نظر شما در زمان استفاده از اینترنت نمی تواند به این اطلاعات دسترسی نداشته باشد.


* طبقه بندی های ازپیش تعریف شده : شماره کارت های اعتباری ، آدرس های ایمیل ، اسامی و شماره های تلفن به صورت پیش فرض توسط بولگارد بلاک شده اند. همچنین می توانید کلید واژه های دیگری را به این لیست اضافه کنید که بولگارد با در نظر گرفتن آنها دسترسی به این اطلاعات را برای نام کاربری مورد نظر شما در زمان استفاده از اینترنت محدود می کند.



گزارشات :


این ماژول از تمامی اعمالی که در نظر گرفته شده و تعیین شده اند گزارش گیری می کند. اطلاعاتی که شامل این گزارشات می شوند عبارتند از : نرم افزار های بلاک شده Chat ، وب سایتها ، تلاشهایی که برای دسترسی به اطلاعات شخصی صورت گرفته اند ، برنامه هایی که از اینترنت استفاده می کنند و قصد ورود به قسمت Parental Control را دارند.
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
چک کننده آسیب پذیری

Vulnerability Scanner Module Overview
با استفاده از این بخش، می‌توانید به تمام تنظیمات و عمل‌کردهای سرویس فوق دسترسی داشته باشید.



نسخه پشتیبان
Backup overview

در این بخش می‌توانید به تمام عمل‌کردهای اساسی ماژول Back up از ساختن پروفایل جهت ذخیره سازی اطلاعات و دسترسی مستقیم به اطلاعات ذخیره شده تا دسترسی به اطلاعات شخصی بر روی درایو اختصاص داده شده توسط بولگارد دسترسی داشته باشید.


بهبود بازدهی سیستم

PC Tune Up overview
در قسمت اصلی PC Tune up می‌توانید به گزینه‌های اصلی این سرویس دسترسی داشته باشید.



همواره موفق باشید.

تیم پشتیبانی ایرسا پردازان نو اندیش جوان
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا