خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

راهنمای پرداخت آنلاین و حل مشکلات مربوط به آن

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام خدمت مشترکین گرامی.


برای پرداخت آنلاین صورت حساب دوره یا خرید ترافیک، با داشتن رمز دوم کارت خود در ابتدا وارد سایت امور مشترکین به آدرس
http://my.shatel.ir شده، شناسه کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

توجه: اگر رمز دوم کارت خود را ندارید می توانید با مراجعه به یکی از خودپردازهای بانکی که کارت آن دارید رفته و رمز دوم کارت خود را درخواست کنید. (حتماً به خودپرداز بانکی بروید که کارت شما از آن بانک صادر شده است، مثلاً بانک ملی یا صادرات و...).


- برای پرداخت صورت حساب دوره خود از منوی "خدمات مشترکین" گزینه "تمدید سرویس اینترنت" را انتخاب نمائید، سپس یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب کرده و مراحل پرداخت را انجام دهید.

- برای خرید ترافیک از منوی "خدمات مشترکین" گزینه "خرید ترافیک" را انتخاب کرده، سپس بسته ترافیکی مورد نظر را انتخاب، یکی از بانک ها را انتخاب و پرداخت کنید.


چند نکته مهم:

1- شما با داشتن حساب بانکی بانک ملی، صادرات، سپه، کشاورزی و یا هر بانک دیگر، می توانید از درگاه بانک پارسیان، سامان، رفاه و... پرداخت را انجام دهید.

2- چنانچه موفق به پرداخت آنلاین نشدید و با پیغام خطاء روبرو شدید، از درگاه و مرورگر دیگری نیز استفاده کنید، ترجیحاً از مرورگر فایر فاکس یا کروم استفاده شود، چنانچه با این روش نیز قادر به پرداخت نبودید بعد از یک الی دو ساعت مجدداً تلاش کنید.

3- جهت اطمینان از عدم ایجاد مشکل بعد از پرداخت و پیگیری حتماً شماره پیگیری را یاداشت و نزد خود نگه دارید.

4- دقت داشته باشید که: اگر وضعیت اینترنت شما قطع به علت بدهی باشد، بعد از پرداخت بلافاصله تا حد اکثر نیم ساعت متصل می شوید، چنانچه در این مدت به اینترنت متصل نشدید مودم خود را یک بار خاموش و سپس روشن کنید، در صورتی متصل نبودن اینترنت با پشتیبانی 4440007 داخلی 2 تماس بگیرید.

5-مشترکینی که در دوره جاری هستند و پرداخت انجام می دهند، تا قبل از اتمام دوره جاری هیچ تغییری در حساب آن ها من جمله اضافه شدن ترافیک و.... نمی شود مگر تراز مالی که بعد از پرداخت معمولاً صفر می شود. دقت داشته باشید پرداختی که انجام می دهید برای دوره جدید است که طبق تاریخ مشخص شده برای شما اعمال می شود.

6- مشترکینی که قبل از اتمام دوره، اتمام ترافیک شده اند با پرداخت صورت حساب خود قبل از تاریخ مشخص شده دوره جدیدشان به اینترنت متصل نمی شوند، و برای استفاده از دوره باقیمانده جاری باید گیگ خریداری کرده و یا منتظر تاریخ مشخص شده دوره جدیدشان شوند.


در صورتی که بعد از پرداخت هر بار که به اینترنت متصل می شوید با پیغام اخطار شاتل روبرو می شوید از آموزش زیر استفاده کنید.

نمایش پیغام شاتل بعد از پرداخت صورتحساب دوره یا خرید ترافیک




موفق باشید.

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا