vahidafshari
New member
یکی از مهمترین بخش های سئو، سئو داخلی یا بهینه سازی On-page است. حتی حرفه ای ترین افراد هم گاهی اوقات از سئوی داخلی وب سایت غافل میشوند.
سئو بسیار شبیه به پازل است. شما باید تمام قطعات (محتوا، بک لینک ها و غیره) را در کنار هم بچینید تا به نتیجه برسید. همه تلاشهای شما بی نتیجه خواهد بود اگر لندینگ پیج شما بهینه سازی نشده باشد.
راهنمای زیر به شما کمک میکند تا صفحات فرود خود را به بهترین شکل برای گوگل بهینه سازی کنید.
[h=2]بهینه سازی آدرس صفحات برای سئو[/h]
مهمترین قدم برای شروع بهینه سازی وب سایت، ایجاد آدرس های سئو فرندلی است. آدرس صفحات باید تا حد امکان کوتاه، خوانا و همراه با کلمات کلیدی اصلی شما باشند. همچنین نباید از کلمات بازدارنده در آدرس استفاده شود. در این مقاله بیشتر راجع به سئو آدرس صفحات صحبت شده است.
[h=2]سئو عنوان صفحات[/h]
اگر آدرس را در نظر نگیریم، بدون شک عنوان صفحه مهمترین فاکتور سئوی On-Page خواهد بود. یک تایتل بهینه سازی شده می بایست با کلمات کلیدی مورد نظرتان آغاز شود. مانند یک متن تبلیغاتی باعث ورود کاربران به سایت شود و در عین حال کوتاه باشد (در حدود ۷۰ کاراکتر)
در عین حال استفاده از کلمات ترند روز و تاثیر گذار باعث افزایش رتبه خواهد شد. کلماتی نظیر “راهنما”، “قیمت”، “بهترین”، “۱۳۹۶”، “بررسی تخصصی” و …
[h=2]بهینه سازی تگ های Heading[/h]
تگ H1 اولین تگ از مجموعه تگ های هدینگ است که در بسیاری از سیستم های تولید محتوا نظیر وردپرس بصورت اتوماتیک ایجاد می گردد. بطور کلی عنوان سایت می تواند به عنوان تگ H1 هم استفاده شود.
نکته ۱ : هر صفحه فقط یک تگ H1 باید داشته باشد.
نکته ۲ : همیشه تگ H1 به عنوان اولین تگ Heading در صفحه مورد استفاده قرار گیرد.
تگ H2 دومین تگ از این مجموعه است که می بایست بعد از تگ H1 در صفحه استفاده شود. زیر عنوان ها باید از این تگ استفاده کنند و محتوای آن می تواند از کلمات کلیدی فرعی شما تشکیل شده باشد. شما می توانید بیشتر از یکبار از این تگ استفاده کنید و به یاد داشته باشید که حتما باید این تگ مورد استفاده قرار بگیرد.
مورد بعدی تگ H3 است که اهمیت کمتری از دو تگ قبلی دارد. ولی هنوز هم برای استاندارد سازی صفحات خود نیازمند استفاده از آن هستیم.
ادامه مطلب در
[h=1]راهنمای کامل سئو داخلی وب سایت[/h]
سئو بسیار شبیه به پازل است. شما باید تمام قطعات (محتوا، بک لینک ها و غیره) را در کنار هم بچینید تا به نتیجه برسید. همه تلاشهای شما بی نتیجه خواهد بود اگر لندینگ پیج شما بهینه سازی نشده باشد.
راهنمای زیر به شما کمک میکند تا صفحات فرود خود را به بهترین شکل برای گوگل بهینه سازی کنید.
[h=2]بهینه سازی آدرس صفحات برای سئو[/h]
مهمترین قدم برای شروع بهینه سازی وب سایت، ایجاد آدرس های سئو فرندلی است. آدرس صفحات باید تا حد امکان کوتاه، خوانا و همراه با کلمات کلیدی اصلی شما باشند. همچنین نباید از کلمات بازدارنده در آدرس استفاده شود. در این مقاله بیشتر راجع به سئو آدرس صفحات صحبت شده است.
[h=2]سئو عنوان صفحات[/h]
اگر آدرس را در نظر نگیریم، بدون شک عنوان صفحه مهمترین فاکتور سئوی On-Page خواهد بود. یک تایتل بهینه سازی شده می بایست با کلمات کلیدی مورد نظرتان آغاز شود. مانند یک متن تبلیغاتی باعث ورود کاربران به سایت شود و در عین حال کوتاه باشد (در حدود ۷۰ کاراکتر)
در عین حال استفاده از کلمات ترند روز و تاثیر گذار باعث افزایش رتبه خواهد شد. کلماتی نظیر “راهنما”، “قیمت”، “بهترین”، “۱۳۹۶”، “بررسی تخصصی” و …
[h=2]بهینه سازی تگ های Heading[/h]
تگ H1 اولین تگ از مجموعه تگ های هدینگ است که در بسیاری از سیستم های تولید محتوا نظیر وردپرس بصورت اتوماتیک ایجاد می گردد. بطور کلی عنوان سایت می تواند به عنوان تگ H1 هم استفاده شود.
نکته ۱ : هر صفحه فقط یک تگ H1 باید داشته باشد.
نکته ۲ : همیشه تگ H1 به عنوان اولین تگ Heading در صفحه مورد استفاده قرار گیرد.
تگ H2 دومین تگ از این مجموعه است که می بایست بعد از تگ H1 در صفحه استفاده شود. زیر عنوان ها باید از این تگ استفاده کنند و محتوای آن می تواند از کلمات کلیدی فرعی شما تشکیل شده باشد. شما می توانید بیشتر از یکبار از این تگ استفاده کنید و به یاد داشته باشید که حتما باید این تگ مورد استفاده قرار بگیرد.
مورد بعدی تگ H3 است که اهمیت کمتری از دو تگ قبلی دارد. ولی هنوز هم برای استاندارد سازی صفحات خود نیازمند استفاده از آن هستیم.
ادامه مطلب در
[h=1]راهنمای کامل سئو داخلی وب سایت[/h]