webone-sms.com
New member
- تاریخ ثبتنام
- 2016-07-24
- نوشتهها
- 1
- پسندها
- 0
- امتیازها
- 0
به منظور آنکه شما بتوانید در صنعت رستوران داری رقابت کنید، نیاز دارید برنامههای بازاریابی را به خوبی درک کنید تا مشتریان بیشتری جذب نمائید و تجارت خود را بهبود بخشید. یکی از المانهای مهم در بازاریابی برای رستورانها استفاده از اساماس میباشد.همانطور که میدانید، بالاترین میزان خوانده شدن تبلیغات مربوط به اساماسهای انبوه میباشد. این شیوه همچنین بسیار مقرون به صرفه میباشد و در کمترین زمان توسط مخاطب دریافت میشود. بنابرین در صورتی که تجارت هایی مانند رستورانها بخواهند پیشنهادهای ویژه در طول هفته و به هنگام وعدههای غذایی برای مشتریان خود ارسال نمایند، بهترین راه همین پیامک گروهی میباشد.سعی کنید با ارسال اخبار و رویدادهای خاص در رستوران خود آگاهی افراد را در رابطه با برندتان افزایش دهید. برای نمونه اگر در رستوران شما در تاریخ خاصی موسیقی زنده اجرا میشود و یا به مناسبت سالگرد افتتاح رستوران خود برنامهای ویژه دارید، میتوانید این موضوع را از طریق پیامک به افراد اعلام نمائید. همچنین تغییرات در منو، ارائه غذایی جدید و مانند آن هم گزینههای خوبی به منظور ارسال اساماس انبوه میباشد.یکی دیگر از شیوههای خوبی که میتواند موجب شود، مشتریان با رستوران شما در ارتباط باشند آن است که نسبت به ارائه یک منو ویژه در روزی خاص از آنها نظر سنجی نمائید. شما میتوانید گزینههای مورد نظر خود را ارسال نمائید و مشتریان با ارسال گزینه محبوب خود با شما ارتباط برقرار کنند. در نهیات که شما نتایج را مورد بررسی قرار دادید و تصمیم گرفتید میتوانید این گزینه را مجدد از طریق پیامک گروهی اعلام کنید و از مخاطبین بخواهید برای استفاده از آن به شما سر بزنند.زمان ارسال پیامکهای شما باید مناسب باشد. علاوه بر اینکه در طول روز نباید موزهم آرامش و استراحت مخاطبین خود شوید، اهمیت دارد که پیامکهای ویژه خود را که شامل پیشنهادهای تخفیفی و مانند آن میباشد، در زمانی ارسال نمائید که مشتریان به اندازه کافی وقت برای واکنش نشان دادن به آن داشته باشند. پیامکهای شما نه باید آنقدر زود تر از زمان استفاده ارسال شود که مشتریان آن را فراموش کند و نه آنقدر نزدیک به زمان استفاده ارسال شود که دیگر زمانی برای برنامه ریزی وجود ناداشته باشد. در صورتی که شما میخواهید برای ناهار کوپنی ارسال کنید، میتوانید آن را ۲ ساعت قبل از زمان ناهار ارسال کنید. این زمان بهترین موقع برای برنامه ریزی در رابطه با ناهار خواهد بود. افراد به اندازه کافی وقت دارند و کوپن شما فراموش نخواهد شد.