خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

رفع شش آسیب‌پذیری وردپرس

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
به گزارش واحد متخصصین سایبربان، نسخه جدید مدیریت محتوای وردپرس به شماره 4.7.3 ارائه شده است. در این نسخه شش آسیب‌پذیری برطرف شده است که شامل سه حفره امنیتی تزریق کد (XSS) می‌شود.

آسیب‌پذیری تزریق کد توسط فراداده (Metadata) فایل چندرسانه‌ای، آدرس وب‌گاه (URL) ویدئو در یوتیوب و اصطلاح taxonomy وردپرس، قابل استفاده است.
آسیب‌پذیری‌های تزریق کد و جعل درخواست میان سایتی (CSRF)، در مسابقه هکرها در سال 2016 شناسایی شدند. آسیب‌پذیری جعل درخواست میان سایتی تا کنون وصله نشده است؛ البته نحوه استفاده از این آسیب‌پذیری نیز هنوز عمومی نشده است.

B2EooQUXtDk6AAAAAElFTkSuQmCC

به‌منظور استفاده از فراداده در هک وب‌گاه وردپرس، هکر با آپلود فایل صوتی با فرمت mp3 و فراداده مخرب می‌تواند سامانه قربانی را در اختیار بگیرد. کدهای مخرب هکر در فراداده قرار می‌گیرند که توسط تابع‌های Tracks و wp_playlist_shortcode پردازش می‌شوند.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا