- تاریخ ثبتنام
- 2014-01-12
- نوشتهها
- 889
- پسندها
- 0
- امتیازها
- 16
- سن
- 37
- محل سکونت
- تهران، پاسداران
- وب سایت
- www.irsapro.ir
معرفی تکنولوژی
- وایمکس چیست و چه برتری نسبت به سایر تکنولوژیها دارد؟
- وایمکس، سیستم دیجیتال ارتباط بیسیم بوده و جایگزینی مناسب برای شبکههای ADSL و حتی شبکههای بیسیم کوتاه برد در نواحی شهری محسوب میشود. از بزرگترین نقاط قوت این تکنولوژی نسبت به دیگر تکنولوژیهای بیسیم، برد بالای امواج آن و امکان دسترسی به آن در مسافتهای بسیار طولانی است.
- اتصال کامپیوتر به مودم وایمکس به چه صورت انجام می پذیرد؟
- لازم به ذکر است در صورت داشتن تجهیزات WiFi میتوانید به صورت بیسیم نیز به مودم وایمکس متصل شوید. اتصال کامپیوتر به مودم وایمکس از طریق اتصال کابل شبکه کامپیوتر به مودم وایمکس صورت میپذیرد.
- آیا برای اشتراک باید سیم کارت ایرانسل داشته باشم؟
- خیر برای تهیه وایمکس هیچ نیازی به سیم کارت ایرانسل نمیباشد.
- آیا امکان دارد از یک سرویس به صورت مشترک و ۲ نفره استفاده کرد؟
- بله در صورتی که مودم خود را در داخل یک شبکه محلی استفاده نمایید میتوانید از یک سرویس به صورت مشترک استفاده نمایید.
- چگونه قادر به پیگیری مراحل نصب و تحویل تجهیزات میباشم؟
- جهت پی گیری مراحل نصب و تحویل می توانید به کنترل حساب اینترنتی خود مراجعه نمایید و یا با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار نمایید.
- چه مدت پس از ثبت نام و تکمیل مدارک سرویس فعال میگردد؟
- پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک ظرف ۲۴ ساعت سرویس شما فعال میگردد. لازم به ذکر است که جهت فعالسازی سرویس تکمیل صفحات تأییدیه نصب و فرم نظرسنجی در کنترل حساب اینترنتی الزامیست.
- غیر از هزینه تجهیزات چه هزینههای دیگری باید در هنگام ثبت نام پرداخت شود؟
- علاوه بر هزینه تجهیزات، هزینه سرویس، هزینه نصب و راهاندازی (در صورت درخواست) و هزینه شماره وایمکس (در صورت انتخاب شخصی) باید توسط کاربر پرداخت گردد.
- منظور از ترافیک ماهانه و پهنای باند چیست؟
- منظور از ترافیک ماهانه حجم موجود در طرح تعرفه جهت دانلود و آپلود اطلاعات میباشد و منظور از پهنای باند سرعت انتقال اطلاعات است.
- جهت استفاده از وایمکس چه حداقل مشخصاتی برای کامپیوتر لازم است؟
- جهت استفاده از وایمکس لازم است که کامپیوتر مجهز به کارت شبکه باشد و همچنین یک نرم افزار مرورگر بر روی آن نصب شده باشد.
- در صورت عدم رضایت از سرویس آیا امکان انصراف وجود دارد؟ با چه مقدار هزینه؟
- در صورت عدم رضایت از سرویس شما میتوانید ظرف ۱۴ روز پس از فعالسازی سرویس تقاضای ضمانت بازپرداخت نمایید. در این صورت پس از تأیید کارشناسان ایرانسل مبنی بر عدم وجود پوشش شبکه و یا ازدحام شبکه در منطقه شما، در صورتی که کاربر ظرف ۳ روز پس از فعالسازی تقاضا داده باشد و کمتر از ۲۰۰ مگابایت از حجم ترافیک ماهانه خود را مصرف نموده باشد کل مبلغ پرداختی (در صورت صحت مودم) به وی مسترد میگردد. اما اگر کاربر بیش از ۲۰۰ مگابایت مصرف نموده باشد و یا پس از گذشت ۳ روز از فعالسازی تقاضا نماید، هزینههای مربوط به روزهای استفاده شده به علاوه ۳.۵ درصد مبلغ مودم (در صورت صحت مودم) باید توسط وی پرداخت گردد و مابقی مسترد میگردد. در صورت عدم سلامت مودم کاربر باید خسارت وارد شده به مودم را نیز پرداخت نماید.