- تاریخ ثبتنام
- 2014-01-12
- نوشتهها
- 889
- پسندها
- 0
- امتیازها
- 16
- سن
- 37
- محل سکونت
- تهران، پاسداران
- وب سایت
- www.irsapro.ir
در این صفحه تعدادی از سؤالات در رابطه با نحوه کار با سیستم به همراه پاسخ آنها آورده شده است.
در صورتیکه سؤال مورد نظر خود را در این صفحه یافت نکردید میتوانید از طریق شرکت سوال خود را مطرح نمایید تا در صورت صلاحدید در این صفحه گنجانده شود.
اولین مرحله برای ثبت نام کاربر کدام مرحله می باشد؟
مراجعه به لینکهای ثبت شخص حقیقی و حقوقی در منوی فروش سامانه
کاربر پس از ثبت نام وارد کدام لیست میشود؟
کاربر پس از ثبت اطلاعات اولیه دارای پروفایل و کد مشترک شده و مستقیماً جهت ثبت سفارش به صفحه پروفایل کاربر هدایت میگردد.
کاربر تا این مرحله دارای پروفایل اطلاعات اولیه و کد مشترک بوده و هیچ سفارش فعالی ندارد و میتوان بصورت لید آنها را در لیست لیدهای فروش جستجو کرد.
برای ثبت سفارش کاربران لید شده به کجا مراجعه شود؟
در لیست لیدهای فروش، گزینه سفارشها، لینک سفارش جدید.
کاربری لیست اشخاص چیست؟
پس از ثبت سفارش کاربر از لیست لیدهای فروش خارج و به لیست اشخاص انتقال مییابد. بنابراین لیست اشخاص لیدهای فروشی هستند که دارای سفارش میباشند.
برای بدست آوردن لیست کاربران ثبت نام و یا ثبت سفارش شده به کدام بخش مراجعه شود؟
آیتم جستجوی پیشرفته در منوی فروش که دارای فیلترهای متعددی برای جستجوی کاربر در سامانه میباشد.
آیا تاریخ شروع سرویس که در صفحه سفارش های کاربر نمایش داده میشود تاریخ واقعی برقراری و شروع دوره کاربر می باشد؟
خیر، این تاریخ بصورت پیش فرض طول دوره دایری تا نصب و برقراری سرویس را 7 روز تخمین زده و ارتباطی با طول دوره ثبت نام تا برقراری واقعی کاربر ندارد. زمان این پروسه میتواند کمتر از یک هفته و یا بیشتر باشد.
تاریخ شروع دوره واقعی کاربر بر چه مبنا تنظیم میگردد؟
زمانی که دکمه شروع سرویس ثبت گردد و کاربر به استیت در حال استفاده انتقال یابد تاریخ شروع دوره کاربر از آن روز تنظیم میگردد.
"دوره" در صفحه سفارش کاربر نمایانگر چیست؟
تعداد دوره مورد نظر برای سرویس انتخاب شده را نمایش میدهد.
سفارش گیگ در کدام بخش از سامانه میباشد؟
آیتم سفارش جدید، آیتم خرید گیگ.
مقدار گیگ سفارشی در کجا منظور میگردد؟
در فیلد مقدار در آیتم خرید گیگ، حجم مورد نظر بصورت عدد ثبت میگردد. بطور مثال برای خرید 5 گیگ ترافیک در فیلد مقدار عدد 5 وارد میشود.
چرا ترافیک سفارش داده شده برای کاربر اعمال نشده است؟
کاربر دارای چند شناسه کاربری میباشد، در بخش خرید گیگ در فیلد مرتبط با شناسه کاربری، حتماً میبایست شمارهای که درخواست افزایش ترافیک دارد به دقت گزینش شود. ممکن است شناسه کاربری به اشتباه انتخاب شده باشد.
آیا برگشت از فروش ترافیک مازاد به اشتباه خریداری شده مقدور میباشد؟
بله، چنانچه از حجم ترافیک خریداری شده کسر نشده باشد (ترافیک مصرف نشده باشد) امکان استرداد وجه از طریق گزینه برگشت از فروش در بخش عملیات ممکن است.
کاربر به هنگام تغییر سرویس با خطای فاکتور دارای پرداختی نامعتبر می باشد مواجه است؟
در این موارد ادمین یا حسابدار فروش سیستم با استناد به وضعیت کد رهگیری پرداختهای اولیه نامعتبر را ممیزی و بیاعتبار کرده و کاربر مجددا نسبت به پرداخت اقدام مینماید.
کاربر در چه صورتی میتواند سرویس خود را تغییر دهد؟
تا زمانی که وضعیت سفارش پیش فاکتور میباشد امکان تغییر سفارش از طریق گزینه تغییر سرویس در بخش لینکها میباشد.
تغییر سرویس وقتی سفارش کاربر بصورت فاکتور نهایی باشد چگونه است؟
در وضعیت نهایی بودن فاکتور سفارش میتوان از گزینه ارتقاء سرویس در بخش لینکها استفاده کرد.
کاربر هزینه پیش فاکتور را پرداخت کرده اما پیش فاکتور نهایی و سرویس تمدید نشده است؟
ممکن است هزینه بصورت پیش پرداخت در سیستم ثبت و پرداخت شده است. کاربر در صفحه کاربری بجای انتخاب شماره پیش فاکتور آیتم پیش پرداخت را گزینش کرده است.
راهکار: چنانچه پیش پرداخت قبل از زمان تولید پیش فاکتور توسط سیستم باشد، ادمین سیستم میبایست پیش فاکتور را حذف و مجدداً تولید نماید تا مبلغ پیش پرداخت شده در بستانکاری کاربر لحاظ شود.
آیا حذف پیش فاکتور تولید شده ممکن است؟
بله، ادمین سیستم این امکان را در اختیار دارد.
آیا تغییر مسئول کاربر به نام ریسلری دیگر توسط نماینده مقدور است؟
دسترسی تغییر مسئول بر حسب مورد در اختیار سرپرست فروش میباشد، بصورت تجمیعی توسط عملیات بالک و توسط ادمین سیستم انجام خواهد گشت
گزینه اضافه بر قرارداد به چه صورت عمل مینماید؟
اضافه بر قرارداد يک بار در طول دوره قرارداد با حداکثر 5 روز (در صورت اتمام زمان سرویس) و حداکثر یک گیگابایت ترافيک (در صورت اتمام ترافیک سرویس) به عنوان شارژ مؤقت به کاربر تخصیص مییابد. ترافیک و روزهای منظور شده در فاکتور دوره بعدی کاربر محاسبه و از وی کسر خواهد شد.
آیا کاربر میتواند پیش فاکتور دوره بعد خود را پرداخت نماید؟
بله، پیش از اتمام دوره کاربر میتواند پیش فاکتور دوره بعد خود را پرداخت نماید و در این صورت تغییر تاریخ انقضای سرویس انجام شده و وضعیت سفارش فاکتور نهایی و کاربر به استیت در حال استفاده منتقل میشود. اما ترافیک دوره بعدی به وی اختصاص نمییابد و مشترک میتواند تا زمان اتمام دوره جاری از ترافیک باقیمانده خود استفاده نماید.
اگر ترافیک دوره جاری مشترک کمتر از 100 مگ باشد مشترک امکان شروع دوره بعدی خود را زودتر از زمان انقضای دوره فعلی، با کلیک بر دکمه آغاز دوره در صفحه اکانتینگ توسط اپراتور و یا خود مشترک در صفحه کاربری دارد.
در صورت داشتن هر گونه سؤال میتوانید در این صفحه مطرح فرمایید.
موفق باشید
شرکت ایرسا پردازان