خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

سرویس حساب چند کاربره ایرانسل

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir

112.jpg




شما مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانید با استفاده از سرویس «حساب چند کاربره»، یک حساب واحد ایجاد کرده و آن را بین کاربران مختلف به اشتراک بگذارید.



موارد کاربرد سرویس حساب چند کاربره

۱. وقتی به جز یک سیم کارت در تلفن همراه خود، سیم کارت دیگری در تبلت و یا گوشی تلفن همراه دیگری در اختیار دارید، به جای شارژ چندین حساب ایرانسلی خود کافیست یک حساب چند کاربره را فعال کرده و تنها آن را شارژ نمایید.
۲. به عنوان پدر خانواده می‌توانید حسابی مشترک (با ظرفیت 10 کاربر) برای اعضای خانواده خود ایجاد نمایید و آن را بین اعضاء به اشتراک بگذارید.
۳. می‌توانید یک حساب چند کاربره ایجاد نمایید و آن بین دوستان ایرانسلی خود به اشتراک بگذارید.

1.aspx




فعالسازی سرویس
برای فعالسازی سرویس کد #۱*۳*۴۰۰* را شماره‌گیری کنید و منوها را در فعال‌سازی سرویس دنبال کنید. در صورت تمایل به غیر فعال‌سازی نیز می‌توانید کد #۴*۱*۴۰۰* را شماره‌گیری کنید.


افزودن زیر شاخه‌ها به حساب اصلی
با افزودن زیر شاخه به حساب اصلی می‌توانید به زیر شاخه‌های خود امکان دهید از حساب چند کاربره استفاده کنند. برای این منظور کد #۱*۲*۱*۴۰۰* را شماره‌گیری کنید.


خرید بسته افزایشی برای سرویس حساب چند کاربره

در صورتی که کاربر اصلی سرویس (سر شاخه)، یک بسته افزایشی اینترنت همراه برای این سرویس خریداری نماید، امکان استفاده از اینترنت همراه برای زیر شاخه‌ها وجود خواهد داشت. این بدان معناست که چنانچه زیر شاخه‌ها از اینترنت همراه استفاده نمایند، مصرف آن به‌جای منظور شدن در حساب زیر شاخه، در حساب چند کاربره منظور می‌شود. برای خرید بسته مورد نظر خود، #۱*۱*۴۰۰* را شماره گیری کنید.





1.aspx
ShowPicture.aspx



[h=3]شرایط و نکات مهم در استفاده از حساب چند کاربره ایرانسل[/h] از حساب چند کاربره ایرانسل تنها می‌توانید در سیم کارت‌های اعتباری استفاده کنید.
انتخاب نفراتی که می‌توانند از این بسته استفاده کنند توسط سرشاخه صورت می‌گیرد.
شخصی که اقدام به خرید بسته می‌کند سر شاخه نامیده می‌شود سر شاخه خود را باید عنوان زیر شاخه معرفی کند تا بتواند از بسته استفاده کند.
اگر کاربری در حال استفاده از بسته دیگر ایرانسل باشد، سرویس چند کاربره نسبت به بسته‌ی قبلی او اولویت دارد.
میزان استفاده تمام کاربران با هم جمع می‌شود و از حساب چند کاربره ایرانسل کسر می‌شود.
در این سرویس تنها می‌توانید از بسته‌های 2، 5 و 20 گیگابایتی استفاده کنید.


[h=3]نحوه‌ی فعال‌سازی حساب چند کاربره ایرانسل با جدول[/h] مشترکین ایرانسل می‌توانند با کدهای USSD که در شکل زیر معرفی شده سرویس چند کاریره را فعال و یا غیرفعال نمایند:



برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی پیشنهاد میشود که از کد USSD به شماره #400* استفاده شود.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا