خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

طراحی سایت بیمه مسافرتی

sitecode

New member
تاریخ ثبت‌نام
2016-02-28
نوشته‌ها
216
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
sitecode.ir
طراحی سایت بیمه مسافرتی


طراحی سایت بیمه مسافرتی
بیمه ی مسافرتی گروهی از بیمه است که برای مسافرانی که به خارج از کشور سفر می کنند کاربرد دارد در این نوع بیمه بیمه گذاران تحت پوشش هزینه های بیمارستانی و درمانی تحت شرایطی که پذیرفته اند قرار می گیرند و فرانشیز بخشی از هزینه هاست که برعهده ی خود فرد است به جرات می توان گفت هیچ کدام از روش های بازاریابی مانند طراحی سایت تا این حد موثر نیست نکته مهم دیگر این است که شما بدون پرداخت هزینه ی بالا در زمینه ی سئو می توانید این کار را انجام دهید هم چنین طراحی وب سایت این مزیت را دارد که بازگشت سرمایه ی بالایی خواهید داشت و به توسعه کسب و کار شما نیز کمک خواهد کرد
طراحی سایت بیمه تکمیلی

طراحی سایت بیمه
این روزها همه ما آنلاین به سراغ شرکت های بیمه ای می رویم مطالب و قوانین بیمه ای را در سایت ها می بینیم و به می شنویم که خرید به بیمه به صورت آنلاین چه قدر همه گیر شده است حقیقت این است که طرای سایت بیمه به نماینگی بیمه ها و شرکت های بیمه کمک زیادی می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشند و خدمات مورد نیاز آنان را ارائه دهند از طرف دیگر کاربران نیز با کمک طراحی سایت بیمه کاربران می توانند بسیاری از خدمات بیمه ای را با پرداخت آنلاین هزینه دریافت و حتی تمدید کنند
مهم ترین امکانات طراحی سایت بیمه مسافرتی به شرح زیر می باشد:
مهمترین مزیت های طراحی سایت تهران برای بیمه ی مسافرتی کدام است ؟
پرداخت هزینه های پزشکی و بیمارستانی در خارج از کشور پرداخت هزینه های فوریت های دندان پزشکی بازگرداندن جسد متوفی جا به جایی یا بازگرداندن بیمه شده در صورت حادثه مساعدت حقوقی خدمات مربوط به بازگرداندن چمدان ها
طراحی سایت فروش بیمه چه اهمیتی دارد ؟
طراحی سایت در واقع دروازه ی ورود شما به فضای مجازی است طراحی سایت در واقع نمایی کامل از دفتر کار شماست که در دید کاربران قرار می گیرد برند های معتبر بیمه ای که مشهورند و فروش بالایی دارند معمولا با بازاریابی اینترنتی به جلب مشتری می پردازند
پس از طراحی سایت بیمه چگونه مشتری جذب کنیم ؟
طبق آمار بیش از 80 درصد از بازدید های انجام شده از اینترنت از طریق موتورهای جستجو گر مانند اینترنت انجام می شود مهم ترین وظیفه ی بهینه سازی سایت نیز هدایت هدفمند بازدید کننده به سایت شماست با استفاده از تکنیک های مجاز سئو می توانید افرادی که به دنبال جذب کالا و یا خدمات شما هستند جذب نمایید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.
 

armandi

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-10-01
نوشته‌ها
9
پسندها
0
امتیازها
0
[h=1]مشاهده سابقه کار در تامین اجتماعی و ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی tamin.ir[/h]​

2.jpg


یکی از مهم‌ترین نیازهای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی آگاهی از سوابق بیمه‌ای است. بسیاری از ما می‌خواهیم بدانیم چقدر سابقه بیمه داریم؟ آیا تمامی سوابق ما در دست این سازمان هست یا خیر؟ و بسیاری سوالات دیگر که برای پاسخ به هر یک از آن‌ها استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی بهترین راه پیش روی ماست….
[h=2]آنچه در این مقاله خواهید خواندنمایش همه[/h]مشاهده سابقه بیمه با کد ملی یا شماره بیمهثبت نام در سامانه تامین اجتماعیپیگیری ثبت نام در سامانه تامین اجتماعیپیشخوان 24 ورود به سامانه مشاهده سوابق تامین اجتماعیاستعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با اپلیکیشن پیشخوان 24استعلام سوابق بیمه با اپلیکیشن تامین اجتماعی مناستعلام سوابق تامین اجتماعی با استفاده از کد USSDکد USSD اپراتورهای تلفن همراه برای استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعیدریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی با مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی
یکی از مهم‌ترین نیازهای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی آگاهی از است. بسیاری از ما می‌خواهیم بدانیم چقدر سابقه بیمه داریم؟ آیا تمامی سوابق ما در دست این سازمان هست یا خیر؟ و بسیاری سوالات دیگر که برای پاسخ به هر یک از آن‌هاس سابقه کار و بیمه استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی بهترین راه پیش روی ماست. خوشبختانه برای مشاهده سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی روش‌های مختلفی وجود دارد. از مشاهده سوابقه بیمه با کد ملی و از طریق سایت تا مشاهده سابقه بیمه با استفاده از کد USSD و یا از طریق اپلیکیشن سازمان تامین اجتماعی. تمامی این روش‌های برای راحت‌تر کردن روند استعلام سواب=ق در احتیار بیمه شدگان عزیز قرار گرفته‌اند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب سازمان و صرف وقت و هزینه، تمامی سوابق بیمه‌ای خود را با جزئیات مشاهده کنند. ما در این مقاله از وبلاگ پیشخوان 24 تمامی روش‌های مشاهده سوابق تامین اجتماعی را گرد هم آوردیم تا پس از مطالعه آن به سادگی سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده کنید و پاسخ تمامی سوالات خود را پیدا کنید. با ما همراه باشید.مشاهده سابقه بیمه با کد ملی یا شماره بیمهدر حال حاضر برای استعلام سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی تنها امکان استعلام سوابق بیمه با کد ملی در اختیار بیمه شدگان قرار دارد و مشاهده سوابق بیمه با شماره بیمه امکان پذیر نیست. اما قبل از هر کاری برای دسترسی به سوابق بیمه خود باید حتما در سایت سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کنید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت تامین اجتماعی کافیست مراحل زیر را به سادگی دنبال کنید تا ثبت نام شما در سامانه کامل شود.[h=2]ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی[/h]1 ) برای ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی و مشاهده سوابق بیمه و استفاده از دیگر امکانات این درگاه خدمات الکترونیکی، ابتدا باید به آدرس اینترنتی www.sabeghe.tamin.ir مراجعه کنید.
3.jpg
2 ) روی گزینه ثبت نام در این صفحه کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید. در این صفحه باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید. لازم به ذکر است که در مرحله اول ثبت نام حتما به این نکات توجه داشته باشید:
  • اطلاعات وارد شده در این فرم از این پس جهت شناسایی شما در سامانه یکپارچه سازمان تامین اجتماعی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
  • مالکیت شماره تلفن همراه وارد شده باید صرفا متعلق به شخص شما باشد.
  • در صورتیکه شماره تلفن همراه وارد شده متعلق به شما نباشد نیاز است پس از طی کلیه مراحل ثبت نام، شخصا با در دست داشتن اصل کارت ملی و اصل شناسنامه به یکی از شعب تامین اجتماعی جهت فعالسازی حساب کاربری خود مراجعه کنید.
  • به دلیل اینکه اطلاعات وارد شده در زمان ثبت نام از این پس به صورت رسمی جهات ارائه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت، مسئولیت وارد نمودن هرگونه اطلاعات خلاف واقعیت بر عهده شخص شما خواهد بود.
  • پس از تکمیل مراحل ثبت نام، شما مجاز به استفاده از خدمات غیرحضوری پایه‌ای سازمان، مانند درخواست دفترچه بیمه، بازرسی، مشاهده سوابق، فیش حقوقی، انواع استعلامات و … خواهید بود. جهت استفاده از خدمات فیش حقوقی تامین اجتماعی حقوقی این سامانه مانند ارسال لیست بیمه نیاز به مراجعه به شعبه و تکمیل فرم‌های تعهدنامه است.
  • در حفظ و نگهداری رمز خود دقت کنید. مسئولیت تبعات ناشی از افشای رمز و هرگونه سواستفاده بر عهده شخص شما خواهد بود.
4.jpg
3 ) حالا وارد مرحله دوم ثبت نام، ثبت اطلاعات سجلی، می‌شوید. در این مرحله نیز به این نکته توجه داشته باشید که اطلاعات شناسنامه‌ای که در سامانه وارد می‌کنید با شناسنامه شما منطبق باشد. این اطلاعات با سازمان ثبت احوال کنترل خواهند شد. پس از وارد کردن اطلاعات لازم مجددا روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.
5.jpg
4 ) با انتخاب مرحله بعد، وارد مرحله سوم ثبت نام می‌شوید. این بخش مربوط به اطلاعات ایمیل، گذرواژه و سوالات امنیتی است. ابتدا ایمیل خود را در قسمت مربوطه وارد کنید. سپس در قسمت گذرواژه، رمز عبور مورد نظر خود را وارد کنید. درباره گذرواژه خود حتما به این چند نکته توجه داشته باشید:
  • فقط شامل حروف بزرگ و کوچک لاتین باشد.
  • حداقل شامل یک حرف بزرگ باشد.
  • حداقل شامل یک حرف کوچک باشد.
  • شامل عدد باشد.
  • حداقل هشت حرف باشد.
  • شامل نام، نام خانوادگی و شماره ملی باشد.
6.jpg
5 ) پس از انتخاب گذرواژه، باید به 3 پرسش امنیتی پاسخ دهید. در صورت فراموشی گذرواژه، جهت ایجاد گذرواژه جدید، سوالات امنیتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. نیازی نیست پاسخ به این سوالات امنیتی حتما مطابق واقعیت باشد، فقط کافیست پاسخی را که برای هر یک از سوالات ثبت کرده‌اید بعدا به یاد آورید. پس از پاسخ به سوالات روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.
7.jpg
6 ) در مرحله چهارم ثبت نام، تمامی اطلاعات ثبت شده در مراحل قبلی به شما نمایش داده می‌شوند و با انتخاب گزینه تائید و ارسال درخواست در پایین و سمت راست صفحه پیام زیر برای شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه تائید در این پیام، مراحل ثبت نام شما نهایی می‌شوند.
8.jpg
7 ) نتیجه ثبت نام، پس از تکمیل مراحل کاری از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.
9.jpg
[h=2]پیگیری ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی[/h]1 ) برای پیگیری ثبت نام انجام شده در سایت سازمان تامین اجتماعی، در صفحه نخست این سایت، روی گزینه پیگیری ثبت نام که به رنگ سبز است کلیک کنید. البته قبل از ورود به این صفحه، به این چند نکته توجه داشته باشید:
  • در صورتی که در فرآیندهای ثبت نام قبلی به مشکل برخورده‌اید می‌توانید روی دکمه پیگیری ثبت نام کلیک کنید.
  • در صورتی که ثبت نام را انجام داده‌ و نام کاربری و رمز دارید می‌توانید از نوار بالایی سایت، سمت چپ روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید و از خدمات غیرحضوری سامانه بهره‌مند شوید.
  • در صورتی که ثبت نام خود را انجام داده‌اید ولی رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید روی دکمه ورود به سامانه کلیک کنید و سپس در صفحه نمایش داده شده از گزینه بازیابی گذرواژه استفاده نمایید.
3.jpg
2 ) در صورتی که در فرآیندهای ثبت نام قبلی به مشکل برخورده‌اید می‌توانید روی دکمه پیگیری وضعیت ثبت نام کلیک کنید.
10.jpg
3 ) پس از انتخاب گزینه پیگیری ثبت نام، وارد صفحه زیر می‌شوید و با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود می‌توانید ثبت نام خود را پیگیری کنید.
11.jpg
[h=2]پیشخوان 24 [/h][h=2]ورود به سامانه مشاهده سوابق تامین اجتماعی[/h]1 ) برای ورود به سامانه سوابق تامین اجتماعی ابتدا وارد سایتir شوید و روی گزینه ورود به سامانه در بالا و سمت چپ صفحه و یا گزینه نارنجی رنگ در صفحه نخست کلیک کنید.
3.jpg
2 ) حالا در صفحه ورود به سیستم باید کد ملی و گذرواژه‌ای را که زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اید در بخش مورد نظر وارد کنید.
12.jpg
3 ) پس از وارد کردن اطلاعات مورد نظر وارد صفحه کاربری خود می‌شوید و می‌توانید از امکانات درگاه خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی از جمله مشاهده سوابق بیمه بهره‌مند شوید.
13.jpg
[h=2]استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با اپلیکیشن پیشخوان 24[/h]1 ) پس از نصب اپلیکیشن پیشخوان 24 و فعالسازی آن، از طریق صفحه اصلی وارد قسمت تامین اجتماعی و سایر خدمات شوید. حکم بازنشتگی تامین اجتماعی
14.jpg
2 ) پس از ورود به این صفحه، گزینه بیمه تامین اجتماعی را انتخاب کنید.
15.jpg
3 ) در این صفحه باید کد ملی و رمز عبوری را که هنگام ثبت نام در ساست تامین اجتماعی انتخاب کرده‌اید وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز گزینه استعلام سوابق تامین اجتماعی را انتخاب کنید. در صورتی که پیش از این در سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی ثبت نام نکرده‌اید، ابتدا باید وارد سامانه شوید و مراحل ذکر شده در ابتدای مقاله را به ترتیب انجام دهید.
16.jpg
4 ) پس از وارد کردن اطلاعات و انتخاب گزینه استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی می‌توانید اطلاعات بیمه‌ای خود را به سادگی در اپلیکیشن پیشخوان 24 مشاهده کنید. نام کاربری، شماره بیمه، مجموع سابقه بیمه شما، آخرین مبلغ واریزی و جزئیات تمامی سوابق شما در سازمان تامین اجتماعی در اپلیکیشن پیشخوان 24 به راحتی قابل مشاهده است.
17.jpg
[h=2]استعلام سوابق بیمه با اپلیکیشن تامین اجتماعی من[/h]1 ) برای استعلام اطلاعات بیمه‌ای خود با استفاده از اپلیکیشن تامین اجتماعی من، کافیست کد ملی و گذرواژه‌ای را که با استفاده از آن در سامانه تامین اجتماعی ثبت نام کردید وارد کنید و سپس گزینه استعلام را انتخاب کنید.
18.jpg
2 ) کلیه سوابق بیمه‌ای شما به تفکیک سال در این بخش قابل مشاهده هستند. برای مشاهده جزئیات بیشتر کافیست بخش مربوط به هر سال را انتخاب کنید تا نوع سابقه، نام شعبه تامین احتماعی و سوابق بیمه‌ای به تفکیک ماه به شما نمایش داده شوند.
19.jpg
3 ) اپلیکیشن تامین اجتماعی من، علاوه بر امکان استعلام اطلاعات بیمه‌ای، امکان استعلام آخرین فیش مستمری و استعلام بدهی کارفرمایان را نیز برای کاربران فراهم کرده است.
20.jpg
[h=2]استعلام سوابق تامین اجتماعی با استفاده از کد USSD[/h]1 ) برای استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با استفاده از USSD، ابتدا کد #4* را شماره‌گیری کنید.
2.png
2 ) سپس از بین گزینه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شوند خدمت مورد نظر را انتخاب کنید. با استفاده از این کد دستوری علاوه بر مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی، امکان پیگیری رجیستری گوشی، امور مربوط به ثبت احوال، استانداری‌ها، وزارت کار و چندین خدمت دیگر نیز به راحتی در اختیار شما قرار می‌گیرند. برای دسترسی به هر یک از آن‌ها در هر مرحله کافیست شماره مربوط به گزینه بعدی را ارسال کنید تا تمامی خدمات را مشاهده کنید.
3.png
3 ) پس از ارسال کد مربوط به خدمات تامین اجتماعی در مرحله قبل، حالا می‌توانید امکانات مربوط به این بخش را به سادگی مشاهده کنید. برای استفاده از هر یک از این خدمات کافیست کد مربوط به آن را ارسال کنید. برای مثال برای امور مربوط به استعلام کد 1 را وارد و ارسال کنید.
4.png
4 ) در بخش بعد امکان استعلام آخرین سابقه، استحقاق درمان و آخرین مستمری در اختیار شما قرار دارد. برای مثال برای استعلام آخرین سابقه تامین اجتماعی عدد 1 را وارد و ارسال کنید.
5.png
5 ) حالا باید کد ملی خود را در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که کد ملی وارد کرده باید با کد ملی که گوشی را با آن رجیستر کرده اید، هم خوانی داشته باشد.
6.png
7.png
[h=2]کد USSD اپراتورهای تلفن همراه برای استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی[/h]کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای همراه اول: #۱۴۲*کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای ایرانسل: #۱۴۲۰*۴*کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای رایتل: #۱۴۲۰*۴*برای استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با استقاده از کد دستوری هر یک اپراتورها نیز باید مراحل قبلی را تکرار کنید تا سوابق بیمه‌ خود را مشاهده کنید.
21.jpg
[h=2]دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی با مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی[/h]با مراجعه به شعب سازمان می‌توانید درخواست دریافت سوابق بیمه تأمین اجتماعی خود را به واحد مربوطه ارائه دهید و آن را دریافت کنید. این روش دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی در مقایسه با دیگر روش‌ها بسیار وقت‌گیرتر است و می‌توان این کار را بسیار ساده‌تر و در چند دقیقه انجام داد.
22.jpg
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تامین اجتماعی و قوانین مربوط به این سازمان می‌توانید وبلاگ پیشخوان 24 و بخش اخبار اپلیکیشن ما را دنبال کنید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا