خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

طراحی سایت و اپلیکیشن

hasanem

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-08-13
نوشته‌ها
67
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
nopardazco.com
طراحی سایت و اپلیکیشن اندروید و ios بصورت حرفه ای با بهترین قیمت و خدمات. شرکت نوپرداز با بهره گیری از کادری مجرب آماده ارائه خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل به مشتریان محترم می باشد.
چرا نوپرداز را انتخاب کنیم؟ رضایت مشتریان رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان و پشتیبانی و پاسخگویی آنلاین و به موقع پلتفرم حرفه ای استفاده از پلتفرم حرفه ای برای وب سایت و اپلیکیشن با قدرت پردازش سریع و بالا بهینه سازی موتورهای جستجو کدنویسی اختصاصی برپایه اصول سئو و بهینه سازی سایت
در عصری زندگی می کنیم که روز به روز شاهد افزایش تمایل مردم به استفاده از تلفن های هوشمند همراه هستیم. امروزه اپلیکیشن های موبایل در زمینه های مختلف کاربردی، آموزشی، خبری و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. باید قبل از هر چیزی به این نکته دقت کنیم که هر اپلیکیشنی که ساخته می شد کاربرد و ضرورت خاص خود را دارد اما حال بررسی می کنیم که در کل مزیت های شاخص آن ها در چیست؟
  • پیشی گرفتن از سایر رقبا با استفاده از یک اپلیکیشن که روی تمامی دستگاه های تلفن همراه قابلیت دسترسی دارد.
  • کم شدن هزینه های مربوط به تبلیغات
  • به روز رسانی و ارتقاء آنلاین محصولات فروشگاه آنلاین
  • امکان سفارش آنلاین محصولات و ارائه خدمات مختلف به مشتریان
  • در دسترس بودن خدمات شما به صورت دائمی برای مشتریان
  • انجام تبلیغات دائمی و برند سازی محصولات و خدمات
  • افزایش اعتبار شما و افزایش اطمینان مردم به فروشگاه و کسب و کار شما
  • جلب رضایت مشتریان و کاربران اپلیکیشن شما با طراحی اپلیکیشنی مناسب برای آن ها
  • افزایش مخاطبان و مشتریان کسب و کار شما
خدمات پشتیبانی طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

خدمات پشتیبانی طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل شرکت نوپرداز به صورتی کاملا حرفه ای بوده و مطابق با بند های ذکر شده در قرارداد انجام می گردد. ارائه با کیفیت ترین خدمات پشتیبانی یکی از اصولی است که در شرکت نوپرداز به آن توجه خاصی می شود. پشتیانی به صورت یک سال رایگان بوده و متخصصان برنامه نویسی شرکت جهت کسب رضایت مشتریان گرامی در سریع ترین زمان ممکن تغییرات و نیاز های کاربران را انجام خواهند داد. همچنین انتشار اپلیکیشن تولید شده در مارکت های مختلف به صورت رایگان انجام خواهد شد و مشتریان هزینه ای از این بابت پرداخت نخواهند کرد. در صورت بروز هر گونه مشکل برنامه نویسی در اپلیکیشن منتشر شده تیم برنامه نویسی شرکت موظف است در سریع ترین زمان ممکن نسبت به برطرف نمودن نقص فنی وارد عمل شود. همچنین شما می توانید قبل از شروع به طراحی اپلیکیشن با متخصصان شرکت در این زمینه صحبت کنید و راه کار های آن ها را برای بازخورد بهتر اپلیکیشن مورد نظر دریافت نمایید. در تمام این مراحل تیم طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز در کنار شما خواهد بود و در مسیر دست یابی شما به اهداف مورد نظرتان شما را همراهی خواهد کرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات و نیاز سنجی اپلیکیشن مورد نظر خود با ما تماس حاصل فرمایید.طراحی اپلیکیشن حرفه ای مبتنی بر پلتفرمی حرفه ای و مطالبق اصول روز دنیا را از شرکت نوپرداز بخواهید. همچنین پشتیبانی حرفه ای و رایگان پروژه تا یک سال پس از عقد قرار داد انجام می پذیر.

دلایل موفقیت اپلیکیشن های موبایل چیست؟

امروزه سرمایه گذاری در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل به یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در ایران شناخته شده است. البته در بسیاری از مواقع به دلیل نداشتن اطلاعات درست در زمینه طراحی اپلیکیشن های موبایل این سرمایه گذاری به نتیجه مطلوبی ختم نمی گردد. اما سوالاتی وجود دارند که باید پاسخ آن ها را یافت. چه عواملی باعث موفقیت یک اپلیکیشن موبایلی می شود؟ در واقع دلیل اصلی موفقیت اپلیکیشن های موبایل، استراتژی به کار رفته در چرخه تولید آن ها می باشد. استفاده از متخصصان و برنامه نویسان حرفه ای و با سابقه، قیمت گذاری مناسب و به صورت رقابتی، انجام تبلیغات درست از جمله مهم ترین فاکتور هایی هستند که در روند تولید یک اپلیکیشن موبایل تاثیرات به سزایی دارند. به عنوان برترین اپلیکیشن های دنیا در سال 2017 می توان به ۱Weather، Applock اشاره داشت. در بین اپلیکیشن های ایرانی هم می توان اپلیکیشن های دیوار، باد صبا، جعبه ابزار، آپارات و تلگرام فارسی را به عنوان برترین ها برگزید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی حرفه ای

با گسترش روز افزون فروشگاه های اینترنتی و تمایل بیشتر مردم برای خرید نمودن از آن ها، اغلب کسب و کار ها به سمت طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی سوق پیدا کرده اند. دلیل علاقه مردم به این اپلیکشن ها هم امکانات و مزیت های بی شماری است که باعث ساده تر شدن کار برای مشتریان شده است.از جمله معروف ترین اپلیکشن های فروشگاهی دنیا می تواند به آمازون و در ایران نیز به اپلیکیشن فروشگاه دیجی کالا اشاره کرد که تا به حال کاربران زیادی را جذب خود نموده است. ما در شرکت نوپرداز آماده هستیم تا بهترین خدمات در این زمینه را به شما ارائه دهیم تا نتیجه ای حرفه ای و رضایت بخش را برای شما داشته باشد. شرکت نوپرداز تلاش دارد تا با ارائه خدمات به روز دنیا رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورد. همچنین ارائه خدمات پشتیبانی حرفه ای و مناسب از دیگر مواردی است که در شرکت برای حل مشکلات و سوالات آن ها انجام می گردد. ما تلاش دارید تا با استفاده از به روز ترین تکنیک های روز دنیا و بهره گیری از کادری متخصص در این زمینه بهترین اپلیکیشن فروشگاهی را برای شما ایجاد نماییم.
بیشتر:
اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای
قیمت اپلیکیشن اندروید و ios

مستندات طراحی اپلیکیشن موبایل

در هر پروژه ای استفاده از مستندات درست و اصولی یک امر ضروری محسوب می شود و عدم توجه به آن می تواند سبب ایجاد خسارات جبران ناپذیری گردد. در حقیقت اغلب پروژه هایی که بر پایه مستندات دقیق تکمیل می شوند شانس بیشتری برای موفقیت در بازار خواهند داشت. در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل نیز این موضوع صادق است. پس مستندات پروژه ها باید به صورت کامل و جامع در اختیار شما قرار داشته باشد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا