خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

طراحی لوگو و اهمیت آن در تبلیغات

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام

با پیشرفت صنعت تبلیغات، امروزه موارد زیادی را برای پیش برد یک برنامه تبلیغاتی منسجم و موفق می بایست در نظر گرفت که در این مقاله به اهمیت و تاثیر گذاری مبحث لوگو یا همان آرم تجاری به صورت مختصر می پردازیم.



تصویر ذهنی:

به زبان ساده تصویر ذهنی یعنی تصویر،صوت یا خاطره ای که از یک تیزر تلویزیونی، بنر و یا حتی تجربه یک خدمات یا مصرف محصول، که در ذهن شما ثبت شده است، و در هنگام انتخاب به سراغتان می آید، که این موضوع در واقع کمال تبلیغات یک مجموعه را موجب می شود.

برای ثبت تصویر ذهنی در اذهان مخاطب یکی از موارد مهم،طرح لوگو یا آرم تجاری می‌باشد. لوگو با رنگ خاص خود، زیبایی و نحوه ارتباطش با محصول یا مورد تبلیغ شده می تواند مانند یک مهر درون ذهن مخاطب کوبیده شود وتا مدت زیادی از یاد نرود که این امر اهمیت طراحی یک لوگوی اصولی را بیش از پیش مشخص می کند.

لوگو ها به دو دسته تقسیم می شوند:
تایپوگرافی (لوگوی نوشتاری)
فوتو گرافی (لوگوی تصویری یا دارای نماد)
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا