خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

فروش گوسفند زنده

livesheep1

New member
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-19
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
livesheep.com
بیشتر افراد زمانی که قصد خرید دام زنده دارند برایشان جای سوال است که از کجا دام زنده خریداری کنند. باید در جواب شما بگوییم که حتما چندین نکته را در نظر داشته باشید تا بتوانید دام باکیفیت و قیمت مناسب بخرید .ابتدا یک مرکزی را انتخاب کنید که زیر نظر اتحادیه دام و بهداشت باشد،این مراکز قیمت را طبق تعرفه اتحادیه ارائه میدهند و همچنین ارسال رایگان و قصاب هم جز خدماتشان میباشد. نکته دوم اینکه از دلال یا واسطه خرید نکنید چون این افراد جای مشخصی ندارند و شما هم باید قیمت بالاتری پرداخت کنید و هم اینکه مطمئن نیستید که دام سالم خرید میکنید. با در نظر گرفتن همچین مواردی شما یک مرکز خوب برای خرید گوسفند زنده پیدا خواهید کرد. البته لازم است بدانید که ما در اینجا به چند مورد معتبر که در سطح اینترنت فعالیت دارند اشاره خواهیم کرد. با این وجود خود شما می توانید تحقیق لازم را برای پیدا کردن یک کشتارگاه و مرکز عرضه خوب انجام دهید.

وزن انواع گوسفند زنده

همانطور که همه ما میدانیم این روز ها هزینه خرید دام زنده بر اساس وزن مشخص می شود. یعنی اصلی ترین نکته مربوط به وزن آن میباشد. باید اطلاعات کافی در زمینه وزن دام داشته باشید تا در موقع خرید مشکلی برایتان پیش نیاد .البته خرید از مراکز معتبر دام این مشکل را برای شما برطرف خواهد کرد چون گوسفند با کیفیت برای شما ارسال میکنند .


امروزه کمتر کسی پیدا می شود که تاکنون خرید اینترنتی انجام نداده باشد. در حال حاضر مردم برای هر چیزی خرید های خود را از طریق اینترنت انجام میدهند. یکی از محصولاتی که به صورت آنلاین به فروش میرسد مربوط به دام زنده می باشد که هر کسی می تواند به راحتی در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کند. برخی از مراکز عرضه دام زنده گوسفند دارای خدمات فروش اینترنتی هستند اما برخی هنوز هم به روش سنتی فعالیت می کنند و مشتریان باید به صورت حضوری برای خرید مراجعه کنند. اگر قصد دارید از طریق اینترنت اقدام به سفارش و خرید گوسفند زنده کنید می توانید از طریق سایت های مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند اقدام کنید. توجه داشته باشید که حتما از یک مرکز معتبر و بهداشتی خرید خود را انجام دهید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

نکات مهم برای خرید گوسفند

در اینجا به شما انواع مرکز عرضه و خرید و فروش گوسفند و دام زنده در تهران را معرفی کردیم تا به شما این نکته را گوشزد کنیم که شما باید گوسفندان و احشام مورد نیاز خود را تنها از مراکز معتبر خریداری کنید. اگر شما به مراکز نامعتبر مراجعه کنید، ممکن است به احشام آمپول های هورمونی تزریق شود و همین امر گوسفندان را پروار نشان دهد. اما استفاده از گوشت و یا لبنیات گوسفندانی که از طریق آمپول های هورمونی پرورش پیدا کرده اند، سبب می شود شما به بیماریهای مختلفی دچار شوید و همین طور گوسفندان نیز بعد از مدتی به بیماریهای مختلفی مبتلا می شوند.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا