خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

قوانین این بخش (اطلاع از قوانین این بخش برای همه عاملین الزامی می‌باشد)

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir

عاملین فروش محترم سراسر ایران زمین با سلام و احترام

خواهشمندیم نسبت به نکات زیر توجه لازم داشته باشید و قوانین موجود در زیر اجزاء گردد.

این بخش صرفاً جهت اطلاع رسانی راه‌اندازی شده است و اطلاعات ارسال شده بعلاوه آموزش‌های اختصاصی محرمانه تلقی می‌شود و این پست‌ها نباید تحت هیچی شرایطی در جاهای عمومی مثل وب‌سایت‌ها یا انجمن‌ها منتشر و یا در دسترس عموم به جز نمایندگان قرار گیرد.

این بخش دارای رمز ورود است و فقط به نمایندگان فروش رمز ارسال و در دسترس ایشان قرار می‌گیرد، لذا خواهشمندیم در حفظ و نگه‌داری رمز کوشا باشید.

در این بخش نمایندگان محترم تنها موارد مربوط به گسترش کار را مورد بحث قرار می‌گیرند و بحث در مورد پورسانت، تعداد فروش، نحوه فروش و سایر موارد و مطالب مربوط به شرکت/کافی نت/مرکز کامپیوتر/فروشگاه خود باید محرمانه باقی بماند و از افشای اطلاعات کاری خود جداً خودداری فرمایید.

پورسانت تعیین شده برای هر نماینده حداقل 10 و حداکثر 15 درصد بستگی به استان و شهر و درصد فروش است. نماینده‌ای که شروع کار وی با 10% باشد با افزایش فروش خود می‌تواند آن را به حداکثر (15%) برساند.

پورسانت شامل فروش سرویس جدید، تمدید اشتراک و خرید ترافیک است. مشترک هر کجای ایران که سرویس خود را تمدید و یا ترافیک خرید کند پورسانت به صورت خودکار به حساب شما واریز می‌گردد لذا لازمه درآمد خوب فروش عالی است.

نمایندگانی که از موقعیت خوبی در سطح شهر خود برخوردارند و فروش آنان از دیگر نمایندگان بیشتر باشد به عنوان نماینده برتر معرفی و درصد آن نماینده به بیشتر از 15% افزایش خواهد یافت و اضافه بر آن مزایای بهتری به ایشان تعلق خواهد گرفت.

پنل نمایندگان محدود به استان یا شهرستان طبق توافقی که با نماینده داشته‌ایم تعیین می‌گردد در صورتی که نماینده قادر به فروش یا اعطای عاملیت فروش در سطح استان خود باشد پنل وی برای سراسر استان باز خواهد شد تا بتواند در همه استان مورد نظر خدمات خود را ارائه دهد.

در صورتی که نماینده‌ای از نماینده‌ها در هر استان و شهرستان در سراسر ایران زیر مجموعه‌ای در پنل خود تعریف کرده است می‌تواند این بخش را معرفی نماید و رمز را به وی بدهد. (ارجاع زیر مجموعه به این بخش جهت اطلاع از قوانین ضروری است)

نماینده‌های محترم می‌توانند خود/زیر مجموعه/مشتریان به این انجمن مراجعه کنند تا از آموزش فنی آن بهره ببرند.

  • subforum_old-48.png
    کانفیگ مودم

نمایندگان محترم در صورت عدم آگاهی از نحوه کانفیگ مودم می‌توانند به بخش تنظیمات مودم که به صورت تصویری ارائه شده مراجعه نمایند و در صورت داشتن هر گونه مشکل در تنظیمات با شرکت تماس گرفته و راهنمایی بگیرند.

VPI شرکت فن‌آوا 8 و VCI آن 35 است.

به کلیه تعرفه‌ها چه تعرفه آزاد چه جشنواره‌ای 9% مالیات اضافه می‌گردد.

هزینه رانژه هر خط علاوه بر تعرفه و 9% مالیات باید به صورت‌حساب اضافه شود که مبلغ 5500 تومان می‌باشد.

هزینه اشتراک+9% مالیات بر ارزش افزوده+هزینه رانژه+هزینه نصب طبق فرمول زیر

هزینه نصب و راه‌اندازی نیز 15/000 تومان است که هر نماینده می‌تواند به دو شکل آن را از مشترک دریافت کند.
1- در صورتی که مشترک مایل باشد کارشناس به محل نصب اعزام گردد کل مبلغ 15/000 تومان از مشترک دریافت می‌شود.
2- در صورتی که مشترک مایل است خود مودم را به شرکت آورده و توسط کارشناسان در شرکت تنظیم گردد فقط مبلغ 5/000 دریافت می‌شود.
در صورتی که مشترک خود می‌تواند مودم را تنظیم کند هیچ مبلغی به پیش فاکتور وی اضافه نمی‌شود و هیچ مبلغ از وی دریافن نمی‌گردد.

بهتر است که هر نماینده جدید که زیر مجموعه شما قرار می‌گیرد نام کاربری مناسب جهت احراز هویت انتخاب کند. مثلاً: حرف اول اسم و نام خانوادگی: ف. موسوی

از آن‌جائی که این آکادمی از سراسر ایران بازدید کننده دارد، نمایندگان محترم جهت فروش بیش‌تر می‌توانند در امضای خود در انجمن اطلاعات شرکت/فروشگاه/کافی‌نت خود را قرار دهند. بخش تنظیمات: کنترل پنل شما

در صورت داشتن هر گونه سؤال راجع به پنل می‌توانید در پست مربوطه سؤالات خود را مطرح کنید.

در صورت داشتن هر گونه مشکل در مورد نحوه خدمت رسانی، فروش و... خواهشمندیم آن‌ها را با مسئول نمایندگان در میان بگذارید.

نمایندگان محترم توجه داشته باشند که اعطای پنل نمایندگی به منزله انحصاری بودن نیست و ممکن است نمایندگان دیگری نیز فعالیت داشته باشند، لذا تمام سعی و تلاش خود را مبذول کنید تا شما بیش‌ترین فروش انجام دهید.

حتی المقدور و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در هر شهر سعی شده است که تنها یک عامل فروش جذب شود و آن شهر به وی واگذار گردد تا خود کار را گسترش دهد. در صورتی که عامل فروش غیر فعال باشد این شرکت حق تام دارد تا عامل فروش دیگری را جذب کرده و به وی امتیاز واگذار کند.

پنلی که در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد در صورت فعال یا غیر فعال بودن نماینده امتیاز آن برای ایشان باقی خواهد ماند و سلب امتیاز نمی‌شود مگر این که بخش‌نامه‌ای در این باره از طرف شرکت PAP صادر گردد که نمایندگان غیر فعال سلب امتیاز شوند.

با تشکر
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا