خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

مشاوره قبل از تزریق ژل لب روسی

yaso

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-04-16
نوشته‌ها
54
پسندها
0
امتیازها
0
نکات قبل از تزریق ژل لب مدل روسی:
اگر قصد دارید تزریق ژل لب روسی انجام دهید، بهتر است کمی تحقیق کنید تا با انواع تزریق آشنا شوید. شکی نیست که تزریق ژل لب به سبک روسی یک مدل فوق العاده جذاب و چشمگیر است، اما مشکل اینجاست که با متخصص زیبایی خود مشورت کنید. پزشک باید بر اساس فرم صورت و اجزای فردی صورت شما بهترین روش را برای شما پیشنهاد کند.


اگر در انتخاب کلینیک زیبایی دقت کافی را داشته باشید و کلینیک مورد اعتمادی را با پزشکان مجرب و مجرب انتخاب کرده باشید، نتیجه به قدری شما را راضی می کند که وقتی در آینه نگاه می کنید متوجه می شوید که چشمانتان از لذت می درخشد. این رضایت شغلی است که از هر چیز دیگری مهمتر است.


کلینیک زیبایی ترانه طب یکی از آن مجموعه های قوی و محبوبی است که فقط به لبخند رضایت شما فکر می کنند و تمام تلاششان بر این است که بهترین روش متناسب با سلیقه و ظاهر شما را انتخاب کنند.
 

kana

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-04-17
نوشته‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
0
برم لبامو روسی بزنم شاید بختمون باز شد
 

moshaver

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-04-17
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
عالی بود نمی دونستم
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا