خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

معرفی 5 سایت معتبر برای خرید لوازم آرایشی

mmostafa.aahmadi@

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-03-08
نوشته‌ها
52
پسندها
0
امتیازها
0
فروشگاه اینترنتی میسلند:


فروشگاه اینترنتی میسلند تنوع بیش از حد محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع ادکلن ها از برندهای محبوب دنیا را می توانید خریداری کنید. از جمله این محصولات می توان به لیراک، لالیک، کلارنس، دبورا، شنل و … اشاره کرد.


اطلاعات در مورد تماس با فروشگاه اینترنتی میسلند
شماره تلفن فروشگاه اینترنتی میسلند: 25972-021








فروشگاه بهداشتی موتن رو

فروشگاه اینترنتی مو تن رو با ایجاد شبکه اجتماعی «وال» و مجله اینترنتی «مو تن رو» و مشاوره تخصصی آماده پاسخ به سوالات و مشکلات پوستی مشتریان خود می باشد. این فروشگاه با تهیه مقالات تخصصی در زمینه آرایشی و سلامت پوست جهت رفع مشکلات پوستی و نیز معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. در صورت هر گونه مشکل پوستی و آرایشی می توانید با تیم پشتیبانی مو تن رو تماس بگیرد.


فرشگاه مو تن رو برای خرید بالای 100 هزار تومان تحویل کالا را به صورت رایگان قرار داده و تحویل کالا در شهر تهران 24 ساعته می باشد. همچنین 7 روز ضمانت بازگشت کالا از دیگر ویژگی های این فروشگاه می باشد.


اطلاعات در مورد تماس با فروشگاه اینترنتی مو تن رو
شماره تلفن فروشگاه موتنرو: 88523478- 88542220 – 021




فروشگاه اینترنتی مدیاژ:


فروشگاه مدیاژ محصول را با تحویل سریع تا 72 ساعت به دست مشتریان می رساند که به دو روش پست و یا ارسال توسط پیک به صورت رایگان می باشد. فروشگاه مدیاژ جهت حال مشتری و آرامش در خرید، تضمین اصل کالا و پرداخت محصول در محل را برای مشتریان قرار داده است. از دیگر ویژگی های خرید از فروشگاه مدیاژ حق ارجاع محصول و نیز گارانتی قیمت و کیفیت کالا می باشد.






اطلاعات در مورد تماس با فروشگاه اینترنتی مدیاژ




شماره تلفن فروشگاه اینترنتی مدیاژ: 66580280- 021




آدرس فروشگاه اینترنتی مدیاژ: تهران، خیابان ستارخان، خیابان شهرآرا، پلاک 12








فروشگاه اینترنتی پوست کالا:


مزایا و ویژگی های فروشگاه پوست کالا چیست ؟


خرید آنلاین لوازم آرایش از فروشگاه پوست کالا دارای مزیت های متعددی است . ضمانت بازگشت 7 روزه کالا، تضمین کیفیت و اصالت کالا، تضمین بهترین قیمت، ارسال سریع، پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت بصورت آنلاین در سایت از جمله این ویژگی ها می‌باشد.


خرید اینترنتی محصولات آرایشی بهداشتی از سایت پوست کالا در کدام شهرهای ایران امکان پذیر است ؟
پوست کالا یک فروشگاه آنلاین است که امکان سرویس دهی به ساکنین تمامی شهرهای ایران را دارد و خرید از این سایت محدود به یک شهر یا منطقه خاص نیست. سفارش های شهر مشهد از طریق پیک و برای تهران و سایر شهرستان ها از طریق پست ارسال خواهد شد.


سبد خریدهای بیشتر از 300 هزار تومان نیز مشمول ارسال رایگان می‌باشد.
راه های ارتباط و تماس با پشتیبانی پوست کالا
تلفن : 05137130911 ایمیل : support@poostkala.com آدرس : خراسان رضوی مشهد محله کلاهدوز، بلوار قرنی، خیابان 21



فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا:
همه ما یک برنامه روزانه خاص برای پوستمان داریم که گاهی بدون آگاهی و فقط از روز عادت آن را انجام میدهیم. بسیاری از افراد در این برنامه دچار اشتباه میشوند که این کار یا باعث آسیب رساندن به پوستشان میشود و یا باعث میشود محصولاتی که استفاده میکنند تاثیر لازم را روی پوستشان نگذارید.

مرطوب کننده نمیزنید!




اول اینکه داشتن پوست چرب و مختلط بهانه خوبی برای استفاده نکردن از مرطوب کننده نیست. شما روزانه دوبار صورتتان را با شوینده های مختلف میشویید و لازم است که بعد از آن حتما از مرطوب کننده استفاده کنید. چون بعد از شستشو پوست بهتر از مواقع دیگر میتواند مواد مغذی مرطوب کننده را جذب کند و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند. دوری از مرطوب کننده به خصوص در فصول سرد سال هیچ فایده ای به جز خشکی و بی آبی برای پوستتان ندارد.


کرم دور چشم را فراموش کردید.
اینکه استفاده از کرم دور چشم را یک کار تجملاتی در نظر بگیرید بدترین اشتباهی است که میتوانید مرتکب شوید. میدانید که پوست دور چشم خیلی حساس است و زود آسیب میبیند ولی آیا این را هم میدانید که هیچ غده ای برای ترشح چربی در این نقطه نیست؟ بنابراین استفاده مرتب از کرم دور چشم بعد از 20 سالگی یکی از بهترین کارها برای جلوگیری از تیرگی و چروک دور چشم است.


از لوسین بدن استفاده نمیکنید.




آیا به پوست بدنتان هم به اندازه صورتتان اهمیت میدهید؟ پوست بدن هم مثل پوست صورت بعد از شسته شدن با صابون و سایر شوینده های قلیایی نرمی و لطافت خود را از دست میدهد. لوسیون های بدن ترکیبات بی نظیری مثل ویتامین E و C ، اولئونیک اسید ، روغن مورینگا و کرودامول را در ترکیبات خود دارد که همه این مواد علاوه بر کمک به حفظ رطوبت باعث خوشبو شدن ، شفافیت و لطافت در پوست میشوند.


روغن تراپی برای موها
روغن تراپی مو انقدر خوب و مفید است که در مراکز تخصصی مراقبت از مو انجام میشود، پس چرا شما آن را در منزل برای موهایتان انجام نمیدهید؟ استفاده بیش ازحد از شامپو ، رنگ کردن زیاد موها ، استفاده مکرر از سشوار و اتو مو و سرد شدن هوا از بدترین دشمن های موها هستند که باعث خشکی و شکنندگی موها میشوند. روغن تراپی برای موها مثل یک اکسیر جادویی عمل میکند و لطافت و رطوبت را به موها برمیگرداند. میتوانید حداقل هفته ای یکبار با روغن مورد علاقه تان روغن تراپی را در خانه انجام دهید تا از موهایتان به خوبی مراقبت کرده باشید.


از شامپو و نرم کننده مخصوص موهایتان استفاده نمیکنید.
آیا شما هم از آن دسته از افراد هستید که هر شامپو و نرم کننده ای که در دسترسشان باشد را استفاده میکنند؟ واقعا ترسناک تر از این نمیشود! هر کدام از انواع موهای چرب و خشک و معمولی شامپو و نرم کننده مخصوص خود را با فرمولاسیون ویژه خود را دارند. استفاده از شامپو مخصوص مو موها را بی حالت و خشک نمیکند. چربی مو را در حالت کنترل شده ای نگه میدارد. پس اول سعی کنید جنس موهایتان را بشناسید بعد شامپو و نرم کننده بخرید.


روزی دوبار مسواک نمیزنید.




همه ما این را میدانیم که روزی حداقل 3 بار باید مسواک بزنیم اما اگر تنبلی و مشغله این اجازه را به ما نداد همان روزی 2 بار هم کافی است. دندان های سالم و زیبا چهره فرد را زیبا و برازنده میکند. دقیقا همانطور که خیلی از افراد از داشتن دندان های زرد و پوسیده خجالت میکشند. مسواک زدن به طور مرتب علاوه بر اینکه چهره شما را زیباتر میکند شما را از شر دندان درد و رفتن به دندانپزشکی راحت میکند.


از نخ دندان استفاده نمیکنید.
تصور اینکه تکه های غذا لایه دندان ها باقی بماند و باعث سیاه شدن و خرابی دندان ها بشود واقعا ترسناک است. هرچقدر که شما خوب مسواک بزنید و جنس مسواکی که استفاده میکنید عالی باشد باز هم نمیتواند بین دندان ها را به خوبی تمیز کند و اینجاست که اهمیت استفاده از نخ دندان مشخص میشود. پس بهترین کار این است که قبل از زدن مسواک اول دندان هایتان را نخ دندان بکشید.


حواستان به پاکسازی پوستتان نیست.
آلودگی ها و باکتری های پوست آنقدر سر سخت هستند که حتی با شوینده های قوی هم از بین نمیروند. پاکسازی پوست حتی با ساده ترین مواد مثل شکر و نمک هم نتیجه میدهد و لازم نیست که برای پاک سازی هزینه های زیادی را متحمل شوید. بنابراین اگر به زیباییتان اهمیت میدهید بر اساس نوع پوستتان هفته ای دوبار پاکسازی را انجام دهید.


بدون پاک کردن آرایش به رخت خواب میروید.
پاک کردن آرایش چقدر وقت میبرد که با انجام ندادن آن سلامت پوستتان را به خطر می اندازید؟ منافذ پوست هر ماده ای را به راحتی جذب میکنند و اگر آرایش در طول شب تا صبح روی صورتتان باشد طولی نمیکشد که با جوش و لک و پیرپوستی مواجه میشوید. ممکن است در برخی اوقات به آب و شوینده صورت دسترسی نداشته باشید پس همیشه یک آرایش پاک کن در کیفتان داشته باشید تا به راحتی و با پوست تمیز به خواب بروید.


از لوازم آرایش مخصوص صورت خود استفاده کنید.




قطعا کرم پودری که دوستتان با پوست چرب استفاده میکند مناسب پوست خشک شما نیست. ترکیباتی که در یک محصول برای پوست چرب یا خشک وجود دارد مختص همان پوست است و برای دیگر انواع پوست مناسب است. فرقی نمیکند در حال خرید لوازم آرایشی باشید یا بهداشتی باید حتما محصولاتی که مناسب پوست و صورت شما است بخرید و مصرف کنید.
 

mmostafa.aahmadi@

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-03-08
نوشته‌ها
52
پسندها
0
امتیازها
0
در این مقاله فروشگاه ها بر اساس درا بودن کد اصالت کالا و مشتری مداری و شلکه های اجتماعی هر برند یا شرکت و خلاقیت، نوآوری، ترافیک، تجربه کاربری، تجربه خرید، بازاریابی و سایر موارد تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرند تا جایی که امکان بررسی آنها وجود دارد و بر اساس رتبه هایی که کسب کرده اند منتشر می شوند. شده اند.





شایان ذکر است فروشگاه ها بر اساس ضوابط رتبه بندی می شوند و سعی می کنیم مزایا و معایب هر فروشگاه را مورد بحث قرار دهیم تا بتوانیم دید بهتری نسبت به کیفیت و نحوه مقایسه فروشگاه ها داشته باشیم. به معرفی فروشگاه اینترنتی و بررسی آنها می پردازیم.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا