خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

نقش استرس در ایجاد هموروئید

mahsa.23

Member
تاریخ ثبت‌نام
2017-02-18
نوشته‌ها
157
پسندها
0
امتیازها
16
وب سایت
partoclinic.com
استرس می تواند به ایجاد و یا بدتر شدن هموروئید کمک کند. درک این موضوع و اتخاذ تکنیک های مدیریت کاهش استرس برای بهبودی کامل در طولانی مدت بسیار مهم است.

  • آیا بواسیر را می توان به طور کامل در خانه درمان کرد؟
در حالی که بسیاری از افراد از طریق درمان های خانگی تسکین می یابند، موارد شدید ممکن است نیاز به مداخله پزشکی داشته باشند. برای مشاوره به یک پزشک متخصص گوارش مراجعه کنید.
چه مدت طول می کشد تا درمان های خانگی برای بواسیر نتیجه دهند؟
اثربخشی درمان های خانگی با توجه به میزان و شدت عارضه در هر فردی متفاوت است. با استمرار و تکرار پیوسته این روش ها، نتیجه ممکن است از چند هفته تا چند ماه حاصل شود.
www.delgarm.com
آیا غذاهای خاصی برای جلوگیری از هموروئید وجود دارد؟
غذاهای سرشار از فیبر مانند میوه ها و سبزیجات برای پیشگیری از یبوست و در نتیجه هموروئید مفید هستند. اجتناب از غذاهای تند و کافئین بیش از حد نیز ممکن است مفید باشد.

  • آیا استرس واقعاً می تواند به ایجاد هموروئید کمک کند؟
بله، استرس می تواند بر سلامت دستگاه گوارش تأثیر بگذارد و به ایجاد یا تشدید هموروئید کمک کند.از طریق تکنیک های تمدد اعصاب، استرس را مدیریت کنید.

  • آیا خونریزی با هموروئید طبیعی است؟
در حالی که خونریزی یکی از علائم رایج هموروئید است، اما خونریزی مداوم یا شدید باید تحت نظارت پزشک بررسی و کنترل شود.

  • چه مدت طول می کشد تا بیرون زدگی هموروئید کوچک شود؟
حدود 7 تا 10 روز طول می کشد تا علائم هموروئید به طور کامل از بین برود. اما از آنجایی که این بیرون زدگی ها بخشی طبیعی از بدن هستند، هرگز نمی توانید آنها را با روش های خانگی از بین ببرید مگر اینکه توده بیرون زده را با جراحی یا لیزر خارج کنید. شما می توانید تنها از شر علائمی که هنگام التهاب بواسیر رخ می دهد خلاص شوید.

نتیجه

در پایان لازم است این نکته را یادآور شویم که بواسیر زمانی با روش های خانگی و گیاهی قابل درمان است که بیرون نزده باشد و یا به خونریزی نیفتاده باشد و در مراحل اولیه و ابتدایی متوجه آن شده باشید. کنترل یبوست از طریق مصرف کافی مایعات و فیبر کمک زیادی به درمان این بیماری در خانه می کند. اگر از رفتن به دکتر خجالت می کشید و می خواهید بواسیر خود را در خانه درمان کنید ترکیبی از مواد خوراکی مثل انجیر، روغن زیتون، چای سبز، سیر، آب ترب و … را در رژیم غذایی خود بگنجانید و اگر یک هفته تا ده روز بعد از انجام این روش ها نتیجه یا بهبودی در علائم حس نکردید برای پیشگیری از وخیم شدن بواسیر و شروع درمان های اصولی و پزشکی حتما به پزشک متخصص هموروئید مراجعه کنید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا