خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

نماشویی آجر نما

kenzasanat

New member
تاریخ ثبت‌نام
2023-02-13
نوشته‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
بهترین راه حل برای برگشت نمای زیبای بیرونی ساختمان، نماشویی آجر نما است، نمای بیرونی آجری می تواند عالی به نظر برسد اما زمانی که از آجر در طول زمان نگهداری نمی شود به سرعت جذابیت خود را از دست می دهد. شاید شما قبلاً آجر را با آب پر فشار شستشو نداده باشید و احتمال دارد به طور ناخواسته به نمای بیرونی آجر خود آسیب برسانید. تمیز کردن آجرهای بیرونی مشکل است شما می توانید از شرکت‌ های حرفه‌ای که کار نماشویی آجر نما را انجام می دهند کمک بگیرید آن ها از نوع دقیق فشاری که باید روی آجر شما اعمال شود آگاه هستند همچنین می‌دانند از چه روشی برای تمیزی آجر استفاده کنند.

روش کار شرکت های نماشویی آجر نما


این شرکت های نماشوی پس از بررسی دقیق ساختمان آجری، از آسانسورهای انسانی، واشرهای فشار آب گرم و صابون ها و مواد شوینده سازگار با محیط زیست حرفه ای برای تمیز کردن آجر روی ساختمان استفاده می کنند. سیستم این شرکت ها برای تمیز کردن آجر بسیار دقیق است و تمام آلودگی های سطحی و کپک ها را از بین می برد اما صرف نظر از روش ‌هایی که برای تمیز کردن آجر استفاده می‌ کنند ممکن است برخی از لکه ‌ها به سطح نفوذ کرده باشند و کاملاً تمیز نشوند یا سایه‌ای از خود به جای بگذارند آن وقت مجبور می شوند تا از روش های ترمیم آجر نما استفاده کنند.

آیا تکنیک های نادرست تمیز کردن آجر می تواند به آجر آسیب برساند یا آن را از بین ببرد؟


آجرها در صورت استفاده از اسیدهای پرفشار یا قوی به راحتی آسیب می بینند، استفاده از آن در ساخت و ساز به این معنی نیست که به راحتی آسیب نمی بیند، آجر بلوک یا واحدی از خاک خمیر شده رسی، ماسه و آهک یا مواد بتنی است که در کوره در دمای 2000 درجه در آتش سخت می شود یا برای استفاده در بنایی در هوا خشک می شود. امروزه صدها نوع و سبک مختلف آجر در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند و اگر شرکت نماشویی که استخدام می کنید تجربه نظافت و نگهداری آجر را نداشته باشد، می تواند خسارات زیادی به نما وارد کند. نظافت و پوشش دهی نامناسب عامل اصلی آسیب به این نماها است اما اگر با دقت انتخاب نشوند، می توانند بسیار مخرب باشند.

قیمت نماشویی آجر نما


هزینه های تمیز کردن آجر بر اساس عوامل بسیاری متفاوت است در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:
موقعیت جغرافیایی: هزینه های تمیز کردن آجر در تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی با شهرهای دیگر متفاوت است.
روش نظافت: آجرکاری ممکن است با خاک، جلبک، خزه، رنگ یا سایر مواد ناخواسته پوشیده شده باشد. انواع مختلفی از موادی که باید از آجرکاری حذف شوند ممکن است به تکنیک متفاوتی نیاز داشته باشند که بر هزینه تمیز کردن آجر تأثیر می گذارد.
حالت و مدت آجرکاری: وضعیت تخریب آجرکاری و مدت زمان سرویس نظافت آجرکاری از عوامل مهمی هستند که بر هزینه نظافت آجر تأثیر می گذارند.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا