خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

نمایش آیدی ها در وردپرس با Show IDs by 99 Robots

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
[h=2]نمایش آیدی‌ها در وردپرس[/h] سلام دوستان

در برخی موارد پیش آمده که برای قرار دادن موردی باید از آیدی‌ها استفاده کنیم. اما نمی‌دانیم دقیقاً این آیدی‌ها کجا هستند و چطور باید آن‌ها را بیابیم و به کار ببریم. مثلاً در بعضی از شورت کدها لازم است آیدی مطلب مورد نظر وارد شود اما ما آیدی برای نوشته‌ی خود نداریم! پس باید چه کنیم؟
شاید بتوان گفت در وردپرس فقط بعضی موارد آی‌دی‌هایی دارند، مثلاً در بخش ویرایش‌گر برگه‌ها شما می‌توانید برای برگه‌ی خود آی‌دی دل‌خواهی تعریف کنید و یا اگر از پورتفولیو استفاده می‌کنید حتماً دیده‌اید که آی‌دی در اختیار شما قرار می‌دهد که البته خودتان می‌توانید آن را تعریف کنید ولی این آی‌دی‌ها کامل و آن چیزی نیست که سیستم در اختیار ما قرار می‌دهد و برای قرار گیری در بخش‌های مختلف لازم می‌شود.
برای همین به دنبال افزونه‌ای گشتیم تا برای تمامی قسمت‌ها در وردپرس اعم از نوشته‌ها، برگه‌ها، برچسب‌ها، دسته‌ها و… آی‌دی یا همان شناسه‌ی مشخصی در اختیار ما قرار دهد.
در آموزش وردپرس امروز با افزونه‌ی بسیار ساده اما کاربردی آشنا می‌شویم که فعالیت‌های گفته شده را برای ما انجام می‌دهد.


[h=3]افزونه Show IDs by 99 Robots[/h]
68.jpg


به پیش‌خوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و سپس فعال می‌کنیم. پس از فعال سازی افزونه نیازی به هیچ گونه تنظیماتی ندارید و به راحتی می‌توانید آی‌دی هر بخش مورد نظری را که می‌خواهید ببینید و از آن استفاده نمایید.
برای نمونه من به بخش نوشته‌ها می‌روم تا به شما نشان دهد آی‌دی در چه جای‌گاهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

69.jpg

همان‌طور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید ستونی برای نمایش آی‌دی‌های نوشته ایجاد شده و در مقابل هر نوشته آی‌دی مخصوص به آن دیده می‌شود. حال شما می‌توانید با کمک همین شناسه‌ها شورت کد یا قطعه کد پی اچ پی خود را تکمیل کنید و در آن مطلب مورد نظر خود را نمایش دهید.

[h=3]شما می‌توانید این افزونه را از طریق پنل مدیریت وردپرس بخش افزونه‌ها نصب و یا از لینک زیر دانلود کنید.[/h]دانلود
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا