خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

نمایندگی فروش کالباس بر اوماس

kalbasbr

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-30
نوشته‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
شاید شما هم در پی خرید یک ابزار برش گوشت باشید که ترجیح می دهید از برند اوماس انتخاب نمایید، ولی در خرید تردید دارید و نمی دانید که مطمئن ترین مجموعه و مرکز کجاست؟ بهترین روش، مراجعه به نمایندگی کالباس بر اوماس می باشد که به عرضه انواع این تجهیزات با همان کیفیت اصل شرکت سازنده در نوع دستی و اتوماتیک با سایز تیغه 25، 27 و 30 سانتی متر می پردازد. مراجعه به نمایندگی جهت خرید، تضمینی بر با کیفیت بودن دستگاه در کنار اصل بودن آن است چرا که امروزه بسیاری از مجموعه ها هستند که با هدف کسب سود بیشتر در پی ارائه محصولاتی فاقد مرغوبیت به جای اصل می پردازند. که نتیجه ی آن کسب سود برای این مراکز و پرداخت هزینه ای بالا برای خرید کالباس بر بی کیفیت برای کاربر خواهد بود. از جمله مراکز نمایندگی کالباس بر اوماس در کشور و تهران، مجموعه بزرگ کالباس بر است که با ارائه این دستگاه ها در مناسب ترین قیمت در کنار خدمات پس از فروش گسترده این تجهیزات که شامل تعمیر و تعویض قطعات می باشد، آماده ی ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان به مشتریان خود می باشد. در ادامه همراه ما باشد تا اطلاعات بیشتری در خصوص تجهیزات این برند ایتالیایی در اختیارتان قرار دهیم. کالباس بر اوماس

اوماس omas را می توان یکی از برترین سازندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی از جمله کالباس بر قلمداد کرد. این برند ایتالیایی مشهوریت خود را به سبب داشتن کیفیت عالی کسب کرده که مطمئناً کیفیت بدست آمده ناشی از تلاش و کوشش دست اندرکاران این مجموعه بوده که با پشت کار فراوان تمامی پرسنل تولیدی، ارائه اسلایسری در دست فروش قرار گرفته که یکی از معروف ترین تولیدات بازار قلمداد می شود. کالباس بر اوماس را باید یک حریف جدی برای رقیبان ایتالیایی معرفی نماییم، چرا که دارای تیغه های بادوام و تیز ساخته شده از استیل است که در کنار بدنه ی آلومینیوم آنودایز شده باعث شده تا دستگاهی با مقاومت بالا و پایداری فراوان در دست مصرف کننده قرار بگیرد. از منظر بهداشتی نیز این دستگاه ها تأیید شده اند به این صورت که با پوشش نام برده به راحتی تمیز کردن بدنه و شست و شوی قطعات ایجاد شده است.
نمایندگی کالباس بر اوماس یعنی فروشگاه کالباس بر، 6 مدل از این کالباس بر های ایتالیایی را در دست معرفی دارد که می توان به اسلایسر هایی با سایز 25، 27 و 30 سانتی متر اشاره کرد که در مدل خانگی، فروشگاهی و صنعتی قابلیت استفاده را دارند. وجود دسته درجه قابل تنظیم بر روی این دستگاه ها امکان تنظیم ضخامت لایه کالباس را بنابر نیاز کاربر فراهم می کند. قدرت موتور این دستگاه های برش کالباس، خارق العاده است و منجر به ارائه بهترین عملکرد برای کاربر می گردد. پایه هایی در زیر این دستگاه ها قرار داده شده تا لرزش و لغزش را در زمان کار با دستگاه به حداقل برساند. کالباس بر ایتالیایی اوماس، ساخته شده از بهترین آلیاژ می تواند حوزه ی کاری شما را پوشش و با داشتن کاربری ساده و آسان در کنار سرعت عمل بالا، رونق در کسب و کار را به وجود آورد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا