خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اداری

helma50

New member
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-03
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
محیط کار همانجایی است که بخش زیادی از زمان افراد در آن سپری می شود. به همین دلیل آرامش و راحتی در این محیط از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر مستقیمی روی بازده و عملکرد کارکنان دارد. در این مطلب نکات مهم دکوراسیون داخلی اداری را بررسی خواهیم کرد.

چه رنگ هایی برای طراحی فضای اداری مناسب است؟
بهتر است توجه داشته باشید که طراحی داخلی اداری نباید مثلا مانند یک کافه یا رستوران باشد. طراحی داخلی فضای اداری اساساً باید کمی خنثی و جدی باشد. بهتر است در طراحی دفتر اداری خود، به سمت سبک های مینیمال بروید و رنگ هایی با تم خنثی را به کار ببرید. بکارگیری رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در کنار رنگ های دیگر به مقدار کم به عنوان رنگ مکمل، معمولا مورد قبول است. بهتر است با توجه به نوع کار خود رنگ های مکمل را انتخاب کنید. مثلا اگر دفتر کار شما یک شرکت هواپیمایی ست، استفاده از رنگ آبی آسمانی برای طراحی اداری این شرکت می تواند مناسب باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت چچیلاس انواع دکوراسیون اداری در کشور را مشاهده کنید.
.
نقش مبلمان اداری در طراحی دکوراسیون اداری
مبلمان اداری یکی از مهم ترین بخش ها در دکوراسیون اداری می باشد که نه تنها در زیبایی و جلوه محیط کار نقش اساسی دارد بلکه از لحاظ تامین سلامت جسمانی نیز نقش مهمی را ایفا می کنند. مبلمان اداری شامل محصولات مختلفی از جمله صندلی اداری، صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس، میز اداری، میز مدیریت، مبل اداری، میز منشی، پارتیشن، قفسه و کتابخانه و … می باشد که هر یک به نوبه خود با رعایت اصول ارگونومیک می توانند نقش به سزایی در سلامت افراد در طول مدت کار ایجاد کنند.
مبلمان های اداری در دو نوع کلاسیک و مدرن وجود دارند که با توجه به نوع شغل و حرفه افراد و همچنین سلیقه آن ها انتخاب و طراحی می شوند. مبلمان های کلاسیک بیشتر مورد انتخاب افراد مسن تر و مبلمان های مدرن اکثرا با استقبال بیشتر جوانان رو به رو می گردد
.
تاثیر گیاهان در طراحی دکوراسیون اداری
استفاده از گیاهان در دکوراسیون اداری علاوه برایجاد یک فضای خوب باعث بهره وری بالای کارکنان می شود.همچنین استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی دفتر کار باعث تهویه بهتر هوا می شود تحقیقات نشان داده است که گیاهان مانند یک فیلتر میتوانند 50 تا 60 درصد سموم موجود در هوا را جذب کنند و با انتشار رطوبت موجب پایین اوردن درجه حرارت محیط میشود و در نتیجه محیط را را برای کارکنان دلپذیرتر می کند. استفاده از گیاهان در طراحی دکوراسیون اداری می تواند فضای کاری شما را پویا و زنده کند.
از دیگر تاثیرات گیاهان در طراحی دکوراسیون اداری می توان به کاهش صدا در محیط های اداری اشاره کرد؛ طبق تحقیقات انجام شده باعث کاهش 5 دسی بلی صدا در محیط های کاری می شوند و هرچه گیاهان دارای برگ های پهن بیشتری باشند تاثیر در کاهش صدا بیشتر خواهد بود
.
استفاده از نظم دهنده ها در دکوراسیون اتاق کار اداری
با توجه به اهمیت تمیزی و خلوتی در طراحی داخلی اداری، استفاده از انواع نظم دهنده ها در محیط کار نقش بسیار مهمی دارد. به کار بردن انواع شلف ها و کتابخانه ها به صورت توکار و روکار در طراحی داخلی اداری علاوه بر نظم دهی بیشتر و دسترسی آسان تر به وسایل مورد نیازتان، باعث می شوند که فضای حرفه ای تر و شیک تری داشته باشید.
طراحی دفتر کار اداری یک نیاز اساسی برای شروع یک کار حرفه ای است. با کمی مطالعه در این زمینه، کمی هزینه و کمی هم خلاقیت، می توانید تغییرات بسیار زیاد و مثبتی را به محیط کار خود بدهید.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا