خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

هزینه تحصیل در ترکیه 2023

mahsa.23

Member
تاریخ ثبت‌نام
2017-02-18
نوشته‌ها
155
پسندها
0
امتیازها
16
وب سایت
partoclinic.com
[h=1]هزینه تحصیل در ترکیه 2022، شهریه دانشگاه ها+هزینه زندگی دانشجویی[/h]
11.jpg


ترکیه یکی از پرمتقاضی ترین مقاصد جهت تحصیل در بین دانشجویان می باشد چرا که هزینه تحصیل و زندگی در این کشور بسیار مناسب است. در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوعاتی اعم از شرایط تحصیل در ترکیه ، هزینه تحصیل در ترکیه ، “شهریه دانشگاه های خصوصی ترکیه” ، هزینه رشته های تحصیلی، شهریه مدارس ترکیه، هزینه زندگی دانشجویی در ترکیه، هزینه تحصیل دندانپزشکی در ترکیه 2022 و … بپردازیم پس با مجله مهاجرت همراه باشید.
[h=2]شرایط تحصیل در ترکیه[/h]
12.jpg


ویزای تحصیلی یکی از روشهای مهاجرت به ترکیه می باشد و با اخذ ویزای تحصیلی از امکانات و مزایای فراوانی برخوردار شوید. تعداد ظرفیت و پذیرش دانشجوها 2 بار در سال از سوی دولت اعلام میگردد و شما با مدرک دیپلم میتوانید در بهترین دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شوید.


لازم به ذکر است شما باید در آزمون YOS یا SAT جهت تحصیل در دانشگاه ها شرکت کنید. بهتر است بدانید شرایط هر یک از مقاطع تحصیلی در این کشور متفاوت می باشد به همین دلیل باید از شرایط لازم جهت تحصیل در مقاطع مختلف برخوردار باشید.
[h=2]هزینه تحصیل در ترکیه[/h]
13.jpg
هزینه تحصیل در ترکیه و زندگی در این کشور نسبت به برخی از کشورهای جهان کمتر است به همین دلیل سالانه متقاضیان زیادی جهت تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. شما با اخذ ویزای تحصیلی ترکیه میتوانید به راحتی در بهترین دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوید.
هزینه زندگی و تحصیل در ترکیه به عوامل مختلفی مانند محل سکونت (شهر)، نوع دانشگاه یا نوع مدرسه (دولتی یا خصوصی)، نوع رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی بستگی دارد. لازم به ذکر است هزینه زندگی دانشجویی در این کشور بسیار پایین و نسبت به سایر کشورها مقرون به صرفه تر است.

  • هزینه تحصیل در دانشگاههای دولتی: سالانه بین 340 الی 1500 دلار
  • هزینه تحصیل در دانشگاههای خصوصی: سالانه بین 10,000 الی 25,000 دلار
  • میانگین هزینه سالیانه تحصیل به زبان انگلیسی: 600 تا 1500 دلار
  • میانگین هزینه سالیانه تحصیل به زبان ترکی: 240 تا 730 دلار



منبع: سایت mohajermag
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا