خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

هزینه طراحی سایت

web design

New member
تاریخ ثبت‌نام
2016-08-15
نوشته‌ها
10
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
webone.co
در طراحی سایت هایی که توسط فرد انجام میشود ، هزینه ها پایین تر است .

زیرا :
1- تمام مراحل توسط یک فرد انجام میشود.
2-لازم نیست که برای انجام کار محیط خاصی داشته باشد و در منزل هم میتواند این کار را انجام دهد.
3- خدمات پشتیبانی و بروز رسانی انجام نمی شود.
در طراحی سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت انجام میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :
1- تمام مراحل توسط متخصص مربوط به خود انجام میشود و یک کار تیمی به حساب می آید.
2- داشتن دفتر و محل کاری مناسب که افراد مشغول به کار باشند و بتوان در محل شرکت با کارفرمایان دیدار کرد، هزینه بیشتری دارد.
3 - به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات پشتیبانی به صورت کامل انجام میشود.

سرعت و کیفیت انجام کار :

در طراحی سایت های کوچک تر، سرعت انجام کار توسط فرد نسبتاً بیشتر است، چون همه مراحل توسط خودش انجام میشود، پروژه ها را به صورت تکی انجام میدهد و لازم به انجام دادن پروژه ها به صورت موازی نیست.
در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت انجام کار در شرکت های طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به صورت موازی توسط متخصص هر قسمت انجام میشود و زمان زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.
اما موضوع مهم تر و اساسی تر در طراحی سایت ، کیفیت انجام کار است که با توجه به تخصصی تر شدن طراحی سایت لازم است تمام مراحل توسط متخصصین مربوطه اجرا و پیاده سازی شود و هر مرحله با نظارت و تأیید نهایی تیم فنی و کارفرما به پایان برسد. پس برای انجام هر پروژه ای منطقی تر است که به شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید.

پشتیبانی طراحی سایت :

بعد از اتمام طراحی سایت مشکلات احتمالی پیش خواهد آمد که سایت نیاز به پشتیبانی خواهد داشت. در حالتی که یک فرد سایت را طراحی میکند به خاطر رسمی نبودن قرارداد یا ثابت نبودن شرایط کاری فرد، پشتیبانی سایت عمدتاً با مشکل مواجه میشود. حتماً این موضوع را از خیلی ها شنیدید یا شاید برای خودتان پیش آمده که فرد طراح سایت به کشور دیگر مهاجرت کرده یا دیگر کار طراحی سایت انجام نمی دهد یا اصلاً فرد طراح سایت در دسترس نیست و امکان پاسخگویی ندارد. نداشتن خدمات پشتیبانی مناسب باعث میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد خارج شود و استفاده لازم را نداشته باشد.
پشتیبانی طراحی سایت یک عامل مهم برای قدرتمند بودن شرکت طراحی سایت است. این مورد بسیار خطرناک را جدی بگیرید .
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا