خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

هک حساب‌های بانک ملت

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
به گزارش واحد هک و نفوذ سایبربان؛ محمد خوش‌نام، یکی از مالباختگان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: امروز رأس ساعت 12 ظهر 110 میلیون تومان از حساب من برداشت شد، وقتی با شعبه بانک تماس گرفتم فهمیدم که این برداشت با نفوذ به‌حساب بانکی اتفاق افتاده است. این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه پس از شکایت به پلیس فتا و مسدود کردن حساب بانکی در دادسرای جرائم اینترنتی حضور یافته است، گفت: من فکر می‌کردم این مشکل تنها برای من ایجادشده است اما جمعیت در اینجا لحظه‌به‌لحظه بیشتر می‌شود و معلوم است بسیاری از افراد به همین دلیل سپرده‌هایشان را ازدست‌داده‌اند. به گفته وی برداشت‌ها که اغلب 110 یا 150 میلیون تومان بوده است، به‌حساب سه نفر واریزشده و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.
درحالی‌که شعب بانک ملت از ساعت 12 امروز لحظه‌به‌لحظه شلوغ‌تر می‌شد و بسیاری تلاش می‌کردند پرینت حساب خود را دریافت کرده یا حساب خود را مسدود کنند، جمعیت مالباختگان در دادسرای جرائم اینترنتی نیز در حال افزایش است. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص میزان پولی که در این قالب برداشت‌شده است، ارائه نشده و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.
*شایان‌ذکر است، این خبر هنوز از طریق مراجع ذی‌ربط به‌طور رسمی اعلام و تأیید نشده است.

منبع:
بولتن نیوز
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا