همه دانش آموزان در سراسر جهان به مدارس با کیفیت و آموزشگاه آنلاین
اولین ویژگی مدیر مناسب است. دانش آموزان زمانی عملکرد بهتری دارند که مدیر و اعضای هیئت مدیره مدرسه رهبری قوی داشته باشند. رهبران مؤثر می توانند با معلمان برای ارتقای مهارت آنها همکاری کنند و در کشف و راه حل مشکلات مشارکت دارند.
ویژگی دوم داشتن توقعات زیاد از دانش آموزان و معلمان است. معلمانی که انتظار می رود در سطح بالای اثربخشی تدریس کنند، میتوانند به سطح انتظارات تعیین شده برسند، به ویژه زمانی که ارزشیابی معلمان و توسعه حرفه ای در جهت بهبود کیفیت آموزشی مدارس باشد.
سومین ویژگی یک مدرسه موفق، ارزشیابی مداوم عملکرد و پیشرفت دانش آموزان و همچنین معلمان است. مدارس باید از داده های ارزیابی برای مقایسه دانش آموزان خود با سایرین مدارس سراسر کشور استفاده کنند.
موثر نیاز دارند. ویژگی هایی وجود دارد که به اثربخشی زمینههای تحصیلی کمک می کند. اگر موارد اثربخشی را درک کنیم، متوجه میشویم که مدارس برتر چه ویژگیهایی را دارا هستند.
اولین ویژگی مدیر مناسب است. دانش آموزان زمانی عملکرد بهتری دارند که مدیر و اعضای هیئت مدیره مدرسه رهبری قوی داشته باشند. رهبران مؤثر می توانند با معلمان برای ارتقای مهارت آنها همکاری کنند و در کشف و راه حل مشکلات مشارکت دارند.
ویژگی دوم داشتن توقعات زیاد از دانش آموزان و معلمان است. معلمانی که انتظار می رود در سطح بالای اثربخشی تدریس کنند، میتوانند به سطح انتظارات تعیین شده برسند، به ویژه زمانی که ارزشیابی معلمان و توسعه حرفه ای در جهت بهبود کیفیت آموزشی مدارس باشد.
سومین ویژگی یک مدرسه موفق، ارزشیابی مداوم عملکرد و پیشرفت دانش آموزان و همچنین معلمان است. مدارس باید از داده های ارزیابی برای مقایسه دانش آموزان خود با سایرین مدارس سراسر کشور استفاده کنند.
آخرین ویرایش: