خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

ویژگی های خدمات پشتیبانی

سطح کیفی و فنی واحد پشتیبانی ایرسانت نمایندگی شاتل را چ

  • عالی

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • ضعیف

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0
  • نظرسنجی بسته .

k_yabari

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-14
نوشته‌ها
6
پسندها
0
امتیازها
0
ویژگی های خدمات پشتیبانی

شاتل ضمن به کارگیری تمامی پشتوانه*های علمی و فنی خود و همچنین تجربه*ی کارساز خویش در ارایه*ی خدمات به هزاران مشتری، می*کوشد تا شیوه*های موثری را در پشتیبانی از خدمات خود در پیش گیرد. مهم*ترین ویژگی*های خدمات پشتیبانی شاتل را می*توان به صورت زیر برشمرد:

• استفاده از نیروهای پشتیبانی کارآزموده و متخصص
بهره*گیری از کارکنان و متخصصانی که به صورت ویژه از روحیه*ی احترام و همدلی با مشتری، صبر و حوصله در پی*گیری مشکلات مشتریان برخوردار باشند، شیوه*ی رایج در انتخاب کارشناسان پشتیبانی شاتل است. این کارشناسان از میان نیروهایی انتخاب می*شوند که دانش کافی برای پاسخ*گویی به سوال*های مشتریان داشته باشند و مشتریان را به گونه*ای راهنمایی کنند که آنان با صرف کم*ترین زمان و هزینه به پاسخ*های کارساز برای مشکلات خود دست یابند.

• استفاده* از ساز و کار مکانیزه در پاسخ به مشکلات مشتریان
شاتل با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات تلاش می*کند تا ساز و کار پاسخ گویی به مشتریان را به بهترین شکل ممکن مکانیزه سازد تا آنان بتوانند در زودترین هنگام ممکن به موثرترین پاسخ دست یابند.
در این روش به هنگام تماس مشتری و بیان هر گونه مشکل، موارد در نرم*افزار مرتبط ثبت و برای آن مشکل ticket باز می*شود. سپس کارشناسان با توجه به نوع مشکل به بررسی و یافتن راه*حل (بستن ticket) می*پردازند. تمام موارد یاد شده، در زمان*بندی مشخصی انجام می*شود و در هر مرحله چنانچه کارشناس قادر به حل مشکل نباشد، موضوع را با کمک کارشناسان ارشد پی*گیری و حل خواهند کرد. موارد ثبت شده در نرم*افزار، در تماس*های بعدی مشترک قابل مشاهده خواهد بود و به حل سریع*تر مشکل کمک خواهد کرد.

• محدود نساختن دامنه*ی پشتیبانی از خدمات
شاتل با بر عهده گرفتن مسئولیت انجام فعالیت*هایی که گاه حتا در قراردادهای منعقد شده با مشتریان از آن*ها صحبتی به میان نیامده است، می*کوشد تا خدمات کاملی را به مشتریان ارایه کند و رضایت خاطر آنان را فراهم سازد.

• رسیدگی به مشکلات مشتریان در کوتاه*ترین زمان
تمامی کارشناسان و نیروهای پشتیبانی شاتل تلاش می*کنند تا با شناسایی دقیق مشکلات مشتریان، مشکلات آنان را در کوتاه*ترین زمان ممکن برطرف سازند. رسیدگی به مشکلات هر مشتری توسط یک تیم مشخص و در کوتاه*ترین زمان از طریق برقراری تماس تلفنی یا مراجعه حضوری در همان روز صورت می*گیرد.


index3.jpg
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا