خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

پاسخ به دیدگاه بازدیدکنندگان

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
51.jpg



بسیاری از کاربران و بازدیدکنندگان سایت ها از قسمت دیدگاه ها برای طرح سوال و مشگل خود استفاده می کنند و در نظرشان قید می کنند که لطفا به مشگل من پاسخ بدهید و جواب را ایمیل کنید ، با توجه به بازدید بالای اکثر سایتهای وردپرسی ! بسیاری از مدیران وقت و حوصله کافی برای جواب دادن به اینگونه دیدگاه ها را ندارند و معمولا جواب کاربران را در همان قسمت دیدگاه ها قرار می دهند ، افزونه Comment Reply Notification به همین منظور ایجاد شده است مدیران با به کارگیری این افزونه می توانند با جواب دادن به دیدگاه کاربر جواب را همزمان به ایمیل کاربر نیز ارسال کنند بعد نصب و فعال سازی افزونه برای انجام تظیمات مورد نیاز به قسمت پیشخوان > تنظیمات > Comment Reply Notification بروید و مطابق شکل های زیر تنطیمات را انجام دهید.


52.jpg
گزینه اول disabled که واضح است و با فعال بودن آن افزونه کار نخواهد کرد و هیچ ایمیلی در جواب کاربران ارسال نمی شود .
گزینه دوم Replied by the author of the post or administrator ONLY تنها در صورتی که مدیر سایت یا شخص نویسنده‌ی نظر پاسخ دادند، ایمیل ارسال خواهد شد .
گزینه سوم Anyone replies در صورت پاسخ هر کسی به نظر ، پاسخ را ایمیل می کند . ( پیشنهاد می کنم به هیچ وجه این گزینه را فعال نکنید ، چون اگر سایت پربازدید داشته باشید امکان دارد در هر ثانیه تعداد زیادی ایمیل از سرور شما ارسال شود که این امر می تواند باعث از کار افتادن سرور به دلیل استفاده بیش از حد از منابع شود )
گزینه چهارم Commenter choose to do so(default checked) که باید فعال باشد به این صورت است که برای ارسال پاسخ یک نویسنده دیدگاه انتخاب می کنید و آن شخص خودتان هستید که دیدگاه ها را کنترل می کنید.

گزینه پنجم Commenter choose to do so(default unchecked) همان گزینه قبل است با این تفاوت که هیچ کنترلی بر روی دیدگاه شخص پاسخ دهنده به نظرات کاربران ندارید .

53.jpg
توسط این قسمت می توانید برای ایمیل ارسالی عنوان انتخاب کنید دقت کنید تنها از فرمت های متنی TEXT استفاده کنید . از کد [blogname] برای نام وبلاگ و از کد [postname] برای نام پست مربوط استفاده کنید .

54.jpg


این قسمت بدنه پیام ارسالی شما را نجات میدهد که می توانید یه صورت اختصاصی ان را برای خودتان ویرایش کنید برای این کار تنها از کد های HTML استفاده کنید . از کد [pc_date] برای نمایش تاریخ نظر اصلی ، از کد [pc_content] برای نمایش متن نظر، از کد [cc_author] برای نمایش نویسنده‌ی پاسخ نظر اصلی، از کد [cc_date] برای نمایش تاریخ پاسخ نظر اصلی، از کد [cc_url] برای نمایش ادرس سایت خود استفاده کنید .

در نسخه های قدیمی افزونه می توانیستید تنطیمات بیشتری انجام دهید ولی در نسخه های جدید برخی تگ های مورد استفاده حذف شده اند و توصیه می کنیم از این تگ ها استفاده نکنید : نویسنده‌ی پاسخ نظر اصلی، از کد [cc_content] برای نمایش متن پاسخ نظر اصلی، از کد [commentlink] برای نمایش لینک نظر اصلی، از کد [blogname] برای نمایش نام وب‌لاگ، از کد [blogurl] برای نمایش لینک وب‌لاگ و از کد [postname] برای نمایش نام پست .
خب کار تمام است می توانید با خیال راحت به دیدگاه ها پاسخ دهید بد نیست این نکته نیز بیان شود که ادرس ایمیل مورد استفاده شما به شکل no-reply@irsanet.ir‏ خواهد بود .

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا