خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

چرا شرکت ثبت کنیم؟

yaso

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-04-16
نوشته‌ها
54
پسندها
0
امتیازها
0
مزایای انجام مرحله ثبت شرکت چیست؟
1) برای ثبت و راه اندازی شرکت حداقل 2 تا 3 شریک مورد نیاز است که به دلیل تقسیم مسئولیت ها و هزینه ها بین شرکا می باشد که انتخاب خوبی برای رشد و پیشرفت کسب و کار در روزهای ابتدایی ثبت شرکت می باشد.


زمانی که یک فرد واقعی می خواهد فعالیتی را انجام دهد، همه چیز از بستن معامله گرفته تا اجرای پروژه، مراحل مالی، مدیریت و ... بر عهده اوست و حتی شرکت های کوچک نیز می توانند با تقسیم این فعالیت ها بین شرکا و همکاران فعالیت کنند. کار کنند و بیشتر روی حوزه فعالیت خود تمرکز کنند.


2) این شرکت به شدت مورد حمایت دولت نیز می باشد و به شما امکان می دهد از خدمات ارائه شده توسط دولت برای ثبت شرکت بهره مند شوید.


خدماتی مانند وام و خدمات مالی، حمایت حقوقی و قانونی فقط برای اشخاص حقوقی قابل ارائه است. زمانی که از این حمایت راضی باشید قطعا برای ادامه فعالیت شرکت احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد، از حمایت ها الهام خواهید گرفت و امنیت شغلی شما و همتایانتان بیشتر خواهد شد.


3) همچنین تقسیم فعالیت ها و مسئولیت های شرکت بدین معناست که در صورت وقوع زیان، هیچ یک از آن زیان ها متوجه یک نفر نباشد. در حالی که سود حاصل از فعالیت های قانونی بین چند نفر تقسیم می شود، زیان ها نیز به همان میزان تقسیم می شود. همچنین توانایی افراد در اجرای پروژه ها به طور کلی در اکثر موارد از ضرر و زیان جلوگیری می کند.
 

soha65

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-08-17
نوشته‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
ممنون از مطلب خوبتون
برای فروش قفل دیجیتال هم نیاز به ثبت شرکت هستش؟
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا