خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

چه زمان باید پلن میزبانی وب خود را ارتقاء دهید؟

eh3an2017

New member
تاریخ ثبت‌نام
2017-05-09
نوشته‌ها
248
پسندها
0
امتیازها
0
چه زمان باید پلن میزبانی وب خود را ارتقاء دهید؟

منطقی این است که صاحبان وب سایت در ابتدای شروع کار خود پلن میزبانی وب مشترک را انتخاب کنند. به این دلیل که این هاست ها ارزان تر بوده و برای شما که وب سایت کوچکی داشته و به تازگی آن را راه اندازی کرده اید، مناسب است.
اما زمانی که وب سایت شما پیشرفت کرده، شروع به بزرگ شدن می کند، ترافیک آن بیشتر شده و محتوای زیادی روی آن قرار می گیرد، احتمالاً زمان این فرا رسیده است که میزبانی وب خود را ارتقاء دهید.
[h=3]چرا ممکن است شما نیاز به ارتقاء پلن میزبانی وب خود داشته باشید؟[/h]نگران نباشید، اکثر صاحبان وب سایت در ابتدا چیز زیادی راجع به وب سایت ها نمی دانند. آن ها در ابتدا ارزان ترین پلن را انتخاب کرده و بر طراحی سایت و ایجاد محتوای مناسب برای آن تمرکز می کنند.
11.jpg

حقیقت مهم: هیچ اشکالی در این رابطه وجود ندارد! پلن ارزان در مراحل اولیه وب سایت شما بسیار خوب است.
زمانی که شما وب سایت خود را راه اندازی می کنید، می توانید از پلن های اشتراکی استفاده کنید، این پنل ها ارزان بوده و به این صورت هستند که بین کاربران زیادی به اشتراک گذاشته می شوند.
هاست اشتراکی بسیار راحت، کم هزینه و مناسب برای وب سایت های مبتدی می باشد و تا زمانی که شما یک هاست معتبر پیدا کنید، نیاز شما را برطرف می کند. البته برای برخی از سایت ها، میزبانی وب مشترک تا همیشه بهترین گزینه باقی می ماند.
اگر وب سایت شما کوچک است، ترافیک پائینی داشته و محتوای زیادی روی آن قرار ندارد، هرگز نیازی به ارتقای هاست نخواهید داشت. وب سایت هایی مانند سایت های شخصی و معرفی شرکت جزو این دسته از وب سایت ها هستند.
پس تا زمانی که وب سایت شما رشد زیادی نکرده است می توانید از هاست های اشتراکی استفاده نمائید.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا