خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

خدمات پشتیبانی ADSL چه کسی به مودم من کانکت است؟

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام خدمات مشترکین گرامی


در این آموزش قصد دارم یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به استفاده از اینترنت را بیان کنم. شاید یکی از دغدغه‌های اغلب کاربران این است که دائم به فکر این هستند که چه کسی پسورد وای فای مرا هک کرده و یا چه کسی دارد از اینترنت من سوء استفاده می‌کند و...
برای این که شبکه خود را امن سازیم راه کارهای خوبی موجود است که می‌توانیم با آن کار از حملات هک در امان بمانیم. از این کارها می‌توان به ست کردن پسورد ترکیبی برای وای فای اشاره کرد و یا این که نام وای فای را مخفی کنیم که در نظر دارم آموزش بعدی در مورد تکنیک رمز عبور و مخفی کردن نام وای فای باشد.

خب برویم سراغ آموزش

با توجه به این که برندهای مودم بسیارند من از دو برند معتبر و معروف استفاده کردم ولی در کل برای دسترسی به ناحیه کلاینت کاربران مسیر یکی است و ممکن است مقداری از مودمی به مودم دیگر در نحوه چینش منو فرق داشته باشد.

در کل مسیر مودم‌ها دو نوع است:

1- Network > LAN > Client List

2- DHCP→DHCP Clients List

حالا آموزش دسترسی به این ناحیه در مودم زایکسل به روش اول است که البته هنگامی که وارد کنسول مودم می‌شوید در سمت راست پایین مودم این گزینه با نام Client List موجود است که با یک کلیک روی آن به لیست متصل شدگان هدایت خواهید شد.

1440184533941.jpg




14401845342.jpg


من در اینجا از مودم خودم استفاده کردم که تعداد سیستم‌های متصل شده پنج عدد می‌باشد و چراغ سبز رنگ بیان‌گر آن است که این سیستم‌ها در حال استفاده است.


مودم D-Link

1440184534033.jpg





در مودم‌هایی مثل Asus و... به روش دوم می‌توانید به آن بخش دسترسی پیدا کنید.

شاد باشید
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا