خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

چگونه می‌توانیم آنتی‌ویروس خود را به آخرین نسخه بروز رسانی کنیم؟

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
چگونه می‌توانیم آنتی‌ویروس خود را به آخرین نسخه بروز رسانی کنیم؟

اگر در حال حاضر از نسخه قدیمی BullGuard استفاده می کنید و قصد بروز رسانی آنرا به آخرین نسخه موجود دارید ابتدا می توانید با مراجعه به سایت BullGuard و استفاده از لینک زیر

http://download.bullguard.com/BullGuardDownloader.exe



و انجام مراحل ذکر شده در سایت نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید. پس از انجام مراحل فوق و فراهم نمودن نسخه مورد نظر ابتدا باید نسخه قدیمی را از روی سیستم حذف نموده و سپس اقدام به نصب مجدد نمایید.


برای حذف نسخه قدیمی از روی سیستم در صورتیکه از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید میتوانید از طریق قسمت Panel Control و انتخاب گزینه Program and Features (البته اگر از XP Windows استفاده میکنید نام این گزینه در سیستم عامل فوق Add or Remove Programsمی باشد.) نسبت به حذف اقدام نمایید.

1412136640331.png




لازم به ذکر است که میتوانید علاوه بر استفاده از روش فوق با استفاده از ابزار Uninst.exe و استفاده از آدرس ذیل که در شکل آمده نیز نسبت به حذف آنتی ویروس اقدام نمایید.



1412136640352.png



پس از انجام مراحل حذف و راه اندازی مجدد(Restart) سیستم عملیات حذف به صورت کامل انجام شده است.


Keeping the Settings



در اینجا باید توجه داشته باشید که در هنگام عملیات حذف آنتی ویروس از شما سوال میشود که آیا تمایل دارید تا تنظیمات انجام شده بر روی آنتی ویروس فعلی خود را حفظ کنید ، این تنظیمات شامل : تمامی پروفایل های آنتی ویروس ، تنظیمات Firewall ، تنظیمات مربوط به Back up ، تنظیمات مربوط به ایمیل های مزاحم (Spam) و سایر تنظیمات مربوط به نرم افزار می باشد. توصیه می شود که اگر قصد نصب مجدد آنتی ویروس بول‌گارد BullGuard را دارید این تنظیمات را حفظ کنید تا پس از نصب مجدد آنتی ویروس نیازی به انجام تمامی مراحل تنظیم آنتی ویروس نداشته باشید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا