دوربین مداربسته برایتون فن‌آوا


نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    شماره عضویت
    1
    نوشته ها
    886
    Thanks
    39
    تشکر شده 97 در 86 پُست

    برطرف کردن مشکل قطع و وصلی چراغ pppoe یا چراغ کره زمین در مودم

    با سلام، ادب و احترام خدمت کاربران عزیز ایرسا پرو

    مشکل قطع و وصلی چراغ PPPOE یا همان کره زمین مودم می تواند بنا به دلایلی باشد، که یک به یک به آنها اشاره می کنیم.

    توضیح: توجه داشته باشید که در کل دو قطع و وصلی داریم که یکی مربوط به چراغ Link, Line, DSL, Status مودم می شود که مشکل خط تلفن است که قبلاً آموزش آن را در تاپیک زیر قرار داده ام.

    برطرف کردن مشکل قطع و وصلی چراغ Link, Line, DSL, Status مودم




    و مشکل دیگر قطع و وصلی PPPOE یا همان تصویر کره زمین بر روی مودم است که مربوط به خود مودم یا تنظیمات آن و سیستم می باشد.

    برای اینکه متوجه شوید که قطع و وصلی شما کدام است، کافی است هنگام قطع شدن، مودم خود را چک کنید و ببینید کدام چراغ خاموش شده و در حال چشمک زدن برای ثابت شدن، یا قرمز است.
    دقت داشته باشید که چراغ هایی که چشمک سریع سریع می زنند حالت نرمال دارند، منتهی منظور ما از چشمک زدن چراغی است که هر ثانیه یک بار چشمک آرام می زند.

    اگر متوجه شدید که مشکل مربوط به چراغ Link, Line, DSL, Status نیست بلکه چراغ "کره زمین" است، این آموزش را تا آخر با تأمل مطالعه و انجام دهید.

    1- مطمئن شوید که سیستم شما سالم است، و ویندوز آن بسیار قدیمی نباشد. آنتی ویروس و فایروال را غیر فعال کنید.
    بعضی از کاربران اینترنت آنها از مودم قطع نمی شود، بلکه به دلیل قدیمی بودن سیستم یا ویندوز، و یا عدم به روز رسانی، وجود آنتی ویروس ها و... باعث قطعی می شوند، و گمان می کنند که مشکل از اینترنت است، لذا از این موارد حتماً اطمینان حاصل کنید.

    2- IP/DNS شاتل را ست کنید. از آموزش زیر برای ست کردن آنها استفاده کنید.

    تنظیمات tcp/ip در ویندوز و مکینتاش

    اگر مشکل برطرف نشد، مجدداً IP/DNS ها را به حالت اتوماتیک برگردانید. (ست یا عدم ست کردن آنها فرقی ندارد، اما به صورت اتوماتیک توصیه می شود).

    3- چنانچه مودم شما قدیمی است حتماً آن را آپگرید کنید. از آموزش زیر استفاده کنید.

    آموزش آپگرید (Upgrade) مودم


    4- چنانچه موفق به آپگرید نشدید، کافی است مودم خود را یک بار ریست کرده، و مجدداً کانفیگ کنید.
    از بخش زیر مارک و مدل مودم را انتخاب نموده و آن را کانفیگ کنید.

    کانفیگ مودم


    اگر مودم قدیمی دارید، توصیه می شود حتماً آپگرید شود.

    چنانچه موفق به برطرف کردن مشکل نشدید، با پشتیبانی در تماس باشید.

    موفق باشید.
    ویرایش توسط مهندس موسوی : 06-28-2014 در ساعت 05:42 AM



مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
چرا ما؟
نخستین مرجع تخصصی پشتیبانی اینترنت
مطمئن‌ترین در ارائه خدمات اینترنتی و امنیتی
خدمات فوق‌العاده برای کسب و کار اینترنتی