خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

اطلاعیه عمومی آغاز همکاری شرکت ایرسا و آسیاتک

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام و احترام

به اطلاع می‌رساند که شرکت ایرسا پردازان به عنوان عامل فروش از آذر ماه ۱۳۹۴ با آسیاتک همکاری خود را آغاز نمود.

6.png


زین پس شما می‌توانید از این شرکت نیز ثبت درخواست اشتراک اینترنت نمایید. لازم به ذکر است که ثبت نام به صورت حضوری و غیر حضوری از سراسر ایران قابل انجام است.

موفق باشید.
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
با سلام و احترام
یکی از اقوام مدت یک ماه است سرویس آ مثل آسیاتک را از عامل فروش آسیاتک در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان خریداری نموده است
یک هفته اول پیگیر تخلیه خط توسط مخابرات بوده است
و هفته های بعد هر بار با آسیاتک تماس داشته، به او گفته اند پورت خالی نداریم یا محدودیت پورت داریم و اگر کسی انصراف بدهد سرویستان راه اندازی خواهد شد
یا گفته اند شاید پورت اضافه کنیم

و در نهایت هم گفته اند مشکل از مخابرات شهید ردانی است و رانژه شدن خط شما با مخابرات است نه با آسیاتک

راه حل و نظر شما چیست؟
سرویس یکساله کم کم دارد دو ماه از تاریخ عقد قراردادش میگذرد و کم کم یکسال میشود و انقضای سرویس به پایان میرسد
با تشکر
 

aliqasri

New member
تاریخ ثبت‌نام
2015-08-24
نوشته‌ها
45
پسندها
0
امتیازها
0
ضمنا ده هزارتومان هزینه رانژه شدن خط را علاوه به هزینه سرویس دریافت نموده اند اما با این حال رانژه را بر گردن مخابرات انداخته اند
 

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام و احترام
یکی از اقوام مدت یک ماه است سرویس آ مثل آسیاتک را از عامل فروش آسیاتک در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان خریداری نموده است
یک هفته اول پیگیر تخلیه خط توسط مخابرات بوده است
و هفته های بعد هر بار با آسیاتک تماس داشته، به او گفته اند پورت خالی نداریم یا محدودیت پورت داریم و اگر کسی انصراف بدهد سرویستان راه اندازی خواهد شد
یا گفته اند شاید پورت اضافه کنیم

و در نهایت هم گفته اند مشکل از مخابرات شهید ردانی است و رانژه شدن خط شما با مخابرات است نه با آسیاتک

راه حل و نظر شما چیست؟
سرویس یکساله کم کم دارد دو ماه از تاریخ عقد قراردادش میگذرد و کم کم یکسال میشود و انقضای سرویس به پایان میرسد
با تشکر

سلام آقای قصری خوش آمدید.
معمولاً به دلیل کمبود یا نبود پورت مشترک در نوبت قرار می‌گیره تا پورت خالی پیدا بشه و سرویس ایشون رو راه‌اندازی کنند ولی ممکنه زمان بر باشه.
در مورد اضافه کردن پورت که نیاز به تجهیزات داره و تا زمانی که مخابرات قرارداد رو امضاء و تأیید نکنه این کار شدنی نیست و حتی اگه قراردادی امضاء شه این پروسه به ماه‌ها وقت نیاز داره تا شرکت آسیاتک تجهیزات رو تکمیل و سرویس ارائه بده.
راه حل این هست که شما در ابتدا مطمئن شید که آسیاتک پورت خالی در مرکز شهید ردانی داره یا نه. برای این که آمار دستتون بیاد با یکی از عوامل فروش آسیاتک شهرتون تماس بگیرید(به جز اون عامل) و بگید شماره برای استعلام داریم بعد آمار پورت‌ها رو بگیرید که نرماله و می‌تونید اونجا زود سرویس راه اندازی کنید یا نه.
البته طبق فرمایشاتی که فرمودید گویی که پورت نیست.
پروسه ثبت اشتراک اینترنت adsl به این صورت هست که مشترک درخواست اشتراک می‌ده، عامل فروش یا نماینده ثبت درخواست انجام می‌ده، درخواست به دفتر مرکزی(تهران) از طریق پنل نمایندگان ارسال می‌شه و همون روز توسط دفتر مرکزی تأیید و به مخابرات ارسال می‌شه تا رانژه شه که کل این پروسه یک الی دو روز وقت نیاز داره و رانژه همه فوقش یک الی دو روز.

رانژه خطوط آسیاتک در مخابرات انجام می‌شه اما توسط مسئول مربوطه شرکت آسیاتک و اگه پورت خالی باشه وظیفه دارند در اسرع وقت رانژه کنند.

سرویس شما از اونجا که فعال نشده هنوز یک سال اعتبار داره. یعنی از لحظه اتصال شما به اینترنت یک سال شما شروع می‌شه.

ضمنا ده هزارتومان هزینه رانژه شدن خط را علاوه به هزینه سرویس دریافت نموده اند اما با این حال رانژه را بر گردن مخابرات انداخته اند

مهم این هست که سرویس راه اندازی شه. در صورتی که مطمئن شدید پورت خالی موجوده، و عامل فروش تعلل کرده درخواست انصراف بدید و کلیه هزینه رو دریافت کنید و به عامل فروش دیگه برید تا درخواست اشتراک بده و یا اطلاعات دوستتون رو بفرستید تا از اینجا ثبت کنیم براتون.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا