خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

آموزش سئو از صفر تا صد

mobinahjz

New member
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-18
نوشته‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
سئو چیست؟

سئو Search engine optimization (SEO) به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است.
سئو؛ مجموعه اقداماتی که برای بهینه‌سازی یک سایت برای کسب رتبه‌های بالاتر در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام می شود،گفته می شود.

سئو چگونه کار می کند؟


موتورهای جستجو از ربات ها برای کرال کردن صفحات در وب، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و ایندکس کردن صفحات استفاده می کنند. سپس، الگوریتم‌ها با استفاده از فاکتور هایی، صفحات ایندکس شده را رتبه بندی می کنند. در نهایت سئو سایت با انجام اقداماتی مطابق با الگوریتم ها باعث می شود صفحات وب سایت شما در نتایج اولیه گوگل بالا بیاید.

سئو شامل چه بخش هایی می شود:


سئو داخلی: اقداماتی که در داخل سایت انجام می شود برای بهینه سازی موتورهای جستجو. که شامل: تولید محتوا، افزایش سرعت سایت،ایجاد لینک‌های داخلی و بهبود تجربه کاربری سایت.

سئو خارجی: اقداماتی که خارج از سایت خود روی سایت های دیگر انجام می دهیم برای بهبود سایت خود.


سئو تکنیکال: فرایند کرال کردن و ایندکس شدن صفحات وب سایت توسط گوگل را ساده می‌کند. که شامل: ساخت نقشه سایت، افزایش سرعت سایت، ایجاد و بهینه سازی فایل ربات و سازگاری با موبایل… می باشد. این بخش از سئو به محتوا ارتباطی ندارد و به بهینه سازی و بهبود زیر ساخت وب‌سایت می‌پردازد.

سئو کلاه سفید
(white hat seo): روش های مبتنی بر قوانین گوگل. ر وب سایت شما را در نتایج اولیه گوگل نشان می دهد..

سئو کلاه سیاه
(black hat seo): در جهت فریب و دور زدن الگوریتم‌ها و قوانین گوگل با هدف دستکاری نتایج جستجو برای کسب رتبه بالاتر در گوگل. تکنیک های سئو کلاه سیاه در کوتاه مدت ممکن است باعث افزایش رتبه سایت در گوگل شود اما در بلند مدت منجر به جریمه سایت، کاهش رتبه ناگهانی و یاحذف تمام صفحات سایت شما از نتایج گوگل خواهد شد.

سئو کلاه خاکستری
(gray hat seo): بیشتر مبتنی بر تکینک‌های کلاه سفید است و نیم نگاهی نیز به تکنیک‌های کلاه سیاه دارد. البته بدون قصد فریب و ضرر به کاربران. می توان گفت سئو کلاه خاکستری ترکیبی از سئو سفید و سیاه است.
شما می توانید با آموزش بهینه سازی سایت ویکی دمی، به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید و صفر تاصد کار سئو سایتتان را خودتان انجام دهید، همچنین میزان بازدید و اعتبار سایت خود را افزایش دهید.

برای یادگیری سئو چقدر زمان لازم است؟


یادگیری سئو نیاز به تمرین و تلاش زیادی دارد. شما باید مدت ها تلاش کنید و از این طریق تجربه بدست بیاورید تا به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید.
سئو Search engine optimization (SEO) به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است.

ویکی دمی با آموزش صفر تا صد سئو به شما کمک می کند تا سئو را به صورت تخصصی یاد بگیرید و از طریق آن کسب درامد کنید.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا