خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

احراز هویت مشترکین جدید

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام

با توجه به الزام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر راه اندازی مکانیزه تطابق اطلاعات ثبتی مشترکین حین ثبت نام اولیه توسط شرکت‌های سرویس دهنده خدمات اینترنت پرسرعت و با همکاری سازمان‌های ذیربط (ثبت احوال)، به اطلاع می‌رساند از مورخ 1395/03/09 کلیه مشترکین جدید (حقیقی یا حقوقی) که توسط نماینده و زیر مجموعه‌ها در سیستم ثبت نام می‌شوند مشخصات ثبتی آنها توسط سیستم مورد بررسی قرار گرفته و می‌بایست با یک‌دیگر تطابق داشته باشند.

شایان ذکر است جهت مشترکین حقیقی و حقوقی مشخصات ذیل مد نظر بوده و توسط سیستم مورد بررسی قرار می‌‎گیرد و در صورت تطابق اجازه ثبت به نماینده و زیر مجموعه داده می‌شود در غیر این صورت لازم است اطلاعات وارده شده در سیستم توسط نماینده و زیر مجموعه‌ها مورد بررسی و در صورت لزوم اصلاح گردند. لازم به ذکر است به اطلاع برساند اطلاعات و مشخصات ثبتی در هنگام فعال سازی سرویس مورد بررسی قرار می‌گیرد. مشترکین حقیقی، نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تاریخ تولد مشترکین حقوقی، نام شرکت، شماره ثبت شرکت، شناسه ملی شرکت، نام و نام خانوادگی مدیر عامل، نام پدر، کد ملی و تاریخ تولد.

در ضمن در صورتی که مشترک حقوقی بوده و نماینده شرکت مذکور اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نموده باشد لازم است مشخصات نماینده شرکت در سیستم ثبت گردد و جهت مشترکین خارجی شماره پاسپورت به جای کد ملی در سیستم ثبت و لازم است ملیت فرد مذکور مشخص گردد.

نکته: با توجه به اینکه برخی مشترکین در صف رزرو قرار دارند و پس از تخصیص پورت نماینده اقدام به فعال سازی سرویس می‌نماید، می‌بایست مشخصات ثبت شده مشترک در سیستم با یک‌دیگر تطابق داشته باشد به همین منظور لازم است هر چه سریع‌تر نماینده و زیر مجموعه‌ها اقدام لازم در خصوص تطابق اطلاعات مشترکین صف رزرو را در دستور کار خود قرار داده تا زمان آزاد سازی پورت با مشکل مواجه نگردند.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا