خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

اطلاعیه عمومی اخذ نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه ایرسا

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

افتخاری ديگر برای ایرسا پردازان نو اندیش جوان

با افتخار به اطلاع می رساند فروشگاه ایرسا متعلق به شرکت ایرسا پردازان نو اندیش جوان مزين به نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کار از وزارت صنعت، معدن و تجارت گرديده است، اين نماد نشانگر معتبر بودن سايت های اينترنتی می باشد و پرداخت های آنلاين از سوی اين سايت تأييد شده است.


برای همه پرسنل شرکت آرزوی موفقیت داریم.


فروشگاه اینترنتی ایرسا

شنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۳

-------------------------

وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص نماد اعتماد الکترونیکی اطلاعیه ای منتشر نموده است که مفاد آن برای بهره برداری به استحضار می رسد:




  • [*=right] جهت اطمینان بیشتر از فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید نمایید.
  • نمایش لوگوی روبرو در وبسایت ها نشانگر قانونمندی فروشگاه های اینترنتی و احراز هویت فردی و مکانی مالک فروشگاه توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است.




  • [*=center]
    50.jpg


  • فهرست فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیکی در آدرس www.enemad.ir منتشر می شود.
  • فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی به طور مستمر تحت نظارت و پایش می باشند. بر اساس آمار اعلام شده از سوی پلیس فتا کمتر از 2 درصد جرائم و شکایات در حوزه سایبری، متعلق به فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده است.
  • مصرف کنندگان در صورت بروز هرگونه تخلف و شکایت می توانند مراتب را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی www.enemad.ir اعلام و پیگیری نمایند.
  • برای احراز اصالت لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی مشاهده شده در فروشگاه های اینترنتی کافیست به یکی از دو روش زیر اقدام نمایید.
1 - با کلیک بر روی تصویر نماد در وب سایت فروشگاه های اینترنتی، صفحه صحت سنجی را مشاهده و از طریق مقایسه اطلاعات درج شده در وب سایت فروشگاه یا اطلاعات نمایش داده شده در صفحه صحت سنجی، نسبت به اصالت نشان مطمئن شوید. 2 - به آدرس www.enemad.ir مراجعه و از وجود نام فروشگاه اینترنتی مورد نظر در فهرست فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیکی مطمئن شوید.
 
آخرین ویرایش:

م. احمدی

کارمند شرکت
تاریخ ثبت‌نام
2014-10-08
نوشته‌ها
50
پسندها
0
امتیازها
0
سن
42
با سلام

بدون شک "شرکت ایرسا پردازان نو اندیش جوان" با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم بالاخص بهره مندی از نیروهای انسانی کارآمد و مجرب و جوان، می تواند برای تداوم و اعتلای قابلیتهای خود در عرصه های داخلی حضوری فعال داشته باشد تا بدینوسیله بتواند سهمی بیشتر از بازار داخلی را به خود اختصاص دهد.
طبعاً دستیابی به این اهداف مستلزم فراهم نمودن ساز و کارهای لازم از قبیل افزایش قابلیت ها، تطابق با استانداردهای جهانی و استفاده بهینه از فناورهای پیشرفته و مهمتر از همه اعمال مدیریت خوب و دلسوزانه است که در سایه تدبیر و درایت و اعمال مدیریت خوب مدیران محترم شرکت ایرسا دست یافتنی است.

بدینوسیله، تأسیس شرکت و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی را به جنابعالی و تمامی همکاران محترم تبریک و تهنیت گفته و سلامتی، شادکامی، موفقیت و سربلندی تان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

با تشکر

 

s_bahrami

New member
تاریخ ثبت‌نام
2014-10-12
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
درود دوستان

تبریک می گم. نماد اعتماد الکترونیک برای اعتماد مردم به فروشگاه واقعن ضروریه.

امیدوارم روز به روز موفقیت بیشتری کسب کنید.
 

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0



با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کليّه‌ی پرسنل شرکت ايرسا پردازان نو انديش جوان.

امیدوارم این شرکت فعال در عرصه‌ی اطلاع‌رسانی نيز در قله‌ی اعتماد و افتخار قرار بگيرد.

و با آرزوی موفقيّت روز افزون برای تمامی عزیزان و همکاران.


 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا